Podcast – #IGDLCC E004 – Invitat Marian Andrei

În episodul 4 discut cu Marian Andrei despre cea mai recentă călătorie a lui în Santiago de Chile unde a participat la cursa de Formula E dar și la evenimentul Enel Focus ON unde au fost prezentate cele 100 de autobuze electrice care intră în flota regiei de transport din această țară. Cu ce idei a venit, ce putem învăța din aceasta strategie a chilienilor? Sunt multe de discuta pe această temă și acesta este doar începutul. Eu sper că putem lua o lecție de la un oraș cu peste 7 milioane de locuitori și doar 1 milion de mașini pe stradă. Un oraș unde nu există ”oră de vîrf” sau ”am întârziat din cauza traficului”. Un oraș conștient de ce impact benefic poate avea trecerea la energie verde asupra calității vieții.

Ultimele articole

Articole recomandate

15 Comments

  1. Draga George. Mi-ar placea foarte mult sa aud podcast-uri motivationala facute de tine, care sa ne faca sa ne oprim putin si sa ne putem cateva intrebari!

  2. Cei mai mari poluanti din orase nu sunt autobuzele pe motorina, sunt automobilele. Transportul in comun este asa de slab gandit la nivel de tara incat omul prefera sa mearga cu masina personala la servici. Hai sa ne gandim la faptul ca in multe orase ai tramvaie sau troleibuze care la fel sunt electrice. Si chiar de s-ar folosi un autobuz diesel, tot scoatem de pe sosea 10 – 15 automobile.

    P.S.: Ce se intampla cu bateriile autovehiculelor electrice dupa epuizare? Avem certitudinea ca or sa fie casate ecologice?

  3. Pe soundcloud nu il mai incarcati?Era mai simplu de accesat.Tocmai ce intrasem pe app sa verific daca ati mai postat si nimic.Daca tot am intrat pe site am zis totusi sa intreb.

  4. Poate puteți să discutați și despre stațiile de încărcare rapide ale Primăriei București si de competiția acestora în capitală .:))

  5. Poate puteți să discutați despre stațiile de încărcare rapidă oferită de Primăria București și de competiție acestora în special în capitală

  6. https://www.green-report.ro/mix-ul-perfect-in-energie-42-din-productia-de-energie-electrica-a-romaniei-asigurata-din-surse-regenerabile/
    Daca judecam corect si masina electrica polueaza avand in vedere ca o mare parte din energia electrica (58%) este produsa din surse conventionale.
    Eu cred ca o solutie mai viabila este motorul cu HIDROGEN deoarece are si alte avantaje pe langa faptul ca nu polueaza o reincarcare rapida a rezervorului similara cu benzina/motorina/GPL.
    Parerea mea este ca atata timp cat nu pot incarca bateria in 5 minute nu este OK.

  7. Salut George
    Sper sa mai faci podcasturi despre subiecte cum ar fi masini electrice, emobility, transport public etc.
    Podcasturi cu Alex Paunescu de la CSALB? Sau alti din domeniul bancar? Educatia financiara la noi in tara e minima/inexistenta (din experienta si relationare mea cu oameni, chiar si oameni din generatii diferite). Ar fi interesante si foarte utile, incepand de la chestii de baza (carduri, conturi) cu care oameni se confrunta zilnic pana la lucruri mai complexe cum ar fi credite,finantari s.a.m.d.
    Podcasturi cu antreprenori din diferite domenii iar mi se pare o idee super. Urmaresc proiectul #casabuhnici de la primul articol si astept cu nerabdare #casebune.
    Mult succes in tot cea ce faci!

  8. Salut, George, as vrea sa vorbesti nitel si despre Tesla, intrucat tu vei avea intr-un viitor apropiat una, iar eu ma gandesc serios sa imi achizitionez de asemenea un Model 3. Vreau sa aflu mai multe, in principal unde se poate repara, daca merita in Romania si asa mai departe. Multumesc anticipat.

  9. Dacă vedem partea plină a paharului putem spune că începem si noi, persoane fizice, sa contribuim la „sănătatea planetei” prin folosirea panourilor solare pentru apa menajeră caldă, programul casa verde anul asta oferă pana la 20.000 lei pentru panouri fotovoltaice, dar vor fi greu de accesat datorită birocrației.
    Imi plac ideile tale si mult succes in continuare!

Dă-i un răspuns lui antonrusu Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.