Maşini recuperate – ţepe sau chilipiruri?

George Buhnici 1Chilipirurile crizei sunt tocmai cele care aduceau profiturile maxime acum doi ani. Casele şi maşinile. Încurajaţi de creditele care se luau prea facil şi promisiunea câştigurilor care puteau fi făcute de pe o zi pe alta din speculaţii, zeci de mii dintre noi s-au îndatorat peste puteri. Am compasiune pentru cei care au făcut-o pentru un cămin de bun simţ. Chiar daca asta înseamnă o garsonieră.

Când vine însă vorba despre maşini nu mai am atâta compasiune. Parcurile de maşini recuperate sunt pline mai ales de SUV-uri. Multe X5, Touareg, Q7. Autobuze veritabile pentru naveta prin oraş. Acestea sunt disponibile la preţuri care, acum doi ani, ar fi bătut la ochi.

În curtea unei firme specializate tocmai în revânzarea mașinilor recuperate din Otopeni am văzut spre exemplu un Kia Sorento pe motorină de un an şi jumătate şi 40.000 de km la bord în stare excelentă, care se dă cu 15.000 de euro plus TVA, negociabil… La extrema cealaltă de preț, un Audi Q7 4.2 benzină, tunat de ABT, este oferit la 40.000 de euro, deși a costat acum doi ani 120.000 de euro. Vânzătorul îmi spunea aparte că este a unui nepot de-al lui Becali care s-a plictisit. Ce să spun, a rămas fixat pe placa de acum trei ani.

Aşa că vă fac cunoştinţă cu cel mai bun vânzător de maşini… mai mult pe ProMotor.ro

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.