Când ai ajuns la fundul sacului cu idei de campanii publicitare şi îţi dai seama că eşti atât de prost încât nu eşti în stare să te legi la şireturi, o dai în controversă. Doar, doar „pune botu’ ” cineva la campania ta de doi lei, vândută clientului drept lovitura de imagine a sezonului. Şi uite aşa, o simplă campanie de reduceri se vinde cu ajutorul Maicii Domnului, în cazul nostru al unei „Fecioare” neprihănite, luminată de duhul sfânt al reducerilor „divine” de preţ. Pe mine nu m-a convins. Să vă aud pe voi…
Da…blasfemie curata sa invoci cele sfinte pt mersul comertului. Jenant de-a dreptul…
La fel mi se pare si clipul politiei cu fetele mutilate in tinute sexy de langa Lamborghini…
Hmm, lumea a intrat in criza de idei…le vin doar idei proaste…
http://www.gandul.info/societatea/blonde-ciunge-si-copii-stransi-cu-sacii-imaginile-campaniei-viteza-distruge-vieti.html?3932;2834058
Un link unde lumea poate vedea despre ce vorbeam mai sus…
Multi publicitari sunt in lipsa de idei. Se vede pe toate panourile.
se vinde tot ce e negativ
mai sunt totusi reclama dragute la berea bucegi parca cea cu cerbul …
Proasta reclama oare care firma o fi dat dovada de atat de multa imaginatie??
Mesajul publicitar e destul de clar iar autorul probabil probabil abia citise Codul lui Da Vinci. Ideea in sine e de prost gust insa fotografia nu e rea.
Totusi acum ceva vreme se difuza la televizor un spot ce promova campania stop accidentelor la volan…. cand in timpul unei calatorii familiale o fetita era pur si simplu aruncata prin fata parbrizului… pur si simplu ma ingrozea cand o priveam.
pentru cei 2 care sunt socati de campania politiei si respectivele spoturi. PAI ASTA E SI IDEEA. sa va socheze. sa nu mai calcati acceleratia fara sens. si ce blasfemie este in spoturile astea?
Este nevoie de sange proaspat in publicitate , iar astia care populeaza „industria ” se screm ca sa gaseasca ceva nou !
Fraieri sunt aia care dau o carca de bani pentru asta !
Pai asa arata o victima de accident?Ar trebui sa arate imagini cu oameni care au patit acest lucru sa vedem cum reactioneaza publicu si sa-si dea seama de faptul ca omul este fragil numai atunci putem spera la ceva imbunatatiri.
Ce se intampla nu mai este de mult penibil sau jenant, e de-a dreptul trist. Dumnezeu sa ne ierte !
Alta reclama tampita ( majoritatea sunt, bazandu-se subconstient nu pe convingere logica de a cumpara ):
peste tot in politehnica panouri ING cu mesajul :
” N-ai bani ? Fa-ti card ! „
Panouri publicitare cu oricine despre orice pentru un profit cat mai mare. Restul nu conteaza…
auleu…in ce hal arata!