VIDEO Peugeot 208 – Noul 206!

E mică, sexy și rulează chic pe șosea. Are un bord ciudat și un volan de jucărie. Se conduce ca un Peugeot dar arată ca o mașină japoneză. Motorul are rădăcini americane și cutia este sută la sută franțuzească. Și mai e sistemul multimedia franțuzesc, la fel de simplu de utilizat ca un patent cu trei mânere.

Acolo sus, pe podiumul clasei mici e cot la cot cu Renault Clio 4. E o idee mai confortabil 208 decât Clio. E și normal. Deși satisfac aceleași nevoi, ambele încearcă să atragă clienți diferiți.

Ultimele articole

Articole recomandate

52 Comments

  1. review-ul nu-i chiar asa de slab dar macar sa insistati mai mult pe interior, ca la partea tehnica nu mai am incredere. mie imi plac review-urile mai detaliate, cele gen carbuyer mi se par de amatori, daca ai testat serios o masina atunci poti sa faci un film de minim 15 minute, daca te-ai invartit in jurul ei prin parcare atunci faci un review de 5 min (e vorba de carbuyer), detaliile fac diferenta, nu trebuie insistat pe exterior (exista sute de poze pe net), trebuie aratat sistemul multimedia, particularitati, ergonomie, dotari, pretul versiunii testate (la final ar trebui sa scrieti asta, nu ne intereseaza cat costa cea mai cheala masina, e o chestie inselatoare). cat despre masina, la exterior mi se pare uratica, pare mai mica decat ar trebui (e in aceeasi clasa cu i20, corsa, polo), imi plac ceasurile si volanul de „jucarie” dar sistemul multimedia fara butoane.. plus ca touchscreen-ul e rezistiv deci ergonomie=0. peugeot a cam ramas in urma si acum incearca sa revina cu masini usor excentrice. nu-mi place sa judec o masina dupa tara producatorului dar francezii fac niste masini tare ciudate, sunt sigur ca au clientela lor fidela, eu nu prea vad cum vor convinge ei clienti noi cand sud-coreenii le sufla in ceafa (inclusiv nemtilor si japonezilor)

  2. Felicitari pentru munca depusa,review-urile sunt foarte bune,dar ati cam ramas in urma cu montajul,vrem mai mule teste pe site ! Oricum keep it up !

    offtopic:stie cineva daca e nevoie de ceva special pt a inmatricula o masina cumparata de noua din Qatar ? ( masina e euro 6,nemteasca,are 7 km,nu a fost inmatriculata niciodata,o sa fie livrata in Romania cu toate actele cu care vine o masina noua,de la dealer ).Multumesc anticipat !

  3. Un review pe fast forward. Daca un vanzator auto ar prezenta o masina in 10-15 min si in modul asta ar muri de foame. Poate pe viitor nu ar strica sa facem si ceva comparatii cu masini din aceeasi clasa. Cineva care doreste sa achizitioneze o masina de genul asta nu afla mai nimic. Mai multe detalii pe viitor ( motorizari disponibile, preturi de achizitie, etc ). Asta e mai mult un trailer. Legat de masina nu cred ca va avea succesul pe care l-a avut 206.

  4. O jucarie mica si scumpa. La 15k euro deja intrii in clasa compacta iti poti lua o kia cee’d un i30 un auris chiar si noul 308 care va avea un pret promotional.

  5. HAI NOROC GEORGE, VEZI DACA ITI DAU AIA UN MASERATI LA TESTDRIVE SA FACI UN REVEIW, DACA NU POTI CU QUATTROPORTE INCEARCA CU NOUL GHIBLI ( DOTATA AJUNGE LA 70.000 EURO)

    MULTA BFT

  6. Salut George , foarte interesante review-urile tale , de mare ajutor , le urmaresc cu placere , nu am nimic cu testele facute de baiatul asta , dar nu se compara cu ale tale . a cam sarit niste etape si sincer mai are de invatat .

  7. Apropo draga tinere Marian, am observat ca esti un pasionat al marcii ford si dupa comentarii observ ca ai impresia ca aceea marca este cum spun Spaniolii „”la leche””, ”pues no lo es ni de lejos””, si aici iti mai dau o proba in plus, desi Richard Hamond fiind Britanic trage spre fiesta care se fabrica in tara lui spunand ca schimbul din padele este un pic mai lent, ca la ce as spune eu? porshe 911 carera s? Oare cat costa aceea masina? Dar uita ca in aceea clasa Renault este singurul care ofera padele lucru intalnit in clase mult superioare unde platesti nu 2 mi de lire in plus ci 10-20-30 etc. si asta fara sa uitam ca Clio este o masina mai mare si mai spatioasa decat celelalte doua plus cel putin in opinia mea mai aratoasa cu mult! Dar trecand peste handicapul marimii Clioului si a inventatei lentori a schimbarii treptelor din padele ghici cine castiga in testul facut de catre Stig? Asta are legatura cu masinuta din prezentare…http://vplay.ro/watch/2wm5b9q7/

  8. Modelul asta merita un review mai bun, chiar daca se aud vesti mai putin bune despre Peugeot, multe dintre ele venite de la tot felul de analisti care preconizeaza ei imediat esecul unui model nou aparut sau a firmei, tocmai pentru a mai speria din viitorii cumparatori. Vorbim totusi de noua generatie din clasa mini de la Peugeot, nu de inca o masina din clasa mini. Reamintesc doar ca 205 s-a vandut f bine iar 205 gti e o legenda (evident nu in Ro), 206-ele s-a vandut cat vreo 3-4 generatii de polo (raportam la romani sa se inteleaga) adica peste 8 milioane de unitati iar 207 s-a vandut in 4,5 milioane de unitati, fiind luni bune la rand cea mai vanduta masina din Europa. Reamintesc aici si ca aceste modele sunt intens folosite in campionatele de raliuri, tocmai datorita sasiului foarte echilibrat. 207 rc cu o greutate mai mare decat clio rs200cp si cu 25 cp mai putini reuseste timpi foarte asemanatori pe circuite, diferentele fiind de 0,1-0,5s in favoarea renoului mai usor si mai puternic, datele le vedeti pe siteul fastestlaps.

    Era binevenit si binemeritat un video mai detaliat.

  9. Salut! tocmai am vizionat test-drive-ul pe care l-ai facut in urma cu vreo 2 ani la Mazda 3 sau Mercedes clasa E…nu vreau sa critic pe nimeni…erai mult mai serios…si analizai mult mai bine masina..iti concentrai atentia asupra ei :)
    Acum de cand esti cu Marian sunt mai multe glume si mai putin profesionalism…sper sa nu te superi :) nu am nimic cu el…e foarte simpatic…dar in opinia mea nu are experienta necesara pt asa ceva:)
    Uite poti face tu o comparatie…vizioneaza test-drive-ul de care am vb mai sus…si apoi unul recent:)
    Mult spor in toate si la cat mai multe teste pe masini

Dă-i un răspuns lui Dan Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.