O italiancă și cinci nemțoaice. Azi vorbim despre sedanuri la prețuri mai apropiate de buzunarul românului.
Alfa Romeo 159 din 2006, 2200 benzină 185CP
Poate cea mai frumoasă berlină și la ora actuală, care te poate face să ieși din tipar. Spațiul în spate nu e strălucit deloc dar locurile din față sunt confortabile. Nu e chiar ieftină pentru anul în care este fabricată dar pentru motorul acela și opțiunile numeroase merită. Unde mai pui că a fost recunoscută ca o mașină excelentă chiar de către publicațiile germane și ADAC. Atenție la taxe, asigurări și consum.
Audi A4, din 2008, 2.0TDI
Este o mașină excelentă din vârful clasei. Spațiul interior este generos. Singura problema este că aceste modele au în mod obișnuit rulaje mai mari decât cele scrise în anunț. Prețul trebuie negociat.
BMW 320, din 2007, motorină
Șasiul este fabulos și face mașina o plăcere la condus. Spațiul interior este un pic limitat in spate. Prețul este foarte bun pentru ce oferă și sigur mai lasă 300 cel puțin. Portbagajul este mic.
VW Passat 2.0TDI, din 2010
Este un pont cu adevarat daca nu are ceva de ascuns. De cele mai multe ori aceste mașini sunt supraevaluate, adică au prețuri exagerate tocmai pentru că sunt cumpărate de români, dar aceasta este ieftină pentru multitudinea de dotări. La cumpărare acum un an a costat ușor peste 30.000 de euro. De ce o vinde la 10.850? Cu devalorizarea normală nu avea voie să cadă sub 16.000 de euro.
Opel Insignia, din 2010, 1.8 benzină
Foarte frumoasa alba. Poate cel mai frumos Opel. Din păcate nu se poate negocia, dar prețul este perfect pentru această mașină.
Skoda Octavia, din 2006, a.6 benzină
Este cea mai ieftină de astăzi. După o negociere se poate ajunge la 5600 de euro. O mașină absolut corectă pentru banii dați pe ea, dar o verificare tehnică se impune înainte de cumpărare ca de altfel la toate mașinile de mai sus. Dacă e adevărat că are 56.000 km este chilipirul momentului. Cu bani de Logan la mâna a doua iei o Skoda fiabilă și bună.
Ofertele de la noi au darul de a arăta mai bine decât cele din autohaus-urile germane, așa că ceva nu e mereu în regulă. Nu cred că revindem noi mai ieftin decât cumpărăm sau că nemții nu știu să le facă prețurile. E vorba despre kilometraje sau hibe. De aceea verificați seriile la service și vedeți intervalele reviziilor, când a fost făcută ultima sau dacă a existat o pauză mai mare la un moment dat la revizie. Acolo ar putea fi ascuns un accident și o reparație sau o revizie neînregistrată.
La ponturile de azi a contribuit Cristian Matei.
Tu ce ponturi deștepte ai găsit?
salut.care stiti cat se plateste in romania tva 19% sau 24% cand vinzi o masina adusa din germania pe firma si nu ai platit tva acolo,tinand cont ca in germania ii 19%?va multumesc
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C19713752.html
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C19711779.html
Cand ne uitam vedem doua ponturi bune dar daca ne uitam mai atent au acelasi stil de scris,acelasi an. “cumparata renault romania,inmatriculata RO” deci daca e cumpara Renault Romania inseamna ca e si inscrisa in Romania nu ? :)) logic asa ar fi.Consumul este identic intre cele doua (wow!) Teapa sau masini de flota?
Si acum un pont adevarat :D
http://www.autovit.ro/renault-laguna-C19687919.html
@Alex M: S60 D3 pleaca in Romania nou de la 19.900, ceea ce mi se pare o super afacere zilele astea.
Passatul era teapa. Daca cautati dupa numarul de mobil, acum o sa vedeti o laguna echipata cu tot ce se poate din 2010 la 10000 euro(mult sub pret). Sunt conviins ca daca cautati 10 minute pe net gasiti anunturile cu preturile reale…mare grija…romanul e mereu amator de chilipiruri iar baietii au invatat asta.
Salut George,
Am vazut ca ai spus ca A3-ul este exagerat de scump la mana a-2a.Din pacate asta am observat si eu.
Insa ce parere ai despre urmatoarea http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=147102070 ?
Masina ar fi achizitionata la pretul fara TVA(12.500)
@Stefan-Sper ca nu te superi ca comentez si eu.
O masina extrem de frumoasa,arata ca noua motor foarte bun si o cutie exceptionala…Ai putea sa te uiti si la ceva mai nou dar nu cred ca este o problema la acel Audi din Germania la 116.000 km.
@Matei Cristian: Normal ca nu ma supar.Orice sfat sau idee intotdeauna sunt bine venite.
Am intrebat mai mult ca sa stiu si ce parere au altii despre A3-uri la pretul acesta. Deja la banii acestia intrii pe teritoriul A4-ului B7 cu dotari similare, insa m-am indreptat spre A3 datorita costurilor mai mici la intretinere si a cutiei(A4-ul la acel motor din pacate vine doar cu multitronic, care am vazut ca are mult mai multe probleme decat s-tronic-ul)
Da banii ii merita masina arata foarte bine ma refeream la un Vw Golf VI dar nu aceeasi putere si sigur nu vei vrea sa te gandesti la o masina cu motorul cu o putere mult mai mica.Oricum eu zic sa o achizitionezi.
@Stefan : o mica intrebare.
Cand cumperi masina de acolo, platesti intreaga suma? (14.885 e) sau platesti doar cei 12508 ? Da-mi te rog niste informatii.. Mersi!!
PS : ca sa “scapi” de TVA trebuie cumparata neaparat pe firma?
Poti cumpara masina la valoarea neta (12.508 in cazul de fata) fara sa platesti TVA, doar daca o iei pe o firma platitoare de TVA.
Exista si unele dezavantaje, de exemplu daca vrei sa vinzi masina in Romania imediat dupa ce ai luat-o(pentru a o trece pe numele tau de exemplu) va trebui sa achiti diferenta de TVA.
Daca o pastrezi pe firma insa, nu mai trebuie sa platesti nimic.
Passatul avea codul motor BKP. Foarte mari probleme cu acest motor, in special la injectoare. Toata lumea a fugit de el care incotro.
Passat-ul pus de GB era benzina, BKP e diesel…
Eu am gasit o oferta destul de interesanta. Este vorba de sistemul trade-in mai interesant decat cupoanele din programul rabla oferit de majoritatea reprezentantelor de masini. Cei de la union motors au sistemul trade-in care iti permite sa vii cu masinuta ta la ei,indiferent de marca, dupa care este evaluata de cei din service si poti sa o dai ca diferenta pe una noua ….fie ca e opel sau ca e suzuki.
In felul asta nu te mai chinui sa vinzi masina veche.
Suna bine/interesant.
Putem sa numim asta oferta? Ei cumpara masina de la tine dupa care o vand mai departe….eu nu as zice ca trade-in este ofera in nici un caz
Ofertele sunt oferte! Se intampla sa zici ca ai facut o afacere buna dupa care sa regreti decizia si viceversa.
Minulescu sa stii ca acest sistem de tipul trade-in este de foarte mare succes peste hotare, am stat o buna perioada in afara tarii si am vazut cum mai toti dealer-ii auto il folosesc. Nu este tocmai usor sa vinzi o masina, dealer-ul pur si simplu te “scapa de masina” iar in acelasi timp iti ofera una noua.
E win-win situation!