Dacia Logan Tce – 0,9 benzină! PriceKiller-ul românesc, reloaded!

Logan Tce
Succesul Loganului nu mai are nevoie de legendă. Dacia Logan Tce 2012 în varianta de echipare Laureate (adică full) e atât de simplă încât ar șoca un proprietar de mașină premium. Dar l-ar duce la fel de repede prin trafic de la A la B și chiar la CT. Dacă respectă limitările de viteză va fi chiar o plimbare decentă. Și i-ar lălăi plăcut în ureche de pe mobil prin bluetooth pe sistemul audio de calitate. Toate geamurile și oglinzile sunt de acum și ele excitate de electroni. SF românesc… Ce mașină pe benzină mai știi însă cu consum sub 6L/100Km? Și să aibă 5 locuri? Și portbagaj în care să încapă toată moștenirea familiei? Vorba lungă… Hai cu video.

Dacă plecăm de la logică simplă, pragmatică, Dacia Logan Tce este pur și simplu cel mai convenabil pachet pentru o familie românească. Și atunci te întrebăm? Ce te motivează să alegi sau nu un Logan?

Ultimele articole

Articole recomandate

164 Comments

  1. …pai n a-i zis cat costa intretinerea la masinile alea de 15 ani la 1500 euro
    dpdv financiar e dezastru sa cumperi second, calculul, pt cine stie sa si administreze banii, se face pe aprox 5 ani, unde intra toate cheltuielile cu masina, si de la 1500 o faci aproape de una noua cu programul rabla, dar ce te faci ca n are parbriz incalzit(optiune doar pt masinile de lux)

  2. De acord cu tine.
    Personal nu am absolut nimic cu firma Dacia…si mi se pare un pic aberant cand toti sar in cap la unul care zice ca si-ar lua o masina sh in locul unui logan nou.
    Fiecare cu gusturile si parerile lui…fiecare stie ce vrea de la o masina.
    Si dupa cum am zis, nu am nimic cu firma Dacia, dar mi se pare un pic dezamagitor sa vad ca aproximativ 60-70% din primele 2 modele de logan acum au rugina.
    Deci, personal nu mi-as lua un logan nou…pt ca, sa fim sinceri cu noi insine, si e valabil in orice domeniu, orice lucru ieftin la achizitia initiala e de cele mai multe ori de proasta calitate. Cine vrea sa inteleaga asta bine de bine, cine nu…

    Aa, si inca ceva: piesele de logan originale schimbate intr-un service bun te costa destul de mult, deci nu e chiar atat de ieftina la intretinere…iar pt una sh de prin 2005-2006 (sa zicem un audi a4) diferenta nu e chiar atat de MARE! E o diferenta, dar nu e chiar atat de imensa cum isi imagineaza unii. Iar dpdv calitativ e diferenta MARE intre ele!

    In concluzie, nu contest ideile nimanui..fiecare stie ce vrea de la o masina. Eu personal nu mi-as lua logan nou cu 10-12.000 de euro.
    Evident, nu m-as arunca nici la s-class-uri sau bmw seria 7…ceva mai decent, dar mai de calitate, care acum 6-7 ani in urma sa fi costat aproximativ 20.000 de euro.

    Sper ca cei care citesc asta sa nu sara repede cu intrebari oarecum retorice precum ca ce as face eu daca as avea accident cu masina sh respectiva sau daca mi-o permit sa ma duc la service cu ea sau nu.
    Fiecare avem dreptul la liberele alegeri!

    P.S. Alex stie ce conduce si de ce si-a ales masina respectiva, asa ca nu va legati degeaba de el!

    Cat despre tine George, imi place cum prezinti!
    Succes in continuare

  3. Te rog frumos, abtine-te…detin un Hyundai Accent din 2006 CHEL nici macar cu optionale de bun simt deoarece nu aveam bani…dar decat logan mai bine asa ..si faza cu vopseaua..te rog nu mai intra pe site-uri fara sa stii…tot ce zici tu aici nu se intampla nici la tico..cred ca tu vorbesti de logan care dupa 3 spalari scartaie din toate incheieturile..sa nu mai zic de probleme de care se plang toti loganistii cu rugina

  4. Erik sau cum il cheama … cel cu seria 7 second a exagerat putin. Cand ai numai 10 mii de euro disponibili pt. o masina, Logan ar trebuii sa fie prima masina la care sa te uiti. E normal la cat este de slaba (calitativ) sa preferi ceva second mai vechi si mai bun. Recunosc ca daca as fi in aceasta situatie si eu as prefera ceva second dar nu seria 7 si limuzine de top. Un BMW seria 3 de ex….sunt multe la 10 mii de euro in stare foarte buna chiar daca sunt second si intretinerea nu este exagerat de mare la un 3.
    Acum sa fim sinceri….peste cati ani o sa produca Dacia o berlina la nivelul seriei 3 e90 de ex. care costa cat el acum ? Cred ca o sa mai treca multe generatii de Logan ca sa se apropie cat de cat de E46. Cand o sa produca Dacia ceva la nivelul E90-ului, sigur nu voi mai apauca sa il vad…..poate copii mei da :)

  5. Adi ar fi cazul sa lasati mainile second germane si ns cati ani ai dar eu si poate alti ne amintim de Skoda Favorit si Forman deci si Dacia va creste si inca ceva ce este nou este nou cand ai o problema la seria 7 ,3 sau5 care vreti voi nu cred ca va convine si dc vreti sportivitate luati-va un Maserati,Lamborghini voi credeti ca tot ce zboara se mananca.

