FOTO – Dacia Lodgy are bord!

Nu știu cum se face că toate pozele spion cu Dacia apar prima dată pe tot felul de site-uri obscure de prin Franța. Mulțumesc amicilor de pe daciaclub.ro că mi-au atras atenția cu privire la o nouă ”scăpare” menită să ne facă să vorbim despre Dacia Lodgy. O să vorbim pentru că mă interesează Lodgy, iar bordul era un punct sensibil după ”succesele” din Logan și Duster.

Este un pas real înainte. Butoanele adunate de pe 5 alte modele par mai bine legate pe planșa de bord. Aceleași guri de aerisire, butonul de avarie și închiderea centralizată sus, însă sistemul audio este primul efort de a face un bord în pas cu vremurile. Deși arată ca modelele de acum 8 ani la mărci serioase, va fi suficient pentru un post de radio care să bâzâie pe fundal în timp ce vorbești la telefon prin trafic. Sus pe bord se vede un capac pentru un spațiu de depozitare.

Și butoanele cu aspect cromat de la aerul condiționat sunt ceva mai arătoase. Jos avem două suporturi pentru pahare și un mare băț pentru schimbarea vitezelor.

Scaunele sper că sunt ceva mai bune decât cele de pe Logan, iar tapițeria arată mai bine. Pare a fi texturată și de o calitate ceva mai bună. Pe ușă plasticul a primit vreo două culori diferite.

În ritmul acesta, Lodgy s-ar putea să mă convingă să o fac mașină de familie. Mai rămâne să văd prețul, lista de opțiuni de siguranță și mai ales motorizările. Deși mă aștept la aceleași 1.5dci și 1.6 benzină, ambele în diferite variante de putere.

Ultimele articole

Articole recomandate

20 Comments

  1. puteau sa apara poze cu interiorul de mult. nu inteleg de ce atata mister pentru o asemenea masina. am vazut un filmulet zilele trecute cu mai multe lodgy care mergeu pe drumurile noastre apoi unul din care sa filmat. era greu sa traga un cadru mai detaliat sau sa faca cateva poze cu interiorul

  2. Surpriza. De ce? Uitandu-ma la aceasta poza stiam ca ceva imi este foarte familiar. Si dupa putine cautari am gasit acel ceva: consola centrala (sistem audio + butonasele de climatizare) vin direct de pe Dusterul ce se vinde pentru America de sud. A se vedea aici: http://www.ghidulbacaului.ro/wp-content/uploads/2011/08/renault-duster3.jpg

    Colac peste pupaza, si ceasurile de bord cromate au un donator: renault koleos, iar schimbatorul nu stiu daca se regaseste pe Duster, dar este aproape identic cu cel al actualului Megane.

    Ce va fi aceasta masina? Fara a fi un expert in vanzari, cred ca va fi un succes. Va fi masina ideala pentru o persoana care se multumeste cu putin si e atent la buzunar. Asta nu inseamna ca va primi putin in schimb. Va avea tehnologie renault (oricat o criticati, e buna), intretinere ieftina (mai putin celebrul 1.5 dci foarte costisitor cand apar problemele), taxe si impozite scazute, si o aplicabilitate asemanatoare lui Grand Scenic. E modelul potrivit, pentru o nisa cu mici scapari. Lodgy e in stare sa umple acele neajunsuri

  3. cu toate ca si eu am avut tendinta de a critica la inceput bordul pentru asemanarea prea mare cu duster/logan ph2 , acum a inceput sa imi placa foarte mult si nu mai e cel de duster. daca va uitati cu atentie se observa 3 inele cromate la ceasuri ceea ce inseamna ca instrumentele vor fi preluate cel mai probabil de la renault fluence. in sfarsit scapam de bordul de logan ceea ce e un + foarte mare inainte. amenajarea plansei de bord imi aminteste foarte mult de vw tiguan/ golf plus. cam 80% e amenajat si bordul masinilor astora. ce nu imi place insa, si sper sa fie doar la nivel experimental, sunt fetele de usi, sub cele de pe actualul duster/logan ca aspect. spatiul de pe bord acela mare s-ar putea sa gazduiasca in variatele full option chiar un sistem de navigatie tom tom

    in rest imi place foarte mult masina mai ales designul partii frontale. chiar daca nu prea sunt adeptul masinilor cu 7 locuri s-ar putea sa o iau in varianta cu 5 locuri pentru ca mi se pare foarte ok. ca motorizari se preconizeaza si introducerea lui 1.6dci 130 de cai.

  4. Ce-mi plac astia de critica intretinerea la Renault da ei nu au pus piciorul intr-unul . O revizie simpla la megane 1.6 16 v costa :

    20 – filtru ulei
    90 – ulei 5L
    60 – filtru polen
    40- filtru aer

    manopera in functie de service

    Eu prin intretinere inteleg revizia uzuala , si nu pretul pieselor in caz ca pica ceva . Deci de unde preturi mari la intretinere fratilor ? Mai lasati forumurile si mai interesati-va in service-uri.
    Mai mergeti pe la Honda , BMW , Mercedes , Audi etc , acolo sa vezi manopera si piese scumpe , in rest astea pentru saraci (Reno , Pejo , WV , etc) au acelas preturi la piese , iar intretinerea la reno chiar nu e scumpa

  5. Alex,esti unu dintre cei care critica ce tine de marca Renault,vazusi o poza si gata. pun pariu ca masina ta are piesele mult mai scumpe ca la aceasta masina asta daca ai o masina de Doamne ajuta,sau esti unu dintrce cei cu vechituri si a ta e cea mai tare. Imi place noul interior,era cazul sa il schimbe.

  6. Fata de interiorul deja clasicizat al masinilor Dacia, cel care a debutat pe Logan si a fost preluat aproape fara modificari si de celelalte modele, mi se pare un pas mare in fata.

    Observ bucuros ca in sfarsit Dacia renunta la amplasarea complet peste mana a butoanelor pentru actionarea geamurilor electrice pe consola centrala. In sfarsit sunt pe usi.

  7. ” Mulțumesc amicilor de pe daciaclub.ro că mi-au atras atenția cu privire la o nouă ”scăpare” menită să ne facă să vorbim despre Dacia Lodgy. ” nu le multumi doar celor de pe daciaclub.ro pentru poza cu bordul ca nu este acea poza singura „scapare”…. vad pe aici mai multe link-uri cu poze si filmari cu dacia lodgy .pe care ma asteptam sa le vad deja postate aici pe blog..inteleg k bordul era cel mai important dar si exteriorul altfel este in filmarile reale fata de masina vazuta in 2 poze pe calculator…salut :-)

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.