De greci să te fereşti, sau de Cosmote?

Mesaj de la un cititor:

Scriu acest mesaj
indignat ca am fost fraierit si in dorinta de ai atentiona  pe alti
potentiali „fraierici ” .

Ma numesc Corneliu de curand am schimbat extraoptiunea de la cartela prepay
cu una noua, careia i se face reclama de zor la televizor si in care
binevoitori de la COSMOTE iti ofera 800 min in retea + 800 sms cu doar 4.5
euro pe luna.  Pina aici toate bune si frumoase …..dar dupa ce te pacalesc
de 4.50 euro si activezi extroptiunea mai sus mentionata te trezesti cu un
mesaj de la aceiasi binevoitori in care te anunta ca orice convorbire este
TAXATA CU MINIM 3 MINUTE !!!!!!
O MARE TEEEEEEAPA!!!!!!!!!
MI SE PAREA NORMAL SA FIU INSTINTAT DE CATRE CONSULTANTI CARE
COMERCIALIZEAZA ACESTE SERVICII DE INTREAGA OFERTA…PENTRU CA NU TOTI AU
POSIBILITATEA, ACCES LA INTERNET SAU TIMPUL NECESAR SA NAVIGHEZE PRIN
INTORTOCHIATUL SITE AL „GRECILOR CU CADOURI” PENTRU A DESCOPERI ACEST LUCRU
INAINTE DE A ACTIVA EXTROPTIUNEA .

Iar cei care se gandesc sa revina la extraoptiunile initiale vor trebuie sa
mai reincarce inca odata cartela cu un credit de minim 5 euro si sa o ia de
la capat cu alta extraoptiune .

GINDITI-VA DE 2 ORI INAINTE DACA SE MERITA ACEASTA PACALEALA (extraoptiune
) IN CARE PLATESTI PENTRU 800 DE MINUTE, DAR IN CARE DE FAPT NU AI DECAT
POSIBILITATEA A 265 DE APELURI INDIFERENT CA VORBESTI 1 , 2 SAU 3 MINUTE .

Ma gindesc sa reclam aceasta mod de comert ascuns, iar daca aveti sugesti
spre institutii competente nu va abtineti .

O ZI BUNA TUTUROR

Ultimele articole

Articole recomandate

18 Comments

  1. Ca sa activezi extra optiunea trebuie sa dai un sms. la 860 parca. ok, dai un sms gol la 860. atunci primesti inapoi unul in care iti explica clar ca se taxeaza 3 minute orice convorbire IN RETEA care e mai putin de 3minute; daca vorbesti 7 minute, te taxeaza 7;

    asadar dupa sms-ul asta in care iti explica cum functioneaza treaba mai primesti unul la care trebuie sa raspunzi cu DA. deci dupa ce ai citit detaliile optiunii trebuie sa raspunzi cu da nu inainte;
    daca nu esti de acord nu mai raspunzi la sms si nu se mai activeaza nimic.

    asadar teoria de mai sus este egala cu 0.
    salutty

  2. Are dreptate Corneliu, ar fi trebuit sa spuna explicit acest lucru, dar stau putin si ma gandesc la cum folosesc eu telefonul mobil:
    1. sunt foarte rare ocaziile cand vorbesc mai putin de 3 minute
    2. 256 de apeluri sunt mai mult decat suficiente intr-o luna pentru cineva care vorbeste la telefon (nu cu orele evident). Eu am 250 de minute nationale pe luna si vorbesc maxim 150 si crede-ma, cand am nevoie sun pur si simplu si vorbesc cat am nevoie.
    3. E foarte departe de a spune: am fost fraierit… La banii astia c’mon.

    Cel mult poti spune atentie la stelute ascunse! …. nu prea poti spune „am fost fraierit” … parerea mea!

  3. E normal ca inainte de a activa orice optiune sa te si interesezi de ea, tocmai d-aia exista numarul gratuit 1234. Apelezi , vorbesti si nu te costa nimic.
    E imposibil ca intr-o reclama sa-ti dea exact toate detaliile despre EO.

