Chiar funcţionează?

dl_ucl_mare1

later edit: În urma a peste 200 de comentarii adunate de această postare, vă rog să citiţi cu atenţie şi răspunsurile cititorilor. Nu garantez că produsul este atât de bun pe cât am crezut eu iniţial, însă disputa este savuroasă.

O să sune a reclamă pe faţă, însă o merită. Sunt de acum la a doua experienţă cu Dura Lube şi trebuie să recunosc că sunt surprins plăcut. Am câştigat la un concurs la radio (nu prea câştig de obicei) un flacon de Dura Lube, tratament din acela pentru motor care se adaugă la ulei atunci când faci schimbul. Pe atunci aveam un Volvo de 3 ani cu 102 cai putere. După schimbul acesta, l-am dus la test şi avea 106 cai.

În week-end am mai descoperit un produs de la Dura Lube. Este vorba de un aditiv pentru benzină care, scrie pe ambalaj, ar lubrifia capul superior al cilindrului şi curăţa sistemul de injecţie al carburantului. Adică motorul ar merge mai „uns” şi fără sacadări. Am băgat o dată cu plinul la Type R şi am pornit la drum. De atunci motorul merge întradevăr mai bine, este mai silenţios şi nu mai „întârzie” într-a treia când sprintez spre exemplu. Am resetat şi consumul, iar după 70 de km am rămas uimit. La drum lung a scăzut de la 9 la 7litri/100km. Iar în oraş este prima dată când fac o medie sub 10 litri/100km. Este întradevăr fantastic. Recunosc că am şi condus mai economic în ultima perioadă, însă chiar şi în alte ocazii când am mers „ca un pensionar” nu am reuşit asemenea performanţe în Bucureşti. Motorul se simte ca şi cum i-au fi făcut un „tune up”, adică un fel de reglaj fin.

Recomand cu încredere şi aştept părerile celor care au mai încercat. Iar dacă este vreunul dintre cititori de la importator, poate face cinste cu un bax de flacoane din astea, ca să mai bag şi pe viitor când fac plinul. Uite un link cu poză de pe pagina lor.

Ultimele articole

Articole recomandate

234 Comments

  1. Discuţia a devenit foarte plictisitoare, tot încerci să cauţi argumente din puţul gândirii.
    Hai s-o lăsăm cum a căzut, observ că nu prea am interlocutor.

  2. Pentru Satu Mare: Aditivul pentru carburant este intre 38 si 45 de ron. Il gasesti in orice hypermarket din tarile necivilizate. Din pacate, in cele civilizate este interzisa comercializarea produselor Duralube. Asa am citit in cateva posturi bine-documentate „d’ale lui Ciupanezu”.

    Ciupanezule, ma tem ca ai fost fara interlocutor de la bun inceput – am incercat doar sa te fac sa nu te simti chiar singur. Trebuie totusi sa ma declar depasit. Am coborat in cadere libera la nivelul tau, dar chiar in „putul gandirii” nu am cum sa mai cobor. Ma inspaimanta monstri nascuti in somnul ratiunii tale si imi este sincer teama sa nu raman captiv printre acestia. Somn usor!

    George Buhnici. Am vazut ca ai inceput sa te joci de-a detectivul. Nu te vad bine deloc. Pe bune, nu ai multe zile daca te duci pe linia TVA-ului (cereale, silozuri goale, Constanta etc). Doamne fereste, ti se intampla ceva si ne lasi cu ochii in soare. De cand se moare in Volvo la nici 60 km/h, ce siguranta crezi ca iti confera „racheta rosie”? Nu considera ca te amenint, fac parte din „Good Guys”, dar cand viata este atat de simpla, de ce incercam sa o complicam?

  3. stiati ca duralube a fost conceput initial pt programul spatial american”apollo”,bineanteles duralube este den. comerciala si a fost conceput de profesorul marcu martin?????

  4. Sunt foarte multe persoane care isi dau cu parerea despre produse in general ,dar in cele mai multe cazuri cei care emit teorii nu au testat produsele despre care se discuta,si in unele din cazuri nic cu masina nu merg prea mult.Utilizez de aprox. 5 ani produsele metabond si chiar ma ocup si cu distributia acestor produse datorita faptului ca produsele astea fac ce spun ca fac respectiv indiferent ca vorbim de uleiuri ,aditivi sau capcana de muste
    Se pare ca suntem un popor de specialisti!

