Categorie: Auto

Infiniti G37Superrr!!!

Tocmai returnasem cu inima strânsă Infiniti G37S domnului Valeriu Ţoneş, “comunicatorul” importatorului. Mă despart cu greu de G37S pe care am apucat să îl conduc prea puţin. Cu o maşina ca asta m-aş putea obişnui uşor. Nu mă bag în detalii tehnice. Iată-le aici. Vreau să fac exact ce mi-a propus simpaticul domn Ţoneş. O să îmi dau cu părerea despre maşină, exact aşa cum m-a impresionat pe mine, fără să fac comparaţii.

Nu vreau să îi dau periuţe, însă Infiniti G37S este o nişă excepţională acolo unde stă acum. Are putere, control, confort şi aspect de mare clasă. Mă gândeam doar că îi lipsește doar tapițeria de piele întoarsă pe plafon și stâlpi ca să concureze cu orice coupe de lux. Din păcate nu este practică. Extrem de greu de curățat și întreținut. În rest, atenția japoneză la detaliu se simte de la bordul care se mișcă pe adâncime și verticală o dată cu volanul, consola centrală, cusăturile atente ale pielii de pe scaune.

Majoritatea editorialiștilor îl pun la întrecere cu BMW seria 3. Probabil cu 335i coupe, însă îndrăznesc să spun că e o luptă nedreaptă. Infiniti câștigă prea ușor. Este mai luxos, mai sportiv, mai… altfel. Mă gândesc că atunci când îți iei o jucărie de peste 300 de cai putere, vrei să și arate mai bine decât orice pe piață. Sau măcar exotic. Iar G37S reușește cu succes. Pe mine m-au vrăjit liniile farurilor continuate pe capotă… foarte Maserati GranTurismo.

În mers mașina se mișcă exact așa cum te-ai aștepta. Deși are o cutie automată în 7 trepte și beneficiază de toate sistemele electronice de pe piață, cei 360 Nm rup aderența până la 80 de kmh!!! Ai impresia că anvelopele sunt unse cu ulei în primele secunde iar urechile îți sunt umplute de muzica motorului. Cică tobele au fost făcut intenționate să sune exact așa.