Categorii: Auto, Editorial

Chestii care mă enervează în reclamele auto

Maşinile sunt viaţa noastră. Mă uit la amici precum hiperblogger-ul Zoso, care sunt pregătiţi să plătească şi câteva mii de euro în plus pentru o maşină diesel spre exemplu, deşi nevoile lui nu depăşesc una pe benzină. O recunoaște și el, iar adevărul este că suntem toți la fel. Nu ne cumpărăm mașinile de care avem nevoie, ci mai degrabă cele care ne plac sau ni le permitem cu toţi banii din casă.

O știu prea bine și constructorii și vânzătorii de mașini, care scot pe piață o gamă atât de diversificată de modele cu dotări atât de diverse încât poți ajunge să dai pe o cutiuță pe roți din clasa mini cât pe o limuzină intermediară. Ei cunosc cel mai bine ce ne dorim de fapt, adică o extensie a personalității. Calea spre acest scop este presărată, bineînțeles, cu bune intenții. Totul este “avantaj client”, “garanția extinsă”, “ofertă specială”, “edition”.

“Avantaj client”

Îţi dăm un set de opţionale în preţul de bază al modelului care pot ajunge până la 5.000 de ruble! Mai pe româneşte, maşina nu se prea vinde şi am mai pus pe ea niscaiva plastic sau piele ecologică cusută în China ca să îţi luăm ochii. Ţi-am mai făcut upgrade de la un casetofon cu 8 butoane la unul cu 20 dar care se aude la fel şi face exact aceleaşi lucruri. Sau poate vrei proiectoare, covoraş ori scut. Câteva lucruşoare care altfel… mai mult pe ProMotor.ro