  5. Am inceput sa folosesc DURA LUBE prima data pe CIELO, rezultat: 6l/100 la 90 km/h ( din fabrica 6,5 l/100 ) si 6,5 l/100 la 120 km/h, in conditiile in care motorul a devenit si mai silentios ( odata la un semafor i-am mai dat o cheie, crezand ca s-a oprit motorul ), iar , pornirea iarna se facea la „sfert”. Mentionez, ca tot timpul climatizarea era pornita!
    Acum, am 1 Opel Astra 1,6 l twinport, cu rezultatele : 6 l/100 la o viteza de croaziera de 110-120km/h, clima pornita, dar putere medie. Incarcarea in ambele cazuri , 2 pasageri si ceva bagaje. A! Era sa uit : mi-am montat si 1 filtru Birtok, premiat la Geneva.
    Va recomand, pentru ca pana in 5000 de km ( oras-exterior) va amortizati achizitia si castigati 4,2 lei / 100 km.
    Valeras de la oras

  6. E 2014 si vad ca nu sa mai scris nimic pe acest topic.Am avut experiente cu aceste „tratamene minune”.In primul rand Duralube nu este un aditiv asta scrie si pe el.Prima data l-am folosit pe un Audi 100 din 1980 (2.2 benzina – peste 350.000 km) , nu pot spune ca a avut rezultate miraculoase insa am vazut o oare care schimbare in sunetul motorului.(au trecut 7 ani de atunci masina inca merge) , in urma cu 4 ani am bagat Duralube in Volvo S40 260.000 km, 2.0 benzina, pot spune ca s-au vazut imbunatatiri in primele minute de la utilizare.Masina avea o mica bataie de tacheti iar dupa tratament mergea lin motorul.Acum 1 luna am bagat Duralube in noua masina, un Saab 93 1.8T, nu a avut nici un efect.Legat de consumuri, nu pot sa zic ca a existatno diferenta notabila(daca vrei consum scazut cauta masina cu motor mic nu tramente miraculoase) . Ideea este ca toate cele 3 masini inca functioneaza si nu am refacut motoarele(cand am bagat produsul mi-am asumat riscurile, daca se strica motorul ….. Il reparam.

  7. Nu numai ca nu functioneaza, insa si dauneaza motorului.
    Mercedes de vreo 20 de ani interzice orice fel de aditiv, indiferent ca vorbim de ulei, combustibil, transmisie etc. Decizii similare au luat si alti producatori in timp.

    Singurul „aditiv” daca ii putem spune asa este uleiul semi-sintetic in doi timpi care se adauga in motorina. Bosch a obtinut rezultate neasteptate, insa au fost fortati sa nu publice rezultatele. Cautati pe google, 2SO in diesel.

  8. Am folosit duralube la 2 autoturisme proprietate personala: la un Renault clio diesel cand avea 75 000 km si la o toyota yaris pe benzina tot la 75 000 km. Am observat ca motoarele merg mai bine, pornesc la sfert iar demarajul este mai bun. In privinta consumului de carburant nu am facut un studiu comparativ insa poate ca am sa-l efectuez la ce-a de-a treia masina Toate cele bune!

  9. Frate, am bagat eu la audi a8 3,3 tdi, mecanicul recomanda schimbare de axa cu came, nu depasea 120 km/hr, am pus pour and go la 160 ron, si zboara masina, din cate stiu, se descarcasera tachetii datorita faptului ca masina nu e folosita frecvent, acum zboara esti neb

  10. Salut, am cateva experiente remarcabile cu Dura Lube.
    cand aveam dacia veche , un flacon de dura lube mi-a scazut consumul mediu la naveta pe care il monitorizam zilnic (benzina) de la 8.5l/100km la 7.3 l/100 Km.
    Cand i-am inlocuit setul motor (la vreo 120.000 km, ca sa il faceam la Dacia 1310), am trecut si pe GPG totodata. Am mers asa, fara Dura Lube in noul motor vreun an, ca GPL-ul era ieftin. Imi lua GPL 9.5l/100km. Apoi am pus un flacon in motor. surpriza: 8.5l/100 GPL.
    In plus, temperatura la motor a scazut cu cca 10 grade. Masina mea era mai zgomotoasa decat Dacia de serviciu, iar dupa adaugarea duralube, mai silentioasa decat cea de serviciu. La Logan am pus de 4 ori: la 10k, 40K,75k, 100k.(mi-am asumat, chiar daca era in garantie si parerile erau impartite…) Acum am 160k si imi pare mai zgomotos motorul (diesel), comparativ cu al unui coleg la numai 60k. Daca tot merg sa cumpar ulei si filtru, ii mai pun un Duralube ca nu i-am mai pus de mult timp…

  11. Salut, mi-am mai adus aminte ceva!
    Am dat dacia 1310 fiului meu in 2006. Avea tratament cu Dura Lube, slava Domnului.
    Motorul facuse 175.000 km pe GPL si inca mergea. Fiul meu m-a sunat intr-o noapte tarziu. Era pe undeva cu prietenii la vreo 60 km de Cluj unde facea facultatea si mi-a spus ca are probleme cu uleiul…
    A ajuns la Cluj cu motorul inrtreg desi uleiul il pierduse pe la sonda analogica (se sparsese asa cum a vazut mecanicul a doua zi).
    Mai avea in motor fix o jumatate de litru doar!!!
    E drept, ca dupa acest eveniment, a inceput sa consume ulei masiv, si peste alti 10. ooo km am schimbat setul motor. Dar macar am avut ce mai repara!

  12. L-am probat eu,exact cum am vazut in documentar,adica dupa ce am golit uleiul din motor.L-am lasat sa mearga 5′,l-am turat de cateva ori la 5000,temperatura nu sa ridicat deloc,deci merge.Astia chiar merita reclama gratuita.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.