Maşină de 6.000-7.000 pentru un familist

Salut.
Ma numesc Alex, am 23 de ani si am nevoie de ajutorul tau. Suna ca un anunt
din ziar :), dar chiar am nevoie de un sfat. Sper ca din multitudinea de
emailuri pe care le primesti sa ai 2 minute sa imi raspunzi si mie.
Vreau sa imi i-au o masina, am sa fac un imprumut in jur de 6000-7000 euro.
Prima data am zis ca merg mai sus pe la 10000, dar m-am oprit. M-am gandit
ca e mult prea mult.
Asa… revenind. De cateva zile stau cate 6 – 8 h/zi pe mobile.de si blogul
tau. Ba (re)citesc un articol, ba imi schimb optiunea. Vreau un break …
dar poate fi si berlina… Am trecut de la Opel Vectra B la Opel Astra H, de
la VW BORA la VW GOLF V, de la BMW la Audi. Nu cred ca este marca asupra
caruia sa nu ma hotarasc intr-o zi. Vreau sa fie si o masina de familie …
dar care sa fie si fiabila, sa nu ma coste foarte mult sa o intretin. Stiu
ca vreau foarte mult, foarte multe poate, dar pur si simplu am ajuns in
stadiul in care nu mai stiu ce sa cred. Intr-o perioada voiam sa merg si pe
Peugeot 407, dar toata lumea imi spune ca piesele si reviziile sunt foarte
scumpe. Apoi pe Ford, dar bordul ala arata execrabil… si tot asa.
Tu ce spui ? Apelez la tine ca o ultima varianta … m-am gandit si la un
BMW Touring care iti place tie , dar il gasesc cu foarte foarte multi km,
adica cam 250k… Daca vei avea timp si vei binevoi sa imi raspunzi la email
si sa ma sfatuiesti, poate ma indrumi si spre o persoana care ma poate ajuta
cu cumpararea masinii din .de sau poate o voi cumpara de aici…

Iti multumesc foarte mult.

Cu stima,

Alex Baciu

Răspuns:
Salut Alex,

Pentru bănuţii tăi îţi recomand ceva din maşinile pe care le găseşti aici

Cum am gândit. Maşinile pentru bugetul tău destul de mic sunt Ford Focus şi Opel Astra. Ca să îţi rămână suficienţi bani pentru taxa auto şi drumul din Germania, maşina nu trebuie să coste mai mult de 5.000 de euro în Germania. Destul de puţin, însă decent pentru un Focus 1.8 TDCI din 2004, o maşină excelentă pe care am ales-o şi pentru tata.

Ai mai putea să îţi doreşti BMW seria 3 de prin 2003 sau Audi A4, ori preferatul meu Volvo V40. Însă toate acestea sunt maşini costisitoare la reparaţie, iar la anii şi rulajul acesta vei băga bani probabil din primul an, dacă nu, sigur din al doilea.

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

37 Comments

  1. doamne cand ii vad pe loganisti ma bufneste rasul, sa fim seriosi cu golanu, stabilitate zero, interior spartan, mai de calitate e la dacia 1410, motoare varza, poate 1,5 dci mai e ceva de el, dar deja ajunge la o suma prea mare golanu cu 1,5 dci; are tot felul de hibe, probleme electrice, se defecteaza mereu chestii ce par minore, dar cand cauti piesa vezi ca nu e chiar ieftina; nu sunt fan bmw, mercedes, cum le lauda altii ca trec muntii si globul, e o minciuna, ori ti-o iei aproape noua, ori mai bine lasa, prefer oricand un opel astra h, vectra facelift dotat decat un bmw sau mercedes cu 250 000 km;

    • @Sologu – mai ușor cu ”loganistii”, varza și alte jigniri. Logan este cea mai vândută mașină din România. Nu putem jigni sute de mii de oameni care circula cu ele. Motoarele nu sunt varza, altfel nu am vedea taximetre cu sute de mii de kilometri la bord deși merg cu benzină și motorină proaste sau GPL, doar prin oraș la frecuș. Data viitoare îți șterg comentariul dacă nu reglezi tonul. Aici vorbesc argumentele, nu impresiile.

