Categorii: Auto, Ponturi

În sfârşit, declinul

După ani de recorduri cu dublări ale vânzărilor şi o creştere echivalentă a dispreţului pentru client, piaţa auto face în sfârşit pasul înapoi în cazul autoturismelor noi. Înregistrăm o scădere de 1,6% şi îi aşteptăm să se domesticească şi să înveţe să vândă maşini aşa cum se face într-o ţară civilizată. Cu stocuri permanente, termene de livrare decente, gamă completă de modele şi motorizări în parcul de test-drive pentru clienţi, servicii post-vânzare de calitate. Mă refer aici la reţele de service-uri acoperitoare pentru teritoriul ţării şi “echipate” cu profesionişti, astfel încât să nu obligi un proprietar de Hyundai spre exemplu să vină la Bucureşti din Braşov pentru o revizie bună. De azi profiturile pentru mărcile auto nu vor mai veni din adaosurile la vânzarea maşinilor noi, ci din service. Aşadar alegeţi bine, testaţi multe maşini şi negociaţi consistent la cumpărare. Concurenţa pe piaţă a devenit deja feroce iar preţurile încep să arate în trend cu ce se întâmplă în lume.

Resurse utile, statisticile APIA pentru prima jumătate de an.

2008-05-sitmake

2008-05-analize

2008-05-total

informare-de-presa-piata-auto-mai-2008