Categorie: General

VIDEO – BMW M5 – Review cu Buhnicimobilul II. De vânzare pe OLX

BMW M5

Dacă ai venit doar pentru că vrei să cumperi mașina intră direct aici pe OLX. Am ales să o postez acolo dintr-un motiv simplu. Așa se vând acum cel mai repede mașinile. Cică 40 de automobile sunt declarate vândute pe oră pe OLX așa că am pus anunț cu vreo 25 de lei și sper să scot de aproape 8.000 de ori mai mult. Zic că e un raport bun dacă ne iese. Evident că și negociez la un asemenea preț. Contactează-mă acolo cu o ofertă de nerefuzat.

Aici discutăm despre review-ul unei mașini devenită de acum un supercar iconic, de colecție.

E un moment dulce-amar. E timpul să mă despart de cea mai [….] mașină pe care am avut-o vreodată. Puneți în locul punctelor orice atribut i-ați atașa unei amante. Acest BMW M5 este pentru mine genul acela de plăcere vinovată pe care până și soția ta o îndrăgește. Lorena i-a spus “Bestia” deși cu fetele mele la bord am fost întotdeauna blând. Blândețea unei feline sălbatice este însă relativă. Arată ea drăguță și cuminte însă chiar și din joacă îți poate lăsa carouri direct pe piele. Sunt conștient de asta și nu am împins-o niciodată la limită. Nu știu și nu îmi pasă dacă trece de 250kmh. Pe mine m-a interesat întotdeauna cum pleacă de pe loc și cum aleargă.

I-am respectat temperamentul și limitările iar asta m-a ferit de accidente. Puterea exagerată pusă pe roțile din spate ale unei mașini prea grele pentru orice fel de motorsport fac BMW M5 E60 o amenințare letală. Sunt sigur că pe mâna unui șofer fără curs de conducere defensivă, mașina este extrem de periculoasă. Nu doar pentru șofer ci mai ales pentru toți ceilalți din jurul său. Toate comenzile răspund de la cea mai ușoară apăsare. Accelerație, frână, volan. Nu am întâlnit automobil mai precis în preluarea deciziilor șoferului. Volanul transmite orice striație de pe drum. Jantele uriașe și suspensiile tari fac ca mașina să scuture ca una de circuit dacă asta îi ceri. Accelerația este echivalentă cu un buton de teleportare. La cea mai mică atingere scot din motor toată puterea disponibilă iar frânele sunt capabile să lucreze fără scandal oricâte serpentine ai avea pe traseu.

De aici rezultă senzația că alergi în spinarea unui elefant pe steroizi. Diferența este că elefantul nostru se mai și oprește la service unde o să îți ceară la schimb plăcuțe de frână, discuri și anvelope noi în fiecare sezon. Reviziile sunt deasemenea o aventură dublă față de orice știi. Două filtre de aer, două de ulei, 11 litri de ulei la fiecare schimb. Toate cu specificații Motorsport. Și încă nu am vorbit despre taxe, impozite, asigurări. Am făcut un mic calcul și am aflat că pe mine m-a costat utilizarea mașinii 1EURO/km, în condițiile în care nu am mers iarna și nu am avut incidente. Doar costurile de utilizare și reviziile la care am adăugat un ambreiaj nou (un consumabil la această mașină). E cinstit să afle asta orice amator de supercar deși un pasionat știe deja toate acestea.

Și mai am un motiv. Mă apuc de casă iar cu o astfel de hemoragie de cash probabil nu aș termina nici fundația în 2016. Detalii în curând.

Așa cum v-am obișnuit, la final îi facem un test complet și chiar mai mult. Apoi o scoatem la vânzare astfel încât să mai facem fericit/chinuim un nou proprietar. Găsiți anunțul complet cu prețul cerut pe OLX. Insist că doar acolo discutăm despre vânzare. Aici aștept impresiile voastre.