Probleme cu VW Golf VI şi motoarele 1.4

Sunt posesorul unui Golf VI 1.4 80 hp.Desi masina are abia 5000 km cutia de viteze nu pare deloc precisa.De exemplu:plec de la semafor si daca sar de 20 km/h si o dau pe a doua nu intra in viteza dintr-o bucata.Cand intra in locasul corespunzator vitezei a doua parca are un mic obstacol pe la mijlocul cursei si apoi ajunge pana in capat.Daca schimb pana in 2000 de rotatii pe minut maneta intra bine. Un alt exemplu e cand bag din viteza a doua in a treia.Cand intra in a treia(la vreo 40 km/h) se simte si mai rau decat atunci cand intra in a doua.Parca are o pietricica intre pinioane. De probleme legate de cutia de viteza la golf 6 am citit si pe forumuri.Toti intampinau aceleasi probleme ca si mine.Unii spuneau ca ar fi timoneria dereglata altii spunea ca sincroanele ar fi busite.Dar despre solutiile acestor probleme nu mai aparea postat nimic.Sa fie cumva o greseala de fabricatie?Mentionez ca apas ambreiajul pana la fund(o singura data nu l-am calcat cum trebuie si a carait).
Multumesc anticipat.

Răspuns: Nu am un răspuns exhaustiv la problema ta, însă îţi pot oferi o informaţie gratis despre cea mai scumpă componentă a maşinii tale. Motorul de 1.4 benzină de 80 de cai putere este unul cu probleme de acum istorice. Am cel puţin doi cunoscuţi care au returnat maşinile noi cu totul importatorului. Problema reclamată reprezenta trepidaţii ciudate ale motorului şi semnalizări de defect în bord la maşini cu rulaje de numai 2-3.000 de kilometri. Deşi maşinile se aflau în garanţie, cei de la Porsche Bucureşti Vest s-au încăpăţânat multă vreme să nu rezolve chestiunea pentru ca apoi să admită că este vorba de o problemă serioasă.

Acum este vorba de transmisie din câte spui. Nu ştiu ce să spun, însă mă gândesc la un lucru simplu. Motorul acesta de 1.4 este probabil cel mai ieftin şi tot probabil şi cel mai slab. Ca să vândă maşini ieftine, constructorii iată că fac rabat la calitate. Să fie acum şi cutia de viteze?

P.S. – Nu vorbim despre motorizările cu 16V şi cele TFSI, TSI de puteri mai mari.

Ultimele articole

Articole recomandate

30 Comments

  1. La un coleg a puscat cutia de Golf 6 pe motorizare TDI.Au iesit pinioanele din cutie fara sa faca nici o intrecere sau ceva neobisnuit.Cand au dat jos cutia scria pe ea:Made in Argentina

  2. Sa traiti,am intrat pe acest site din cauza ca imi place sa merg mai sportiv si 5000 de ture la Supernova din 2002 e ceva obisnuit fie ca e a doua fie cae a treia,numai ca citind aici niste chestii de la domnul Pic tin sa-i dau dreptate,ca si eu dupa ce am ajuns cu a doua in 4500 de ture am vrut sa-i dau a treia si parca sarea,se simtea ca e depasita si vroia pe a 4-a.Asta s-a intimplat de doua ori.Acum am sa incerc sa le schimb la 3500 in trepte,2,3,4,5 sa vad cum este cutia si am inteles ca cutia este de Renault Megane.Nepoatu mi-a zis aseara ca daca merg asa sportiv sa-i schimb si uleiul mai des si de calitate altfel se duce motorul ca daca nu are ungere suficienta se incing piesele si la temperatura mare de sparge motorul.Am sa fiu mai atent,sau sa-mi iau una sport,BMW.Si dupa atitea turatii si zgomotul motorului se aude altfel,ma gindeam sa-i fac si o verificare.Revin cu noutati.

  3. bine…bine…. vw …de nici un fel….dar ce alta masina merita????
    si eu am vw golf 4 ,2001,1.9 tdi, 66kw…vreo 320K…..si inca este ,,impecabila”
    Citroen C 5 ??
    Skoda Superb ??

  4. Cine are problema cu vw VI ,motor 1,6 Tdi ,daca sesizati ca vi se opreste in mers motorul cand vreti sa schimbati viteza si apasati ambreajul corect ,atunci sigur e nevoie sa va duceti la service pt a fi softul schimbat.Va mai costa si acolo in jur de 500 ron aprox.

  5. Esti rau cu motoarele de 1.4! Al meu, fabricat in nov 2005, are exact 282.000km, facuti exclusiv de mine, si in afara de o sonda si de bujii, nu am schimbat absolut nimic la el, si nici nu am avut vreodata probleme. Acum doar, dimineata la rece, bate putin, cum bateau tachetii la o Dacie veche, dar il iert. ;)

  6. Și eu am exact aceeași problema la cutie. Am un vw polo 1.2 tsi din 2011 38000 km si in garantie.
    Am fost la service dar nu cred ca o sa rezolv ceva.

  7. Ai dreptate eu am un golf 4 1.4.16v din 2003 cod motor BCA nu am nici un fel de probleme !!! Masina facuta pentru Franta ! Mentionez ca o am de 5 ani si cumparata de la un coleg de serviciu nu am nici o problema cu ea. El a tinuto un an de zile …Si acum plinge dupa ea ( avind masina noua ) Facuta in mexic pus motorul in turcia asamblata in polonia ….Vinduta la romani…..

  8. Dețin un Vw Bora, 147.000 km ,motor 1.4 16v tip BCA an 2005 , un motor fiabil și destul de agil pentru greutatea mașinii ( 1100 kg ) . Mașina este făcuta în Germania . Singurul dezavantaj , nu are clima , în rest sunt foarte mulțumit . Si mie i-mi agăța în treapta a 2-a ,indiferent de temperatura, dar am desfăcut burduful manetei de viteza și toate componentele aflate sub acel burduf și am uns toate piesele timoneriei cu o vaselina anti praf . De atunci nu mai am probleme nu mai agață nu mai scârțâie indiferent de turația la care schimb treptele . Urmează un schimb de ulei la cutie .

  9. Am un golf 6 plus ,1.4 tsi din 2009 si am o problemă, in 3 luni m i sa intamplat de 2 ori o chestie ciudata: mi sa aprins toate beculetele din bord cateva secunde,parca licareau rapidsi apoi se stingeau ,asta in timp ce mergem, stie cineva ce ar fi?

  10. Eu am de 1an de zile un audi A3 1,6tdi 110CP…Bunicica masina,dar mi-a trebuit ceva timp sa ma obisnuiesc cu ea: mai exact in decelerare, la schimbarea din a 4-a in a 3-a nu intra de loc usor…acum parca a mai cedat,ori mi-am facut eu mana…cert e ca si la rece cu masina oprita cand schimbi vitezele se aude un sunet metalic…un mecanic mi-a spus ca masinile mai sportive au schimbatorul mai rigid, voi ce ziceti? Am avut inainte un VW Bora 2000 tdi si vreau sa va spun ca la schimbarea vitezelor parca invarteam lingurita intr-o ceasca cu unt…

  11. Am un Golf 5 din 2008, cumparat din Ro, 1.4 BUD 80cp. Are 400000km si merge excelent! Probleme am avut la cutia de viteze care e proiectata gresit ( nu isi face bine ungerea)!

Dă-i un răspuns lui Ivan Gabriel Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.