Infiniti G37Superrr!!!

Tocmai returnasem cu inima strânsă Infiniti G37S domnului Valeriu Ţoneş, „comunicatorul” importatorului. Mă despart cu greu de G37S pe care am apucat să îl conduc prea puţin. Cu o maşina ca asta m-aş putea obişnui uşor. Nu mă bag în detalii tehnice. Iată-le aici. Vreau să fac exact ce mi-a propus simpaticul domn Ţoneş. O să îmi dau cu părerea despre maşină, exact aşa cum m-a impresionat pe mine, fără să fac comparaţii.

Nu vreau să îi dau periuţe, însă Infiniti G37S este o nişă excepţională acolo unde stă acum. Are putere, control, confort şi aspect de mare clasă. Mă gândeam doar că îi lipsește doar tapițeria de piele întoarsă pe plafon și stâlpi ca să concureze cu orice coupe de lux. Din păcate nu este practică. Extrem de greu de curățat și întreținut. În rest, atenția japoneză la detaliu se simte de la bordul care se mișcă pe adâncime și verticală o dată cu volanul, consola centrală, cusăturile atente ale pielii de pe scaune.

Majoritatea editorialiștilor îl pun la întrecere cu BMW seria 3. Probabil cu 335i coupe, însă îndrăznesc să spun că e o luptă nedreaptă. Infiniti câștigă prea ușor. Este mai luxos, mai sportiv, mai… altfel. Mă gândesc că atunci când îți iei o jucărie de peste 300 de cai putere, vrei să și arate mai bine decât orice pe piață. Sau măcar exotic. Iar G37S reușește cu succes. Pe mine m-au vrăjit liniile farurilor continuate pe capotă… foarte Maserati GranTurismo.

În mers mașina se mișcă exact așa cum te-ai aștepta. Deși are o cutie automată în 7 trepte și beneficiază de toate sistemele electronice de pe piață, cei 360 Nm rup aderența până la 80 de kmh!!! Ai impresia că anvelopele sunt unse cu ulei în primele secunde iar urechile îți sunt umplute de muzica motorului. Cică tobele au fost făcut intenționate să sune exact așa.

Ultimele articole

Articole recomandate

19 Comments

  1. draguta jucaria, dar nu stiu de ce ai impresia ca e peste 335i. interiorul cel putin din poze nu m-a dat pe spate, e prea japonez pt gustul meu. oricum la acceleratii si stabilitate il mananca bmw-ul.

  2. „Mă gândesc că atunci când îți iei o jucărie de peste 300 de cai putere, vrei să și arate mai bine decât orice pe piață. Sau măcar exotic. .”

    Te gandesti prost. Nu toti vor ca masina de 300 de cai sa fie si poarta pentru agatat femei. Pentru unii, care sunt pasionati, nu conteaza asa mult aspectul, cat feelingul pe care il ai cand conduci de exemplu…

  3. de unde ai scos asta ca e peste 335i … sa moara dreq de stiu … te-ai uitat la prea multe filme cu VanDamme (sau ai condus prea multe ”supercar-uri”).
    Vezi cum iti pui iar ”opinia publica” in cap ;)

    numai bine iti doresc!

  4. „Informatie gratis despre lucruri care costa”….Hmmm, cred ca glumesti :))

    Dezinformezi, pur si simplu, nu stiu de ce ai impresia ca te pricepi atat de bine la masini, mai esti si foarte subiectiv..

    Fa si tu un sondaj ceva, nu neaparat in RO, intre 335i si „japoneza”, nu mai da verdicte asa pe degeaba, ca asa ti se pare tie.

  5. Haoleu tata ti-ai gasit cu cine sa il compari…tocmai cu BMW seria 3 coupe. Chiar nu iti dai seama ce vorbesti? In afara de culoare nu gasesc nimic impresionant la ea. Mai gestioneaza-ti putin gandurile si impresiile inainte de a posta astfel de comparatii…

  6. Daca asta e mai frumoasa decat un e92 , inseamna ca buhnici trebe sa-si puna neaparat ochelari , nu mai vede bine , acum sincer , cu cat te-a platit tones sa o lauzi atata?

  7. asa, sa nu dai accept … pune doar comentariile care iti convin. Sunt curios cati bani ti-au dat cei de la infinity pentru porcaria asta de articol … daca si Infinity face masini sportive …

  8. ca design, masina asta sufera din lipsa de personalitate. parca e un geely coupe, sau mai stiu eu ce great wall of china. aspect ieftin, si lipsit de imaginatie.
    ca si performante, ma indoiesc sa fie peste un 335ci. :)

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.