Pisica! Hai, pisica!

Ideea genială îţi transformă o producţie cu buget aproape zero în reclama momentului!

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

10 Comments

  1. Hmm, nu mi se pare reclama momentului. Mult mai mult imi place reclama la ROM cu steagul SUA (si mai ales urmarea…). De fapt toata campania este geniala, ceva care chiar nu s-a mai facut in RO.

  2. Reclama la „ROM” este… indrazneata… spre riscanta. Unii spun ca e o miscare cretina si tocmai asta atrage atentia. Sa vedem daca aduce si vanzari.
    Spotul cu pisica e… genial tocmai pt ca face din… rahat, bici si mai si pocneste.

  3. Sincer, nu-mi spune nimic reclama cu pisica. Nu ma face sa dau iama in magazin sa iau energizat. Daca vreau unul ca lumea, tot Red Bull beau. Sau Shark (dupa parerea mea e cel mai bun).
    Asadar, sunt curios ce efect va avea reclama asupra vanzarilor. De fapt aici sta „genialitatea”. :)

  4. Crezi ca se poate scoate in fata altfel un… no name? Dupa parerea mea de profan nu e rea reclama. Am vazut reclame haioase(genul asta) care mi-au placut la nebunie, dar la urma nu eram sigur la ce se facea reclama. Parca aici s-a depasit cu bine momentul. Dar intradevar, vanzarile dau nota finala.

  5. @George, nu te face imediat sa te duci sa cumperi, dar aduce un plus de notorietate marcii, notorietate, care pana la urma, in cazul de fata, o sa CONTRIBUIE la cresterea vanzarilor.
    Eu nu beau de obicei energizante, dar cand o sa mai iau e f posibil sa iau Rienergy ( din moment ce nu prea beau, nu sunt f pretentios )

  6. mArius, Luka, eu va respect parerile si este interesanta discutia, insa pentru mine aceasta reclama este de-a dreptul enervanta. Numai cand ii aud vocea aluia schimb canalul. E clar ca nu voi lua niciodata energizantul. Ce sa fac, asa sunt eu… :)

Dă-i un răspuns lui George Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.