Cati kilometri de autostrada?

… capata Romania in 2009. La aceasta intrebare si altele legate de infrastructura nationala imi va raspunde Radu Berceanu, ministrul transporturilor si infrastructurii, diseara la videochat-ul stirileprotv.ro . Tu ce ai vrea sa il intrebi?

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

11 Comments

  1. as avea mai multe intrebari de adresat ministrului….numai cateva din ele…
    1) Am urmarit toata campania electorala desfasurata anul trecut si cu bucurie am salutat obligatiile si promisiunile electorale in care ni se spunea sus si tare ca se vor construi incepand cu 2009 pana in 2013 800 de km de AUTOSTRADA, sa ne aliniem standardelor europene…a venit pd-ul prin vocea invitatului dumneavoastra, care a subliniat ca nu sunt indeajuns 800 de km, ci mai mult, 1200 km….in prezent, nu sunt bani decat de vopsit autostrazile…(care????)…..intrebarea ar fi cati km se vor construi in aceasta perioada…si stiti de ce domnule ministru? m-am saturat sa tot intru pe site-uri de specialitate si sa observ cum in alte parti, de ex germania, se construiesc autostrazi adiacente, adica langa cele deja construite, ptr ca, asa spun ei, s-au degradat cele folosite pana acum…
    2) este adevarat ca acum cativa ani s-a incheiat un protocol cu ungaria in care se specifica ca ei sa pelce dintr-un punct stabilit in tara lor, noi dintr-un punct de la noi si sa se uneasca undeva aceasta autostrada? cu stupoare au aflat ei ca noi nici proiectul nu-l facusem si ei deja ajunsesera la punctul stabilit….tara asta de 2 lei…
    3) este de acord domnul ministru cu mine ca suntem TARA PROIECTELOR, cel putin in privinta autostrazilor?
    4) este adevarat ca Ministerul Transporturilor este cea mai lejera si nesolicitata institutie? cauza? ca nu se face nimic de aproape 20 de ani….NIMIC…!!!!!!1
    ar fi mai multe, dar acum nu-mi mai vin in minte….PS:oricate intrebari le-am adresa, tot nimic cred ca nu o sa faca, asa ca vom vorbi singuri inca vreo 40-50 de ani…!

  2. buna seara george…nu am urmarit desfasurarea emisiunii…as fi urmarit-o cu interes, dar din pacate am avut altceva de facut, si nu am reusit sa ajung….oare intrebarile pe care le-am pus ministrului s-au regasit in registrul tau? adica a reusit pana la urma sa raspunda la ele? o intrebare pentru tine…cum reusesc sa urmaresc si eu videochatul??? multumesc anticipat….! salut….! si iti multumesc ca in sfarsit isi face cineva timp pentru abordarea acestei probleme care macina Romania, chiar o problema foarte importanta….merci in cazul in care mi-ai transmis punctul de vedere si intrebarile au ajuns pe masa ministrului…salut inca o data!

  3. am urmarit cu interes aceasta emisiune, videochat…cat de cat a oferit ministrul niste explicatii, dar niciuna din ele la subiect…pentru cine nu a urmarit, va spun eu concluzia…anul 2009 = 42 de km….anii 2010 – 2012 = nu se stie cati…asa ca, ,,atunci cand vom avea bani, vom avea si autostrazi,,(sunt vorbele ministrului)….
    ceea ce a atacat a fost contractul cu Bechtel…George, nu stiu daca gresesc, dar parca tot ei au facut si majoritatea autostrazilor din Germania si Austria si intrebarea este: de ce acolo nu au incheiat contractul in asa fel incat sa-i avantajeze pe ei la plati si la lucrari, si nu statul german si austriac? pentru ca Germania nu este egala romaniei, pentru ca au testat tara noastra si si-au dat seama ca in acest contract pot fi introduse clauze avantajoase pentru ei…nu-mi explic cum in 2004 s-a incheiat pentru o suma de 2,3 miliarde euro si acum a ajuns sa coste 6.4 miliarde (ma refer la autostrada Transilvania)…in fine, in consecinta, am urmarit emisiunea pana la capat, dar tot nemultumit sunt si imi este scarba de tot ce se petrece la noi…singurul lucru care imi ramane este sa intru din nou pe site-urile de ,,afara,, si sa ma uit cum se lucreaza in alte state si cum arata infrastructura in tarile civilizate…
    Salut George…!!!

  4. Problema mea atinge alte aspecte!
    1. De ce se castiga licitatii de catre firme cu un singur angajat?
    2.De ce Statul Roman plateste despagubirile si penalitatile si nu cei ce fac contracte evident dezavantajoase?
    3.De ce firme care au castigat licitatii, nu au respectat proiectul si contractul mai sunt primite si la alte licitatii?
    4. Care este numele firmei care a castigat licitatia pentru montarea de borduri pe mijlocul soselei intre Brasov si Sibiu si de asemenea care a montat indicatoarele pe acelasi tronson de drum?

  5. Domnilor! Important este să se construiască autostrăzi, nu contează cine, nu contează cât costă, constează doar să se facă o dată şi să fie şi cât de cât bune. Nu vă mai gândiţi la licitaţii, la cine le construieşte, pentru că, oricum suntem furaţi la greu. Să vă ofer un exemplu conludent: dacă aţi fost prin Italia, de bună seamă aţi observat ce autobenzi au; ştiţi cine a construit prin anii 70 respectivele autobenzi? dacă nu, vă spun eu cine: mafia (camora, nagheta, etc.). Aşa stau lucrurile în lumea asta. În New York, zgârâie-norii au fost construiţi tot de mafie, piaţa de peşte, salubritatea etc., controlate tot de mafie. Dar, vedeţi dumneavoastră, au făcut ceva. La noi este o mare problemă: sunt multe grupuri de interese şi, nu şi-au împărţit feliile (zonele de influenţă). Abia acum se sedimentează câte ceva: Patriciu şi ai săi, cu petrolul, alţii cu pădurile, alţii cu altele etc, etc. Oricum, să facă măcar ceva. Numai bine!

Dă-i un răspuns lui bogdan Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.