Categorii: Auto, Editorial

Dusteriada

Români, cetățeni ai tricolorului, dați atacul la mașina de teren populară! Dacia vă testează viteza de reacție și anunță cu surle operațiunea „Porți Deschise Dacia Duster.”

Când cei de la Dacia declanșează o campania de promovare, o lansare de produs, nu se adresează unui singur conducător auto, posibil client. Dacia vorbește deodată cu milioane de cetățeni disciplinați. Dacia nu vinde mașini, ci soluții naționale. De parcă suntem cu toții soldați, iar Dacia ne călăuzește pe câmpul de luptă unde va declanșa o ofensivă strategică pe tărâmul necunoscut al noroiului și asfaltului ciuruit.

„Operațiunea” – un cuvânt perimat de publicitatea debitată din mințile infantile ale unor creativi/multiplicatori de clișee a ajuns la fel de ieftin precum “savoare”, “incredibil”, “noul” și mă duce mai degrabă cu gândul la o plictiseală generalizată cu lait-motiv. Consilierii de vânzări din rețeaua Dacia sunt chemați la muncă în week-end și pun pariu că s-au bucurat nevoie mare că trebuie să își toace răbdarea în loc să râgâie după mici și bere.

Au însă un motiv. Sunt Porți Deschise la Dacia. Fix între 15 și 18 aprilie, numai între orele 9 și 19. Adică stai, în restul anului sunt închise? Reprezentanțele Dacia au ajuns de o importanță strategică și istorică atât de însemnate, precum… mai mult pe ProMotor.ro