În sfârșit un unboxing altfel (P)

Un review pe care orice pasionat de tehnologie l-a așteptat de mult timp. Da, în sfârșit, e aici!   Așa că, fără alte introduceri, trecem direct la subiect. Avem un produs care respiră inovație ca niciun altul din categoria lui.  

După cum te-am obișnuit, l-am testat ca să vedem exact ce poate.  Ușor, inovator și nu în ultimul rând, surprinzător, acest dispozitiv nu are nevoie de alte accesorii sau instrumente ca să te bucuri de el.  

Vine la un preț accesibil și, chiar dacă nu are instrucțiuni, îți vând eu un pont: e rece. Așa că, ce trebuie să faci este să te asiguri că îl ții în condiții optime ca să rămână la temperatura funcțională.

Dar hai să vorbim și despre specificații.  Are o lungime de 156 mm, iar afișajul 3D îți permite să vezi în detaliu caracteristicile produsului. Este rezistent la impact și cutia lui este perforabilă, ceea ce aduce un beneficiu în plus pentru categoria lui: gramajul perfect în 3 porturi diferite! Ce înseamnă asta? Fiind o cutie perforabilă, îți iei doar cât ai nevoie din acest dispozitiv. În plus, este ultra-portabil.

Deși vine de la un brand ce inovează, trebuie să recunoaștem că este diferit de alte dispozitive pe care ți le-am mai prezentat. De data aceasta este genul de produs pe care nu tu îl încarci, ci el te încarcă pe tine. Băieții și fetele de la cercetare s-au gândit prima dată la experiența de utilizare a cumpărătorului. I-am întrebat și au spus că au ascultat impresiile pozitive și mai ales pe cele negative de la clienți, și au lucrat zile și nopți pentru ca versiunea 2.0 a noului produs să fie o revelație! Tare, nu?

Îmbină noul cu clasicul, este foarte util și, ce să mai, îl găsești deja în magazine, așa că te las să te convingi chiar tu.

Ca de obicei, lasă-mi impresiile tale mai jos, într-un comentariu. Atenție, la fel ca la toate articolele, comentariile sunt moderate, de aceea nu apar imediat, iar asta tocmai ca să am timp să îți răspund pe îndelete.

Ultimele articole

Articole recomandate

51 Comments

  1. Haide serios … ? Un videoclip doar pentru o reclama , macar daca era o reclama ceva mai normala nu la niste mancare .
    No hate , dar dezamagitor George . Puteai sa faci un unboxing la multe pachete si la unu din ele sa faci asta , asa nu era chiar asa de „iesit la vedere” ca e $$$.
    Eh asta e fiecare isi castiga banii cum poate.
    Mult succes!

  2. :))))
    Ăsta e un pamflet cumva ?
    Acum mi-am dat seama că poți să faci un unboxing la orice și am mai luat încă o porție de râs înainte de culcare.
    Pe lângă asta mi’ai făcut poftă și o să mă culc pe stomacul gol.

  3. Salut,

    am tot respectul pentru tine si chiar apreciez ce faci.
    Dar dupa aceasta postare, trebuie sa te opresti aici pentru astfel de „unboxing”. Deci, chiar nu cred ca te pui sa faci unboxing si reviews la mezeluri. Daca chiar faci asta, inseamna ca esti in criza mare de bani pentru a-ti finaliza casa. Daca urmezi acest trend nu te indrepti bine, sigur. De ce nu ai deschis punga de cremvusti la CES? Avea impact mai mare.

    Axeaza-te pe ceea ce ai facut pana acum. Ai facut un brand: I Like IT. Urmeaza-l pe acesta si lasa cremvurstii si alte mezeluri in pace. Ce urmeaza? Sa te vedem la „Covalact”?
    Pastreaza-ti cota de popularitate castigata pe domeniul care te caracterizeaza.

  4. Salut Buhnici,

    Nu stiu cum se fac reclamele astea dar daca poti sa alegi la ce faci reclama, alege ceva sanatos.
    E jenant sa recomanzi mancatul de carne procesata plus aluzia la copii.
    Stiu ca poti mai mult.

    Mersi

Dă-i un răspuns lui Alin Sturzu Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.