Hyundai i20 – mărul de Turcia

În fiecare piaţă există, e lege nescrisă, o babuţă de la ţară, cu o tarabă plină cu mere parcă photoşopate. Bagi repede mâna în buzunar pentru un kilogram din ceea ce pare a fi medicamentul lui Dumnezeu. Însă, ajuns acasă s-ar putea să dai de un măr din plastic, uşor zemos dar fără gustul ăla… de măr.

Cam aşa este şi i20. Arată bine însă nu trebuie să-i intri sub piele. Dacă nu te dai în vânt după maşini şi vrei doar una ca să te ducă de acasă la muncă în maximum de aglomeraţie şi nervi, micuţa coreeană poate fi ceea ce cauţi.

Ultimele articole

Articole recomandate

27 Comments

  1. Salut George, am si eu o remarca la afirmatia facuta de tine apropo de cutia de viteze. Cum ai spus si tu, vii dupa o masina cu motor diesel, iar personal am observat ca toate masinile cu motorizare diesel au prima viteza foarte scurta, aproape setata doar pentru plecarea dupa loc, in schimb la benzinare sunt de parere ca setarea mai lunga la prima viteza compenseaza lipsa cuplului mai ales la motoarele mici pe benzina aspirate.

  2. Salut, mi-am cumparat aceasta masina acum 2 saptamani si as avea totusi o obiectie referitor la cutie.
    Nu prea ma incanta, mie sincer sa fiu, mi se pare ca „agata”, cum se zice in termeni populari. Primele trepte sunt ok, exact cum spuneai si tu, a3a pare viteza optima in care sa o tii, dar cand ajung la punctul de a introduce in treapta a5a cutia nu mai mi se pare la fel de ok. (ma refer strict la felul cum intra in viteze) Acum nu stiu daca e regula generala, daca sunt subiectiv, daca mi se pare sau daca doar a mea e asa..

    Cat despre cutia in 6 rapoarte nu mi se pare utila pe o astfel de masina destinata orasului.. In primul rand pentru ca ar fi nepotrivita si pentru ca ar creste pretul. Stiu ca unii si-ar dori si 8 viteze la masina si sa mestece in mamaliga la semafor dar pe o masina de oras nu e nevoie de asa ceva, pe unii putand chiar sa ii deruteze nr. mare de viteze.

    Eu sincer as fi multumit si cu 4, pe o masina mai micuta, precum i10. In schimb pe autostrada, cand te apropii de 160 ii vei simti lipsa vitezei a6a, care ar trebui sa fie pe toate masinile din clasele superioare (i30, etc.)

    Daca cineva este interesat acest model il pot ajuta cu sfaturi si pareri despre masina. Desigur in masura in care le pot acorda, pentru ca nu m-am bucurat prea mult de ea, ca deja si-a luat 2 pietroaie in luneta ziua in amiaza mare, la cateva zile dupa ce am cumparat-o..

  3. @ luc
    Dacă la o benzinară prima treaptă este prea lungă (mai ales la un motor mic) fie trebuie să o urci prea tare în turații ca să poți pleca de pe loc, fie omori ampreiajul, fie… ;) te dai jos, împingi și îi dai direct a II-a!!!

  4. nu merita 10.000 euro nici in 100 de ani! mai bine iei Logan, ai si spatiu mai mare si aceeasi putere, depinde de motor.

    10.3L/100 pentru o masina de oras extrem de scumpa, e colosal de mult.

  5. Salut, mașina asta nu e nicidecum comparabila cu Lastunul la dimensiuni, e o mașină de clasa mica la fel de mica/mare ca și un Clio sau un Polo. Mașina de clasa mini a celor de la Hyundai e i10. In rest un review bun. Aștept unul cu noul Golf

  6. Te salut! Am văzut că pe parcursul testului ai menţionat faptul că nu îţi plac odorizantele auto; ca şi fapt divers, îţi recomand odorizantul CWS Frutto, cunoscuţii îl mai denumesc CWS Frutto, aromă de gumă Turbo. Încearcă-l şi probabil îţi vei schimba părerea vis-a-vis de odorizante. O zi faină!

  7. I20 nu face parte din clasa mini-citadinelor (de fapt nici nu exista clasa asta) ci e un model de clasa mica. Concurentii ei sunt Vw Polo, Opel Corsa, Citroen C3, Dacia Sandero etc.

  8. Acelasi comportament al cutiei de viteze (i.e. de „dat in nas” la schimbarea din treapta 1 in treapta 2) se intalneste si la Kia Cee’d facelift 2010 (1.6 benzina) si pot confirma si eu ca e un lucru foarte enervant. Iar mai frustrant e faptul ca nu se poate ajusta deloc lucrul asta, importatorul confirmandu-mi ca asa e setata cutia din fabrica. Probabil ca la fel a procedat si Hyundai cu noul i20 …

  9. salutare tuturor! ca posesor de hyundai pot sa spun urmatoarele: masina fabricata in 2002 , aproape 90 mii de km iar in afara de revizii si consumabile, nu am avut absout nici o problema. e adevarat ca nu merg mai mult de 10 mii km pe an dar nu am avut nici o problema cu masina. tin sa precizez ca am acelasi tip de cutie, cu primele 3 rapoate mai lungi ajungand ca sa schimb din a 3-a in a 4-a treapta pe la 65-70 km/h. mai exact este vorba despre hyundai getz. numai bine d-le george si succes mai departe in teste!

  10. Georgicaaaa, fa mai taticule test si cu masini de la VAG. Ce ti`au facut astia de nu le testezi si lor un Audi A4, un VW Passat, un Superb nou. Inteleg ca iti place BMW, dar mai arata`ne si noua cateva chestii la noile Vw`uri, ca de… e plina strada de ele.

Dă-i un răspuns lui goshu Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.