Categorie: General

Împreună cu BCR scot două luni publicitatea de pe YouTube

George_Buhnici_-_YouTube

Începem azi un altfel de parteneriat. O idee care deschide o discuție despre cum finanțăm filmările de calitate și testele independente. Dar, mai întâi o să vă spun o poveste scurtă.

Oricât de critic sunt de obicei, trebuie să recunosc că fără bancă nu aș fi avut azi nici terenul visat și nici prima mașină. Sunt la BCR din secolul trecut. Primul meu card a fost la BCR și de atunci îmi țin contul la ei. Asta nu înseamnă că i-am lăudat public în 17 ani. Pe nimeni nu interesează banca decât atunci când ceva nu merge, nu-i așa? În ultimii ani i-am criticat de câteva ori pentru online-banking spre exemplu și ne-am războit puțin pentru un credit dar am căzut la pace rezonabil. E drept că nicio altă bancă nu mi-ar fi acceptat un teren în garanție. Am rămas la BCR, deși am făcut calcule și socoteli destule dacă merită orice altă bancă. După ce iei la bani mărunți lista de comisioane, decizia e simplă.

De vreo doi ani încoace lucrurile se schimbă la BCR. Serviciul de online banking merge bine, însă mi-am dat seama că și mai mult îmi place să îmi fac plățile de pe mobil. În loc de token pot folosi amprenta, adică transfer bani în mai puțin de 30 de secunde. O demonstrație în curând.

OK, dar de ce colaborăm acum și de ce scoatem publicitatea?

Pentru că facem împreună un experiment. Cei de la BCR m-au întrebat cum am putea colabora pentru a ajunge în atenția voastră, a celor care mă urmăresc cu noutățile lor. Le-am spus că nu cred în publicitatea clasică și că, în loc să postăm și mai multe reclame, mai bine facem altfel. Cum ar fi să scoatem publicitatea de pe toate cele 927 de clipuri publicate până acum pe YouTube. Și, ce să vezi? Au acceptat.

Screen_Shot_2016-04-30_at_22_00_42

E ideea noastră prin care vrem să vedem cum putem face mai ușor de obținut lucrurile care ne plac cel mai mult. Peste 1,5 milioane de oameni vizitează canalul în fiecare lună pentru review-uri cu mașini și gadgeturi. Acești oameni petrec peste 7 milioane de minute pe canalul meu de YouTube și știu că fiecare secundă e valoroasă pentru fiecare dintre noi. Așa că le mulțumesc celor de la BCR pentru că susțin filmările noastre și testele independente cu bugetul necesar pentru cel puțin două luni de activitate. Dacă îți plac clipurile mele și vrei să arate la fel de bine de aici înainte, le poți mulțumi mai jos, la comentarii. Hai să îi convingem că merită să finanțeze un nou mod de a face conținut video, de a consuma acel conținut și de a face publicitate fără exagerări și fără reclame pe care nu vrea nimeni să le vadă.

Urmărește-ne pentru că e abia începutul. Lucrăm la idei noi și te chemăm să ne spui dacă sunt bune. Lasă un comentariu și dă un share dacă susții acest experiment.