De data asta indienii le dau o lecţie francezilor. Mai ţineţi minte când ne-au promis o dată cu lansarea prototipului DACIA L90 prima maşină de 5.000 de dolari? Şi cum au minţit şi eşuat astfel lamentabil, cel puţin în ochii mei. Loganul costă azi chiar şi 9.000 de euro. Bani la care prefer să îmi iau maşină la mâna a doua. Aşa că vă prezint TATA Nano realizată sub bagheta patronului producătorului indian care a împrumutat numele de la patronul său pe care cum putea să îl cheme altfel decât Ratan TATA. Un interviu intersant cu el aici.
Câte ceva despre Tata Nano. Are un motor de motocicleta sub bancheta din spate, e plin de plastic, iar caroseria este lipita si nu sudata. Un automobil 100% lowcost. Pentru oraş pare ideal.
Deci daca ai un bagajel mai mare,gen, sa nu care cumva amice sa incerci sa indesi bagajul prin apasare pe capota… Risti o dezlipire de caroserie :D
si daca da vreunu cu bicicleta peste tine, zob te face…:))
pentu o naveta usoara e super.si la banii care a costat si pt.ca e noua cred ca marge pana la urma.
Seamana perfect cu Matiz-ul! Deci daca ai o sotie /gagica care te bate la cap ca vrea masina ca sa mearga la serviciu/cumparaturi … ai rezolvat problema:).
Totusi daca se hotarasc sa o vand in Europa cred ca o s-o vanda cam la pretul vechiului Matiz.
Oricum nu inteleg de cei de la Chevrolet nu reduc pretul la Spark, ca ar prinde o groaza de cumparatori (tipe,mai ales).
cum ai putea sa platesti 2500 de dolari pe rasu ala de masinanu este nici matiz nici chevrolet la criza de este astazi pe tuto al mondo
Doamneeee…pai daca te loveste unul cu caruciorul de plimbat copiii de la Carrefour…iti face dauna totala…Prefer cartela de metrou in locul cotetului acesta.
E premium.
Bai frate dar e urâtă cu spume