Câţi cartofi îmi daţi de zece lei? – III

În editorialul de data trecută am început să dau exemple practice de maşini care se potrivesc necesităţilor de bază. Acum vă spun câte ceva şi despre maşinile care, pentru cei mai mulţi dintre noi, sunt doar un vis.

– Maşinile sport

Sunt oricând o idee bună dacă eşti tânăr la trup şi suflet, dar ai şi banii să le întreţii. Sunt maşini de timp liber care nu au ce căuta în traficul urban, unde le uzezi înainte de vreme. Adică rămân mai degrabă „a doua” maşină.

– Clasa mare (E-Klasse, Seria5, Audi A6).

Nu o să vezi tineri în tricou conducând aşa ceva în occident. Sunt, în general, maşini de profesionişti. Avocaţi, doctori, notari, manageri. Sunt maşini de statut, care arată că omul acela a făcut şi susţine o carieră îndelungată şi serioasă.

Uneori sunt conduse chiar şi ele cu şofer angajat. Nu fac slalom în trafic şi nu dau flash-uri, nu se grăbesc decât rareori şi au itinerariul planificat după o agendă strictă.

– Limuzinele spun ceva deosebit despre proprietar.

În mod normal, acestea sunt maşini de statut, care se folosesc după un anume ritual… mai mult pe ProMotor.ro

Ultimele articole

Articole recomandate

4 Comments

  1. de multa vreme ma faminta o intrebare : de ce revistele auto – inclusiv promotor – desi afirma ca sunt deschise la teste pentru toata gama de autoturisme – prezinta de fapt numai modele mult peste medie si ca pret si ca performante, generind o psihoza in rindul celor slabi cu duhul ca doar acelea sunt „cool”.
    inteleg ca acei fabricanti – cotizeaza ca reclama la greu pentru a le fi prezentate ultimile creatii , dar sa nu uitam ca marea masa se invirte in jurul gamei medii -10-20.000 euro si asta peste tot.
    nu credeti ca ar avea succes analize despre aceste modele , de la dotari la fiabilitate, opiniile cumparatorilor si costurile de intretinere ( cele reale , nu afirmate de diversii dealeri ) ?
    nu spun astea ca vulpea care nu ajunge la struguri ci ca un utilizator zilnic de autoturism din clasa medie de pret ( nou) .

Dă-i un răspuns lui George Buhnici Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.