M-am întâlnit cu Simone să îmi explice niște lucruri℗

Am vorbit despre mașini desigur, ce altceva puteam să vorbesc cu campionul? Dar mă mândresc cu faptul că l-am bătut la jocul acela în VR și am câștigat pariul!

Pe scurt, am fost într-una din stațiile de carburant OMV ca să aflu în episodul doi, cum a testat Simone Tempestini împreună cu universitatea din Cluj, efectele a trei tipuri de combustibil, pe un motor, pe durata a 3000 de kilometri.

Testul anterior a avut loc cu două mașini, pe o distanță de 20.000 Km și este similar. Au folosit benzină normală, cea mai ieftină pe care au găsit-o la stațiile de carburant din țară unde au oprit. A doua mașină a alimentat doar cu OMV MaxxMotion. Rezultatele au fost notabile, motorul mașinii ce a rulat doar cu benzină mai ieftină avea cu 95% mai multe depuneri ca cel care a funcționat cu combustibil aditivat. Diferența de preț pentru 20.000 Km? Doar 140 de lei în plus pentru MaxxMotion, dar șansele să ajungi la service cu ea erau mult, mult mai mici.

Al doilea test a fost diferit. Cele trei motoare puse pe bancul de probă, au rulat ca și cum ar parcurge 3000 de kilometri, cu benzină mai ieftină, un amestec de MaxxMotion și doar cu MaxxMotion. Rezultatele sunt notabile și aici, depunerile de calamină pe segmenți, blocul motor și injectoare fiind semnificativ mai mare pe motorul cu benzină mai ieftină. Din nou aceleași concluzii.

Bine, recunosc, nu am curajul să concurez cu Simone când vine vorba de o cursă de mașini, dar în VR știu că am mai multă experiență ca el și de aceea mi-am permis să pun acest pariu!

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

1 Comment

Dă-i un răspuns lui Cazimir Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.