  6. Am un focus din 2003 (1,8 tddi)fac taximetrie cu el de 9 ani cumparat sh din germania. la 110000 , acum am550000km schimbat capac pompa apa carbuni alternator si electromotor un rulment fata bucsi pivoti o singura data ,asa ca si sh se merita dar fiti atenti la ce cumparati .

  7. Parerea mea despre aceasta masina:
    1. este un low cost si asta se simte, oricat ar incerca unii sa se minta singuri. Se simte asta in confort, in tinuta de drum, in finisajele mai slabe, in antifonarea mai slaba… in siguranta mai slaba. Ca sa nu mai spunem ca nu are caroseria galvarizata si daca faci un credit pe 4-5 ani (pentru ca pentru un roman un Logan nu e la fel de ieftin ca pentru un neamt care da pe o Dacie Laureate 5-6 salarii medii, nu 25 ca romanul => un motiv f important pentru care Dacia merge bine la export) si peste 2-3 apar primele puncte de rugina,e cam trist.
    2. atata timp cat Dacia ofera niste tehnologii de ultima ora la 10000 de euro si NIMENI nu reuseste asta la acest nivel de pret, poate ca nu e chiar atat de rau.
    3. nu esti cocalar daca in loc de Logan Laureate 0.9 TCe de vreo 11000 de euro iti cumperi un Focus, Astra Sedan, Toyota Corolla sau uite, Renault Fluence de exemplu de 3-4 ani si 50-60000 km (care nu sunt chiar low cost si din nou asta se vede). Ca sa nu mai spunem ca la 12000 de euro iti iei Skoda Rapid de 1.2 86 CP care nu prea sta la discutie cu Logan 0.9 TCe. Si ar mai fi aici cu Peugeot 301 sau Citroen C-Elysse, masini care se vede ca sunt construite altfel. Dar in schimb esti cocalar daca iti iei un Seria 3, Clasa C sau A4 de 7-8 ani cu 100 000 „reali” si adus din Germania. E o diferenta.
    4. apropo de intretinere: eu am un VW de 5 ani, are 75000 de km si acum doua saptamani am bagat primii bani neprevazuti in el: un pivot care cu tot cu manopera m-a costat 85 de lei. O fi rau?

  8. Am in cont aproape 33.000 de euro. Am o masina cumparata de noua care are 8 ani si 200.000 km azi, dar va avea 207.000 km pe 15 mai. Masina care o am nu mi-a pus nici o problema, nu are nici o defectiune, abia i-am facut revizia la reprezentanta. Pentru ca are peste 8 ani am comandat alta noua, de fapt e prima data cand tin o masina atat de mult, cel mai mult am tinut un Cielo 5 ani.

    Va intreb ce masina credeti ca am? Si ce masina noua credeti ca am decis sa-mi cumpar si am si platit acontul?

    Vechea e un LOGAN 1,5 dCi Ambition 65 CP şi viitoarea un Logan 1,5 dCi 90 CP Laureate cu totul pus pe ea, mai putin prostia aia de cotiera.

  9. Parerea mea: daca vorbim despre masini noi, fara nici un dubiu, Loganul acesta nu are concurenta serioasa si merita sa fie cumparat !
    Problema este alta: este prea scump pentru noi, romanii ! Eu nu-mi permit asa ceva, desi am un salariu de 3500 lei/luna. De ce ? Pentru ca trebuie sa mai si traiesc, nu sa muncesc pentru masina. Eu am un Peugeot 406, 2,0 hdi, fabricatie nov. 2000, pe care am cumparat-o in anul 2004 cu suma de 10 000 de euro. Acum are 200 000 km, iar in decurs de 10 ani mi-a tot tocat bani, dar nu sume mari dintr-o data, ci sume mici/medii din cand in cand. De asemenea, niciodata nu am avut o masina pecare sa ma bazez. Prin urmare, eu trag o cocluzie: masina noua, este noua ! Acum dilema: ce ne facem, ca nu avem bani sa o cumparam ? Acum gasesc o solutie pentru unul ca mine: o masina second hand, model mai ieftin, cu o vechime de 3-4 ani, pe benzina, fara turbo, nu prea complicata. Despre ce poate fi vorba ? Eu zic ca despre un Logan, un Opel Astra G, un Ford Focus, etc. Numai bine !

  10. Mi se pare o masina buna la un pret accesibil.
    Ca tot se vorbeste si de alte masini vreau sa va impartasesc si eu ce-am patit cu o masina la mana a 2 a ( vw bora 1999 1.9 tdi 90 cp).
    In 2 ani de zile mi-au cazut : [ volanta ( aici a trebuit sa cumpar tot kitul pentru ca n-am gasit noua separat ) + alternatorul + electromotorul + bucse + contactul ( s-a rupt partea mecanica ) + un releu de la bujii + ( kitul de distributie l-am schimbat preventiv ) ].
    In cazul meu n-am avut noroc cu o masina la mana a 2 a fapt care m-a ambitionat si sper ca in curand sa-mi achizitionez o dacia logan noua.

    Multumesc lui George si Marian pentru testele pe care le fac !.

  11. Am fost in Franta si am ramas surprins cate Dacii Logan fac Taxi in comparatie cu 2000 cand cea mai amarata masina era Skoda pe Taxi,asa ca asta spune multe,fiabilitate,pret,etc.”Succesuri” celor cu BMW de 10-20 ani !

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.