Ferrari FF – primul 4×4 de la Maranello

Noul FF – este un acronim pentru Ferrari Four (4 locuri si 4 roti motrice) si defineste un concept complet nou de masina sport Grand Turism. Datorita inovatiilor aduse, noul model nu reprezinta doar o evolutie, ci o adevarata revolutie pentru producatorul din Maranello.

Acest nou model V12 imbina o serie de caracteristici cu un nivel fara precedent: sportivitate de inalta performanta, versatilitate incredibila, confort si eleganta sofisticata. Toate acestea le vor garanta atat soferului cat si pasagerilor o experienta absolut unica.

Desenat de Pininfarina, noul FF are forma si proportiile integrate perfect armonios, ca de altfel si amestecul dintre latura sportiva si extraordinara sa versatilitate.

Ferrari Four este primul model de serie cu tractiune integrala creat de Ferrari, motiv pentru care compania a brevetat tractiunea integrala. O alta premiera consta in faptul ca FF are o greutate cu 50% mai mica decat a unui sistem conventional de tractiune integrala, pastrand totusi distributia ideala a greutatii pentru un automobil (53% pe puntea din spate). Complet integrata in sistemul electronic de control dinamic al automobilului, tehnologia de tractiune integrala ofera niveluri record de performanta pe orice tip de teren si in toate conditiile meteo prin distributia continua si inteligenta a cuplului pe toate cele patru roti. FF este, de asemenea, echipat cu ultimul tip de amortizoare electromagnetice (SCM3), precum si cu cel mai nou sistem de franare cu elemente din carbon si ceramica realizat de Brembo.

Performantele sunt asigurate si de motorul cu injectie directa, cu o cilindree de 6.262 centimetri cubi care ofera o putere maxima de 660 CP la 8.000 rpm. Datorita faptului ca transmisia este de tip trans-axel F1, iar cutia de viteze cu dublu ambreiaj este montata langa puntea din spate, modelul poate sa atinga viteza de 100 km/h in 3.7 sec.

Datorita puterii si a raportului de 2,7 kg/CP, impreuna cu distributia optima a greutatii, noul model lider de clasa ofera un nivel exceptional de manevrare. Soferii se vor bucura de versatilitatea Ferrari Four data fiind performanta sa in mai multe situatii: conducerea in oras, pe teren cu aderenta redusa sau pe suprafetele acoperite cu zapada ori pe circuit.

In afara de performanta, cel mai recent model de la Maranello ofera, de asemenea, standarde ridicate de confort pentru pasageri: spatiu si echipamente care nu se regasesc la nicio alta masina din clasa lui. FF asigura spatiu suficient pentru 4 persoane, iar portbagajul, care are o capacitate de 450 litri, poate fi extins la 800 litri. Modelul FF beneficiaza, de asemenea, de o serie de accesorii si optiuni ce pot fi personalizate in functie de preferintele clientului. Ferrari Four va fi disponibil in 6 nuante diferite pentru exterior, iar interiorul va fi prevazut cu elemente de design confectionate din piele special selectata.

Noul FF va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Geneva, in martie 2011. Forza Rossa va avea alocate 4 unitati in acest an. Prima masina va sosi in Romania in luna iunie.
sursa: comunicat Forza Rossa

Ultimele articole

Articole recomandate

6 Comments

  1. E frumos da nu prea.
    Ce urmeaza in urmatori 2 ani???
    Ferrari SUV ca sa nu ramana Cayenne fara concurent.
    FerrariFF a fost facut doar pentru ca exista Panamera. Nu s-a mai tinut cont deloc de marca,traditie,design si exxclusivitate.
    Ferrari ar trebui sa ramana la stadiu de masina Suport Sport nu sa dezvolte modele care sa iti care pungile de Carrefour sau care sa iti duca copii la gradinita.
    Ce o sa urmeze acum?….Ferrari Duba ?, Ferrari VAN si de ce nu Ferrari Camping?

    Numai bine!

  2. Foarte incisiva strategie lor de marketing pe fondul crizei globale, se adapteaza din mers.
    Masina e frumasa si cred ca va avea cautare prin tarile „exotice”, Elvetia, Italia, Germania, … unde oamenii care investesc in masini apreciaza noutatea la fel ca si traditia stiind foarte bine ce puncteaza cind ochesc o astfel de investitie.

Dă-i un răspuns lui Bobby Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.