Pentru că e luni o să le dăm motive să își cheltuiască banii puși deoparte unor domni de prin multinaționale sau patroni supraviețuitori.
38.900 de euro de la 59.000 de nouă. Una similară costă de nouă aproape dublu. Aici profiți de schimbarea de model, care face ca prețul de revânzare să scadă cu încă vreo câteva procente față de acum câteva luni. Unde mai pui că modelul este ajuns la maturitate iar defectele de serie au fost corectate deja. Rulaj infim, sub 19.000km. Taxa auto mică, pentru că are un motor de 2000cmc euro5. Consumul nu va sări de 6/100 în afara orașului și 8,5 în oraș. O sufragerie luxoasă pe roți pentru o familie cu dare de mână. Pachetul Sport M arată fantastic, chiar și pe alb.
Sau dacă preferați modelul nou cu 5.000 de euro mai scump dar cu un spate mult mai reușit. Un chilipir scump.
Îmi place aproape la fel de mult altă sufragerie premium.
Tot tânără, cu aceleași avantaje ca la primul BMW, doar că noul model A6 arată tot ca un facelift, așadar fără schimbări convingătoare. Și aceasta are taxă și consum mici. Îmi place mult din spate, mai ales cu ledurile roșii. Prețul de 29.900 suportă o reducere de cel puțin 1.000 de euro. Este și garantată de Audi, așa că oentru fanii mărcii va fi o alegere de succes.
Tot în zona premium, clasa mare combi, are prețuri similare și
Primul Mercedes care arată bine în versiune combi. Ador suspensiile mașinii și confortul la drum lung. În rest, să te țină brăcinarul la toate când o să fie nevoie să intri în service.
De ce recomand eu mașinile acestea mari în versiuni combi? Urmărește acest clip și vei înțelege mai bine.
multumesc pentru raspuns
deci seria 5 break e acceptabil ca design, si audi sa zicem , dar mercedesul, si pe negru ma trec fiorii cand privesc masina aceea, e identica cu una mortuara, dupa atatia ani, ei tot nu reusesc sa scoata o linie placuta, dimpotriva designul nu evolueaza deloc deloc, din contra; despre motorizari, e interesant, am mers cu seria 5 de 2,0 d si era ff ok, avea reprize excelente; a6 2,0 tdi, e grav tare, o sa fii intrecut de megane 1,5 dci, masina grea , motor mic, consum mare, motor fortat, parerea marel ; in cazul mercedes, motorul de 2000 e o mare caterinca, avea 122 cai parca, cel cu care am mers si cutie automata, si va spun ca pleca dupa 5-10 secunde, cand apasai pedala la fund
Daca tot vorbim de auto sh, eu vreau sa ofer o varianta foarte ok din punctul meu de vedere si aceea e aaa new kopel, sunt ok deoarece, ai pretul unei masini sh, dar calitatea este a unei masini sh intretinute.
Inainte de punerea la vanzare masinile sunt verificate/reparate in service-ul lor, si se vand cu garantie.
@tuky
Am intrat pe site si m-am uitat peste oferta lor si pot sa zic ca din puctul de vedere al preturilor cei de la aaa nk sunt mai sus decat ceea ce gasesti pe piata sh.
Pai chiar au oferte bune. Mai ales ca trebuie luat in calcul si siguranta ce o ofera prin garantie si renumele firmei.
Eu sunt de acord cu achizitionarea unei masini sh de la o firma mai mult decat de la o persoana, deoarece imi ofera o incredere mai mare. Daca ma duc la targ si dau de vre-un samsar cu acte false, masini furate sau cine stie ce altceva? Mai bine sa am siguranta ca dau banii pe ceva sigur…sau cel putin pe ceva care e mai sigur.
Salut George,detin un Audi A6 3.2 FSI V6 Quattro din 2006,dupa multe modele de Bmw si Mercedes DIESEl,acum 1 an am decis sa fac pasul cel mare si sa las in urma clasicul 2000 cmc TDi si sa trec spre un motor pe benzina,atunci cand am achizitionat acest Audi cu motor de 3200 cmc FSI aspirat cu sistemul de injectie „nou” pentru mine si sistemul Valvelift asemanator celor de la Honda cu V-TEC pot sa iti spun ca nu credeam vreodata sa am un 3.2 L pe benzina care sa imi consume in medie (condus normal) 10L la 100 de kilometri,ca sa nu mai vorbim de cele doar 6,2 secunde de la 0-100 km/h in varianta Quattro DSG,nu m-as mai intoarce niciodata la un motor Diesel si cat despre masina este cu adevarat un Audi bine construit…
Mi-ar place sa faci un Review despre modelul asta de A6 cu motorizare pe benzina…
Multa bafta in continuare , faci o treaba minunata.
Salutare,Cosmin Capitaneanu.