  2. @George Buhnici-comentariul era strict in legatura cu ce a postat un domn mai sus despre logan; am detinu un logan, am fost dezamagit de masina, de compportament, de pretul reviziilor, pretul pieselor, devalorizare; am precizat ca nu sunt genul cocalar cu bmw, audi, merc, cu sute de mii de km la bord, doar pentru marca; e strict parerea mea

  3. salut tuturor ce detin o masina si o ingrijesc.as vrea sa adaug ca o masina sh e ca o loterie, pt ca nimeni oricat de bun mecanic ar fi nu poate sa prezica care masina, marca, model si ce piesa se va strica mai devreme sau mai tarziu…in cazul meu , mi-am cumparat o corsa c 1.7di fabricata 2003 cu 173000km in 2007, acum are 297000km.singurele interventii a fost slabul contact electric la mufa alim a blocului indicator de viteza care dadea eroare cand luam o groapa acul turometru si cel de viteza ajungeau la pozitia zero, dar sa rezolvat prin simpla presare mai ferma a acelei mufe, in afara de asta masinii nu sau efectuat decat reinoirea consumabilelor ex ulei, filtre lichid frana.etcper total sunt multumit pt ca consuma foarte putin 4/100 extraurba, si costul de achizitie foarte micin comparatie cu fratele meu care el si-a cumparat mercedes c clase 2003 anu fabricatii cu 180000km si de cand a luat-o a schimbat;pivoti care vin capsulati cu tot cu bucsa pe suspensia fata,telescoape, elemente de la admisie pt ca scotea fum gros negru nu din cauze de filtre,etc..,acum motorul nu ai sta la ralanti dimineata cand e mai rece afara,pe scurt a mai cheltuit cu reparatii manopera cu tot cat a dat pe masina adica 6000euro.asa ca mitul mercedes sau bmw , audi ca ingroapa 3 loganuri si 2 opeluri e o aberatie ca poate ar fi mai bine inainte de a cumpara o masinaSH ar trebuimai intai sa stii ce sofer a condus masina cu pricina si cum a intretinut-o, decat sa spui ca o marca ca merces sau bmw trece orice primejdie pentru ca e o marca de renume si nu are ce sa se strice la ea

  4. Mi-au placut opiniile tuturor pentru ca fiecare prezinta cu subiectivism dar si o anumita doza de altruism propriile experiente, masinile sunt si in functie de buzunare dar si de norocul fiecaruia si am sa detaliez :

    – am avut masini sh (Dacia 1310) , prima mea masina care m-a cocosat cu reparatiile, aproape saptamanal se strica ceva
    – am avut si Solenza 1,9D sh, o masina exceptinala, in 35.000 de Km nu am schimbat macar 1 bec
    – am avut un Peugeot 406 2,00 HDI sh, o masina foarte buna dar luata la 200.000Km si care a avut dauna totala inainte de a o achizitiona, in general fara probleme in 40.000 de Km rulati doar o bileta si radiatorul fisurat
    – am logan 1,5 DCI de 5 ani fara nici un fel de probleme, masina de colectie nu altceva, consum exceptional nu mi-a facut nazuri desi a vazut multe
    – mai am Peugeot Partner Tepee, masina cu un feeling de condus superb.
    Mare atentie la sh, multi fac masinile pentru vanzare si pe urma le vand, laudandu-le mai mult decat dealerii de masini noi aparute, si mai este si microbul de avea o masina cool dar care ne costa grav la buzunare

  5. buna .am masina inmatriculata in Germania pe numel meu si vreau sa ma intorc in tara sa o transcriu acasa de ce act am nevoie sau ce trebuie sa fac .Va salut mult respect

Dă-i un răspuns lui Sologu Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.