  4. Ba se poate spune ca a fost si fraierit, banii astia la o persoana sunt putini intr-adevar, dar privit per ansamblu la atatia utilizatori…se vede diferenta. Asta e ca si cu bancile care pana mai acum 1 an si ceva nu afisau DAE, si te trezeai ca platesti aiurea fara sa stii de fapt ce platesti. Aveam in gand si eu achizitionarea unei cartele si m-am interesat la germanos de oferta dar am fost atentionat de treaba cu cele 3 minute, posibil sa fi fost facuta si cu buna stiinta lucrul asta la Andrei.
    La noi totul e posibil…

  5. Stimabile Corneliu,
    Este adevarat ca la tv nu spun despre „rotunjirea” oricarei convorbiri la 3 minute insa in momentul activarii extraoptiunii este specificat destul de clar acest lucru.In plus,dupa alegerea extraoptiunii,o mai confirmi o data.Asa ca,nu consider ca sunt vinovati cei de la Cosmote ci doar tu,utilizator,ce nu asculti cu atentie indicatiile date la activare.Ce usor e sa arunci cu noroi….

  6. Mie mi se pare o mare prostie sa te lauzi cu atatea minute si de fapt sa apara problema asta. De aia nu folosesc extra-optiuni cand vorbesc la telefon. Vorbesc pe/de banii pe care-i am, fara sa dau bani pe minute pe care nu le pot termina sau alte chestii.

  7. mai e una de la comote: sms-ul de la 1391 in care o asa zisa laura de pe un chat spune ca vrea sa vorbeasca cu tine si sa trimiti un sms inapoi. „distractia” vine odata cu factura si sms-ul de 1.5 eur + tva, desi nu te anunta nicaieri in sms de suprataxa.

  8. Diana: una e sa confirmi o extraoptiune, alta sa STII cum anume te taxeaza. Am facut de doua ori anul asta abonamente la doua companii diferite, si oricat de atent am fost, nu s-a „potrivit” ceea ce mi-au zis ei cu ceea ce am constatat eu. E foarte usor sa arunci cu noroi, pentru ca , in Romania , clientul e prostul companiilor si e prost pe banii lui. Este o lipsa de respect si o nesimtire vis-a-vis de client, de neimaginat. Si nu doar din partea companiilor de telefonie mobila.

  9. @Cristi
    In primul si in primul rand as vrea sa specific ca nu am nicio legatura contractuala cu compania Cosmote.Sunt un simplu utilizator de cartela pre-pay.Subscriu comentariului tau referitor la companiile de telefonie mobila si nu numai…(in momentul in care te „leaga” cu un anumit contract deja esti papusa legata de sfori,joci dupa cum ti se canta).
    Referitor la ceea ce am sustinut mai sus,poate nu m-am facut inteleasa.In momentul in care doresti sa-ti activezi orice extraoptiune,exista un mesaj care iti da toate detaliile referitoare la acea extraoptiune,inclusiv cum te taxeaza.Vorbesc in cunostinta de cauza,pentru ca acum 2 zile am activat aceasta extraoptiune pentru o cunostinta si ceea ce m-a enervat,o sa razi,este faptul ca nu puteai „sari” nicicum acel mesaj de informare.Trebuie sa-l asculti pana la capat,altfel nu stii ce tasta sa apesi.

  10. Cristi ai perfecta dreptate! Din pacate nesimtitii din guvern, parlament si partde nu sunt interesati de noi decat daca vine perioada electorala, si nici atunci decat daca ne vor voptul.
    Noi CETATENII si Consumatorii suntem vesnici perdanti. Nici aia de la OPC nu ne apara, simuleaza. Aia de la Consilul concurentei sunt alti adormiti care actioneaza la comanda!
    Ati auzit voi ca au lauat ceva masuri??? ei studiaza si cerceteaza… dar masuri si rezultate nu au desi sunt AGENTIE si pe banii nostri platiti. Mai bine i/ar desfiinta si pe OPC si Cons concurentei.
    Mia bine in Congo ca acloa stii e legea junglei, cel mai tare cel mai mare si macar esti avertizat dar aici… multi simuleaza ca te apara. Apropos CNAudio-vizual cum poate sa accept sa apara in reclame atatea ineptii si mai ales greseli crase incultura cat pisramida lui Keops!?
    Probabil ca si ei fiind politici sunt inculti!
    Bine pa si la ,mai bine… Congo ha ha ha

  11. Atata timp cat vorbesti minim 3 minute / apel, nu esti furat cu absolut nimic, problema apare cand vorbesti sub 3 minute. Dar nu cred ca este o problema, asa cum mai zicea cineva, la banii astia, nu poti sa ceri mai mult.

