„Cine doreşte să cumpere un model Dacia prin programul de înnoire a parcului auto, să aleagă un Logan”. Este declaraţia şoc a reprezentanţilor Dacia Renault. Aceştia mi-au confirmat că proaspătul lansat Sandero nu va fi disponibil pentru vânzarea cu reducere de 3.000 RON de la stat, din simplul motiv că Dacia nu vrea îl vândă aşa ieftin. Pentru că se aşteaptă să spargă din nou recordurile de vânzări, Dacia aplică aceeaşi tactică ca în cazul Logan-ului. „La ce să dăm reduceri, pachete promoţionale de opţiuni sau service mai ieftin? Că tot se vinde.” Aşadar din cele 3.199 de unităţi aprobate pentru programul de înnoire a parcului auto, alocate Dacia, nici una nu poate fi folosită pentru cel mai nou model, Sandero ci pentru susţinerea vânzărilor pentru Logan, un model intrat deja într-o uşoară stagnare pe piaţa românească.
Articole recomandate
pai si Dacia nu isi ia oricum cei 3000RON de la „stat”? Pentru ei pretul e tot ala, nu?
Corect, însă preferă să impulsioneze vânzările de Logan, aşa cum scriam.
Oricum masinile pana in 12000 euro sunt rable din start. Piese proaste, subansamble proaste, totul facut la norma pe ele. Tabla si vopseaua sa ia ochi si atat.
Subscriu la opinia lui Mugur e perfect adevarat,raman la o masina sh adusa de afara.Adica asta am facut eu si sunt super multumit.
Corecta alegere. Asa o sa si eu. Apropo, Virgil, ai folosit tehnicile pe care le-a descris George aici, sau ai mers tu la noroc?
poate sa-mi spuna cine, sau chiar tu george, consumul noii dacii sandero? ce parere ai tu despre noua dacie? ce ai prefera? pe asta noua sau un opel la mana adoua, eventual adus de afara…? imi poti spune cam cat consuma una motor 1,4 ?am disponibili vreo 8000 de euro si sunt nehotarat…nu stiu ce sa fac..! in asteptarea raspunsului tau Iti multumesc anticipa
Sandero este construit pe platforma ieftina de Logan. Nu l-am testat, dar promite sa fie tot un Logan cu un design mai nou si fara portbagaj. Ieftin si… dar mai bine mergi la un test-drive si ne spui si noua. Apoi iti iei un Opel Astra sau un Ford Focus la mana a doua.
eu am preferat sa mai pun 2 lei sa iau un opel nou :) incomparabil.
george, golfurile iv nu intra in optiunile *tale*? :)
Cristi, nu sunt fan golf4. Sunt masini supra-apreciate si scumpite de romanii care le-au cumparat pe rupte din Germania. La aceeasi bani poti gasi masini mai bune de la Opel, Ford chiar BMW.
Dacia se asteapta sa scada vanzarile locale de Logan odata cu aparitia lui Sandero (adica aceeasi Marie cu alta palarie), si atunci vrea sa vanda Logan-uri cu discount pt a compensa scaderile.
Nu e un marketing complicat.
super tare masina asta…singura care imi place dintre Dacii :)
Ia condu-o si povesteste-ne daca mai „tra-la-lezi” la fel.
Eu nu cred ca este mare lucru de capul daciei sandero !
Un Opel fara taxa de prima inmatriculare costa cam 4 000 de euro si este o masina pe care te poti baza , plus ca nu-i scade valoarea chiar asa tare !
Trebuie sa fii fraier ca sa-ti iei Logan cand poti sa-ti iei o masina la mana a doua si sa-ti mai ramana si bani !
spune-mi te rog ,de ce la fiecare producator de automobile ca sa ma inscriu in programul rabla trebuie sa achit in avans o taxa cuprinsa intre 500 si 3000 ron?poate nu dispun de aceste sume dar totusi vreau sa beneficiez de avantajele programului rabla