Niciodată Aveo

Salut.
Daca nu esti deja plictisit de astfel de intrebari…
Un prieten bun vinde un Aveo cumparat de el in iunie 2008 , varianta cea
mai ieftina din link rucomchevrolet.ro/Vehicule/Aveo4usi/Aveo4.htm
Pretul e de 30.000 lei, masina nu a fost faultata, are doar parbrizul
ciupit de o pietricica.
Pentru 3 drumuri in Bucuresti pe saptamana si munte/mare odata la 1-2 luni
MERITA!?
Merci.

30.000 de lei este enorm pentru maşina asta. Îţi poţi lua ceva foarte bun la mâna a doua sau chiar de nou. Dacă tot te-ai cantonat în zona mărcilor accesibile îţi recomand cu căldură o Dacia. Ca să te conving să nu îţi iei Aveo, uite aici. Cel mai slab scor la EuroNCAP din ultimii 25 de ani şi şanse minime de supravieţuire pentru şofer în cazul unui accident la 60 kmh. Bine, nici Dacia nu a mers la test, dar rămâne o maşină accesibilă şi ieftin de întreţinut.
http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.aspx

Ultimele articole

Articole recomandate

34 Comments

  1. @youknow
    spre surprinderea ta,eu am vazut audi mai nou ca al tau care scoate fum. pt un audi 300 mii km nu reprezinta o cifra mare,insa un semn de intrebare va trebui sa-ti pui atunci cand kilometrajul se va aproia de 500 mii km.acum va fi o problema. masinile astea cu alte „valente” care „scot fum”,sa zicem bavaria, duc fara probleme 8oo mii km.asa se face diferenta intre un audi care este = volkswagen si bmw.

  2. Salut! Eu lucrez la o reprezentanta si vreau sa spun ca mor cand vad ca vin oamenii la revizie cu 2-3-4 mii de km parcursi pe an. Mai fratilor daca tot nu folositi masina, mergeti bre cu taxiul, n-o cumparati degeaba. E mai ieftin, nu aveti grija masinii, intretinerii, etc, etc ..

  3. A aparut in auto bild topul cu cele mai fiabile 25 de masini. A3-ul meu e pe locul 11, ceea ce e bine. Totusi o mare surpriza mi-a facut Opel Astra, pe locul 2. Deci, mai bine un Astra in locul lui Aveo. Sunt constient ca masina mea nu e nimic altceva decat un Golf 4 in alte straie si ca sunt probleme cu motoarele TDI din acea generatie. Chiar si asa, nu am ce sa-i reprosez. De felul meu sunt benzinar dar modul cum merge masina mea m-a surprins placut. Am aflat si de ce scot fum masinile pe motorina. Daca motorul nu este turat o perioada de timp si merge mult la relanti (ambuteiaje) se depune pacura pe sistemul de evacuare. P.S. Nu cred ca o sa tin masina pana la 500 de mii. Toate bune! :)

  4. Aveo din 2007=cutie de rezonanta pentru zgomotele de la rulare. O am din anul precizat si stiu ce vorbesc! In plus, acum imi ciriie si abs-ul. Pretul la piese la reprezentanta(ce o fi aia?) sunt de Bentley! Na, ca m-am racorit!

  5. Salutare,

    @George, dragi colegi, avem datoria sa spunem ca Aveo 2011 nu mai are nici o legatura cu ce a fost. 5 stele la teste, ESP, ABS, 6 airbag-uri si multe altele, Plus alta tehnologie la motor…

  6. am un aveo 1.4 16v din noiembrie 2008.in tot acest timp am schimbat de 3 ori caseta directie,climatronicul ,ceas bord,termostat,opritor usa,stop iar acum nu mai porneste sau cand porneste turometrul urca pana la 2500 si sta cateva secunde .deja cred ca a patit ceva electromotorul si bineinteles azi e ultima zi de garantie.masina are doar 23000 km.in rest motorul trage foarte bine si pentru 600 km,5 persoane in masina,ac si bagaje cat pentru o saptamana a mancat 44 litri,dectul de bine.in oras consuma 11 l.eu unul a doua oara nu as mai cumpara asa ceva.

  7. Am un chevrolet si ma scoate din sarite imi tot arde siguranta de la inchidere.ce pot sa spun sunt niste mizerii de masini sper sa rezolv problema cu acel scurt si sa o pot vinde. Imi iau BMW, sauuuu un opel motor de 2.0dti

  8. Am din 2007 un aveo din 2007 full 1.4 16valve/94 cp. pret de achizitie, pe firma fara tva, ,leasing 1 an, inclus asigurare casco, taxe, truse med, stingator, taxa de prima inmatruclare, etc cost total 32.300 lei ( pret de achizitie 11.250 euro) si dupa 10 ani m-am gandit ca a venit timpul sa-l duc in service si pt altceva alaturi de revizia curenta de aprox. 250 lei, are un senzor abs defect 80 lei delphi+30 manopera, o bieleta antiruliu 50+30, preventiv schimb sabotii de frana 140 ATE (schimb si lichidul de frana ca a tinut destul, 15lei) +90 manopera! A naibii nenorocita nefiabila dupa 10 ani, precum vedeti preturile sunt infernale la serviceul de 10 ani…. am supravietuit cu cele 2 stele ncap fata de alti „dumnezei ai soselelor” care in acesti ani au murit in masinile lor de 5 stele”! RIP!
    P.S. Ieri am pornit aerul si la prima impresie parca nu era la fel viforul ca de obicei, daca ma conving ca a venit timpul (adica dupa 10 ani) o sa fac si o reincarcare, costa exorbitanta suma de 80 lei! Si inca ceva, scorul la bord e 81.000 km, ca sa nu se creada ca am facut in conditiile date aprox. 250.000 km/ 10 ani!

Dă-i un răspuns lui ene dumitru Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.