  12. Tine de cosmote si de germanos de unii angajati „specialisti”daca o sa va intereseze o sa scriu si urmatoarele 2 episoade,imi cer scuze de lungimea postului

    acum incepe aventura mea la germanos mihai bravu (intre iancului si vatra luminoasa chiar linga biserica),dar s-o luam cu inceputul: ma duc vineri 25 aug cu contr de la casa,buletinul si cartela cosmote(vreau sa imi pastrez nr)pt a-mi face un ab si a cumpara lg k 500 cookie de la ei la ab de 130, 79 lei tel + 55 lei abonamentul in avans pe 1 luna.Acolo era un vanzator (un tantalau)si o fata pe numele ei ionela raluca dumitrache.Imi face tantalaul un calcul si imi spune ca trebuie sa dau 148 ron.Eu incep sa zic ca nu e corect ca mai fa 1 data calculul ,el ca nu ca intra pe alt pret si nush ce,eu zic ca imi iau actele si ma duc la alt germanos,acum intervine ralucuta(vinzatoarea de acolo):ca nu sintem la piata domnule aici sa ne tirguim(asta a fost primul dialog al ei cu mine)ca noi va dam factura,ca nu are rost sa va duceti la alt germanos ca e pretul la fel,o rog sa mai imi faca ea calculul si ei ii dadea 130 ron,in fine ironic mi-am cerut eu scuze ca am inteles gresit 148 in loc de 130.Imi ia cartela cosmote cu nr meu,copie dupa acte si imi spune sa revin in 30 min pt a incheia contractul.Revin in 45 de min si colegul ei mai obosit(nu vreau sa il acuz ca era drogat,obosit nush cum il cheama)un tantalau imi spune ca am o restanta de plata la ei de 74.77 ron,eu neavind niciodata abonament la COSMOTE,ii rog sa se intereseze,imi spun ca nu e treaba lor si ca sa sun la cosmote RC.Eu neavind cartela la mine(ea fiind dupa tejghea ,blocata de catre ei)le-am cerut tel lor sa sun,am sunat am aflat ca aveam o restanta de 74.77 ron din 2001(am avut un ab la COSMOROM atunci si nu mai stiu ce sa intimplat,au dat faliment nu mai stiu)In fine vb le spun ca platesc restanta si operatorul cosmote imi cere un angajat germanos la tel pt a-i comunica sa scaneze chitanta de 75 ron pe care eu i-am platit,dar angajatii germanos erau FOARTE revoltati (cum sa vb ei cu cosmote la tel ca ei sint prosi ca..)In fine ii comunic eu angajatei germanos sa trimita copie prin mail la cosmote,ea refuzindu-ma ca de fapt nu trebuie sa trimiti ca banii se trag automat,de 2 ori i-am spus sa trimita,ea nu a vrut si ma cheama iar dupa 30 min.Ma intorc si fata iesise din tura si era tantalaul(colegul ei)ca :frate trebuie sa trimitem copie scanata pe mail la cosmote,ca asa am primit mesaj.Nervii inca ma tineau ,face el copie si ma cheama dupa alte 30 min.Ma intorc dupa 30 de min ca : frate nu s-a trimis mailul.Intr-un final a intervenit un alt angajat din tura de dupa masa(cred ca era seful lor sau ceva ca nu avea uniforma germanos,era intr-un tricou)A vazut ca avea sentboxu plin,l-a mustrat putin pe tantalau si a trimis de pe adresa lui personala,copie scanata pe mail la cosmote,ca sa revin in 30.Am revenit in 30 si tot nu se procesase nimic,mi-au dat iar tel sa-i sun pe cei de la cosmote,i-am sunat le-am explicat situatia le-am dat nr chitantei,ca sa trimita mailu angajatul pe alta adresa.A trimis baiatul ala de vreo 16 ori mailu de pe si catre diferite adrese,am asteptat se facuse 7.45,ei la 8 inchideau si imi spune vino maine(adik azi)de dimineata ca sigur se rezolva

Dă-i un răspuns lui Andrei Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.