Categorie: Cum aduc o maşină din Germania

Metoda loveşte din nou!

Povestea unui cititor care a utilizat metoda.

Salutare,
Acum sa va impartasesc povestea mea din Germania:)

Am plecat cu Blue Air Pana la Berlin. Acolo ma asteapta prietenul meu cu masina. Am ajuns la 09.00, am baut un suc la 10.00 ne-am pus pe drum pana in HANOVER unde am ajuns la ora 14.00 am vizitat 2 parcuri ( din cauza ca nu am avut GPS am gasit doar 2 ca eu unul nu cred in treaba cu: o iei din oras in oras si poti vizita zeci de parcuri pe zi) nu am gasit nimic… am plecat spre Dortmund tot pe autobanda.. acolo am ajuns seara, am mancat , ne-am cazat ( 70euro/cam) si am intrat la un net cafe unde am mai cautat ceva parcuri auto.. am dat o raita si pe mobile.de unde am gasit un GOLF 5/2005 2 usi 9mii euro am sunat pe loc, ne-a zis sa mergem la parc maine dimineata.Dimineata la 09.00 am fost acolo.. am vazut masina.. mi-a placut, nu a vrut sa negocieze decat 100 euro( poate ca nu stiam noi sa negociem, omul vorbea eng asa ca nu a mai fost nevoie de prietenul meu care vorbea germana dupa ce m-am inteles la pret.. am vb eu in eng )
Am dat banii mi-a facut contractul de V-C, mi-a dat actele masinii.. ne-a trm peste strada sa ne facem nr, am platit 110 euro pt nr valabile 5 zile , de acolo ne-a trimis la primarie cred ca era ne-a lipit ceva pe nr si mi-a dat un fel de talon valabil 5 zile. Ne-am intors, am pus nr-le pe masina si am plecat(12.00) spre Viena la prietenul meu acasa, am ajuns la 23.00 ne-am pus la somn. Dimineata la 10 am plecat spre Romania eu cu sotia mea si am ajuns la Deva la 22.40 unde am stat 2 zile la niste rude. Astazi 16/08 la ora 10.00 am plecat din deva si la ora 17.50 am fost in Bucuresti..
Deci.. Parerea mea e sa nu afceti ca mine.. si sa va uitati pe net sa va alegeti un oras.. cautati pe net cat mai multe autohasuri, scrietiile pe foaie.. luati-va GPS-ul si cand ajungeti in orasul respectiv mergeti la fiecare
Daca vorbiti eng este f usor.. dar sa va intalegeti cu cei de la autohaus sa va faca ei actele , ca altfel.. cu tot cu eng mea.. eram mort pe la primarie.. etc.. fara prietenul meu care vb Germana.
In rest daca urmati pasi de pe acest blog pe care George i-a scris ve-ti fi posesorii unei masini cumparate din Germania chiar de voi. Spune-ti STOP samsarilor:)) si Fortza Buhnici
Costuri: 80euro bilet avion/pers
7 euro taxa drum AUstria
25 LEI rovinieta ROMANIA
120euro actele +numere pe 5 zile
( la mine am adaugat in plus 150euro bani care ia cheltuit prietenul meu sa vina de la Viena la Berlin dupa mine .. A ajuns noaptea la 23.00 a dormit la un hotel sa fie fresh dimineata la 8 cand ajung eu)