VIDEO – Renaul Clio RS Gordini – amanta perfectă!

Am tot visat că o să câștig la Loto. Din păcate nici Dumnezeu și nici softul de aranjat bilelele nu mi-au sărit în ajutor. Deja aveam planul în minte. Aș fi dat buzna la câțiva dealeri de mașini.

1. BMW pentru 335i M Performance

2. Ford pentru Focus RS

3. Din nou la BMW pentru 650i

4. Renault Clio Gordini Renault Sport

Nu m-aș arunca în flăcări pentru un Ferrari, Lamborghini sau cine știe ce bestie mâncătoare de impozite. Oricare dintre cele de mai sus m-ar face fericit. Din nou și din nou. Femeile perfecte, fără fițe. Plătești gazul, uleiul, filtrele și anvelopele la timp iar ele nu vor spune niciodată: ”Mă doare capul, am o migrenă!” Deși am impresiă că există și astfel de femei…

De menționat că la această filmare mi s-a furat trepiedul. Cost colateral. Pesemne paznicului din Herăstrău i-a plăcut prea mult…
Dacă ți-a plăcut testul, dă-i un like, tweet, +1.

Ultimele articole

Articole recomandate

52 Comments

  1. Eu cred ca s-au omis unele specificatii si am unele pareri:
    -difuzorul spate si spoiler-ul fata sunt studiate aerodinamic, nici o alta masina din clasa nu are asa ceva, din cate stiu eu.
    -nu e viabila paralela cu Golf GTI, sunt clase diferite, Golf-ul se compara cu Megane, cu Polo merge, insa il bate.
    -masina se „dezlantuie” pe circuit, acolo e „terenul” potrivit, insa e buna si la drum.
    -sincer mi se pare bun consumul (9l), parca asa era media.
    -la bani astia, nu exista alceva mai bun.
    -gama RS. e super de la Renault, chiar au multi ce invata de la ei, nu degeaba fac istorie de atatia ani in F1.

  2. PS: am uitat, nu stiu sigur dar cred ca vine si cu diferential blocabil mecanic, nu stiu sigur nu vreau sa gresesc, pe linga un sasiu sport foarte bun, altu decat cel de serie.
    Insa nu stiu care e problema ca are acelasi bord, acelasi etc. nici alte marci nu au ceva special, adica schimba un 10-20%, in rest e la fel.
    Astept un Megane R.S. e tata lor.

  3. Cartela de pornire, din câte ştiu eu, a apărut pentru prima dată pe Laguna 2, model pre-facelift … Iar dacă poţi trăi cu zgomotul şi cu aparenţa interioară spartană a Clio-ului, cred că e o alegere bună ca toy-car.

  4. Buna ziua! Am vizionat testul facut de tine si nu pot sa nu fac cateva rectificari: dpdv tehnic clio RS este identic cu GORDINI, diferenta fiind doar la dotari si vopseaua caroseriei. Ambele au acelasi motor, aceeasi cutie aceeasi caroserie deci aceleasi performante. Acum ca a venit vb de performante, cred ca sunt primtre putinii dintre cei care au lasat comentarii aici care a avut timp de mai mult de un an ambele masini golf V GTI cu DSG si clio RS 200( RS-ul inca il am: are 35.000km). Specific: ambele masini le-am luat cu 0km de la dealeri . Dpdv performante 6.9 sec 0-100km/ora ambele, desi clio este dintr-o cat mai mica. Consum dupa ce masina se aseaza adica dupa 15-20.000km: GTI-18-20%; CLIO RS-max 13 schimbat la peste 4000 rpm. Ca materiale la int: volanul de la GTI dupa 10000km a inceput sa se roada evident, clio are deja 35.000km si e intact. La fel si scaunele: la GTI s-a descusut ata pe lateral stanga la sofer, la clio in perfecta stare. Suspensii: in oras clio mai confortabil decat golf pe curbe clio mult mult mult mai stabil decat golf. Daca vb si despre pret: 28.000 golf GTI DSG- Porsche Romania; 20.000 clio RS- un dealer din Buzau. In concluzie, ca allrounder clio RS este mult superior GTI-ului. Vb din pct de vedere al cuiva care a mai avut si bmw 123d, 325i si 330xd. Daca vrei o masina de zi cu zi care sa iti dea senzatii tari dar sa poata fi condusa si relaxat, atunci RS-ul e solutia, daca insa ai destui bani urmatorul pas e M3-ul. Cred totusi ca ar trebui sa isi dea cu parerea doar cei care au avut un clio RS. Apropos george, dupa ce se mai „arde” putin evacuarea are un sunet fenomenal chiar si stock. Si inca ceva, fantele din lateralul aripilor sunt active si au rolul de a evacua aerul care raceste radiatorul si motorul.

  5. Asta cu impozitul asa este…ai dreptate ! Dar ce cauta BMW 650i in lista ta ? E la fel de costisitor la impozit ca un Ferrari California de ex. Eu cred ca un 640d e mai mult decat decent pt. tara asta cu ulite putin mai largi si cu urme de asfalt pe ele….

  6. Stiu ca este „vechi” clipul dar imi place, mai ales masina. Amedee Gordini a fost si un racing man de mare valuare dar si un inginer iscusit.
    Renault 5. Renault 8 si 12 Si Apline aut fost si sunt masini bune si perfomante. Cu un tunning mult mai reusit fata de cel facut de „baietasi” de pe la garage anonime…

Dă-i un răspuns lui Tudor Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.