Coborâţi în realitate – cumpăraţi maşini cu capul

Episodul 1
pentru oraş recomand scuterul

Noi suntem români şi iubim maşinile în aşa hal că le cumpărăm pe cele mai scumpe pe care ni le permitem. Dacă nu te consideri în categoria celor de mai sus, citeşte mai departe.

Chiar dacă nu avem nimic în cont, dar putem contracta o finanţare în leasing cu o rată de 700 de euro, o vom face pentru cea mai tare maşină pe care o găsim în banii ăştia. Deşi stăm la bloc…

Ce maşină merită cu adevărat să îţi iei, dacă aceasta nu este pentru tine o sufragerie exagerat de luxoasă cu care să defilezi prin centru? Pe unii s-ar putea să îi uimească, dar prima propunere nu are mai mult de şase cai putere şi doar două roţi. Sfatul meu, cumpără-ţi pentru oraş un scuter.

Începe cu… continuarea în cel mai nou editorial pe care l-am scris pentru ProMotor.ro

Ultimele articole

Articole recomandate

21 Comments

  1. Draga Marius! Shtiam ca asha se numeshte vorbirea mea in cazul de fazta…..ironica. Dar nu aveam cum alcumva sa apreciez comentariul tau. Sincer eu am zambit cand tzi-am citit parerea. Pacat….nu mai surprins…

  2. Sunt si nu prea sunt de acord cu scuterul lui George Buhnici. Decat sa mergi cu scuterul, mai bine mergi cu o masina ieftina din clasa mini. Nu te ninge, nu te ploua, nu te bate vantul, ai loc in portbagaj si de o posetutza mica pt o lady.
    Oricum Bucurestiul asta, ca mai toata Romania, e plin de praf si de mizerie. Pleci la job curat si ajungi acolo transpirat ca un porc si „asezonat cu praf” pe ochi,mai ceva ca un militar dintr-o unitate de comando :P
    Asa ca, o fi mai simplu cu scuterul…dar prefer sa ma complic si sa fiu boier in diligenta. :P

  3. Nu stiu ce sa zic, dar eu vad destule scutere, motociclete si biciclete prin Cluj, mai ales vara. Ma gandesc ca daca ei continua sa mearga inseamna ca se poata si asa. Procum, cel putin o bicicleta te costa cateva sute de lei maxim si poti incerca sa vezi cum iese. Doar nu o sa te calce toti din primele 10 minte.

  4. Daca iti iei Burgmanul de nou, cred ca gasesti un Burgman 650 SH decent(Executive eventual). Diferenta de gabarit si consum nu cred ca e mare; ca bonus primesti cutie secventiala hidramata, iar la versiunea Executive mai primesti parbriz reglabil si ABS.

    Date concrete despre consum nu stiu, dar stiu ca in prezent pe Kymco Grand Dink 250 nu reusesc sa scot sub 4,5% in oras; poate e si din cauza stilului de condus… In fine; visez la un Burgman 650 (Executive sau nu) si ma gandesc ca mai mult de 7% nu are de ce sa consume…

  5. Nu scuter, o masina decenta! Cu scuterul ai toate sansele sa fii calcat… Si in plus daca toti ar avea scuter, am fi ca in India, ceea ce oricum nu este prea departe, cel putin din punct de vedere al mentalitatilor!

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.