Categorie: Slăbire

Metoda lui George… Ciocodeică

Văd că subiectul metodei de slăbit a atras multe comentarii. Cred că acum este momentul oportun să vă prezint cum am început acest program şi cum a fost dezvoltat el. Cel mai bine este să auziţi lucrurile astea de la cel care mă sprijină in acest demers, George Ciocodeică. Iată ce spune el:

Am sa descriu in cateva randuri cum a inceput totul cu programul de control al greutatii pentru George Buhnici.

Eu l-am cunoscut pe George in urma cu 2 ani si jumatate, cand a folosit si atunci programul de alimentatie  echilibrata pentru controlul greutatii. Atunci a slabit 6 kg intr-o luna dupa care a mancat asa cum i-a placut :D (adevarul este ca un program de lucru ca al lui George nu-ti poate permite sa mananci ordonat) si in timp a acumulat atat ceea ce slabise cat si ceva peste.

A trecut vremea si am reluat legatura, asa cum spune George, cei din jur au observat ca nu este ok ceea ce se intampla si ca este cazul sa faca ceva (“ca să arăt şi eu a om – după cum ar spune fratele meu“).

Lucrurile au inceput asa:

In 29 – 30 August l-am invitat pe George la mine la cabinet pentru a sta de vorba. El a venit in idea de a sta 5 minute si totul a dus la o consultatie de cca o ora, timp in care i-am dat toate informatiile despre alimentatie, alimentatia moderna, nutritie, informatii nutritionale despre profilul lui personal. Pe scurt, l-am ajutat sa se cunoasca pe el, sa-si cunoasca propriul organism si dupa aceasta el a hotarat ca vrea sa inceapa un program de alimentatie  prin care sa-si poata controla greutatea.

Eu i-am spus ca-l pot ajuta sa slabeasca si apoi sa se mentina, atata vreme cat el va respecta un program ordonat de mese si un program de alimentatie in care sa nu manance ca si pana acum, deoarece programul dezordonat de mese a facut sa ajunga cu un surplus bunicel de kg.

Am stabilit programul si in ziua de 1 Septembrie a inceput cursa impotriva kilogramelor.
Programul  consta in a manca trei mese /zi la un interval de 5 – 6 ore intre mese, iar la masa de pranz, care este cu alimente normale, sa nu fie foarte consistenta.

Inainte de a face programul zilnic am facut calculele personalizate si am determinat RATA  METABOLICA (capacitatea de ardere  a kcaloriilor de catre organismul lui George in stare de repaus) am determinat necesarul zilnic de PROTEINE. In mod normal organismul fiecaruia are nevoie de o anumita cantitate de proteine: o persoana cu o activitate sedentara are nevoie de 1g de proteine/kg de greutate, o persoana cu o activitate medie are nevoie de 1g si ceva, pana la 1,5g de proteine/kg de greutate zilnic, iar  persoanele cu o activitate fizica sustinuta, sportivii… au nevoie de pana la 2g de proteine/zi.

Deci am facut toate calculele si am stabilit programul zilnic de consum.

Programul il ajuta pe George sa se alimenteze, sa nu faca foame si sa slabeasca echilibrat. Programul contine salate din plante sub forma de tablete, pudra din care se prepara un shake delicios (sunt 5 arome de capsuna, vanilie, capucino, ciocolata si fructe tropicale) si ceai, care ajuta la accelerarea arderilor si suplimenti pentru o alimentatie foarte echilibrata.

Urmatoarele informatii in curand.