Prietenia româno-bulgară funcționează unsă. Autoritatea bulgară de transport folosește cu mândrie Loganul MCV pentru patrulări și acțiuni de control. Când Loganul cu girofar apare în stația de taxi din Silistra (în acest caz), șoferii dârdâie… sau nu… Oricum și taxiurile mai de Doamne ajută de la ei, tot Logan sunt.
Si Chevroletul (Aveo) sa inteleg ca este clasa de lux? Nu de alta, dar nu e comparabil Loganul cu Aveo.
In Romania pe lângă Logan, poliţia si politia de frontiera au achizitionat autospeciale BMW 330xd, Volkswagen Passat, Volkswagen Golf, Volkswagen Transporter, Mitsubishi, Opel Vectra, Mercedes Vito, Nissan Pathfinder, Opel Astra, Skoda Octavia, precum şi patru autobuze Scania 310.
Si mai mult „„Bijuteria“ achiziţiilor făcute de IGPR prin … Leasing o reprezintă, fără doar şi poate, o autospecială de intervenţie, pentru care s-au plătit 2.399.065,34 de lei. Adică 636.610 euro.”
Noi avem de unde!
@Dorin Dar ce bine le cunosti inventarul… Aranjam un drivetest cu utilitara?
Cum a spus Dorin….noi avem de unde, dar numai pentru altii adaug eu. Daca pentru politie s-au achizitionat astfel de masini, la unitatile MaPN din tara (cel putin in Cluj) delegatiile se mai fac inca cu Aro transformat cu doua bancute in spate sa poate intra 6 oameni, vai de mama lui. Sa nu ne gandim la caldura pe care nu o ai iarna si la consum care este o mega paguba. Macar un logan si la armata ca in rest si generalul se plimba cu o dacie 1310 model zambetu’ lui iliescu, chiar si in 2011!
te-ai lasat de review-uri?
De ce crezi asta?
@George
Alege… ;)
loganul ca loganul…dar nova aia de taxi:))