Aşa nu!

Mesaj de la un cititor:

salut!

Ma bate si pe mine un gand sa merg in Germania pentru a-mi aduce o masina de acolo.Fiind un student amarat,imi pot permite o masina de maximum 2000E si,fiind adolescent(nu numai de asta),imi place foarte mult marca BMW.La fel ca si tine,am avut intr-un timp,o parere foarte proasta despre BMW.Credeam ca e destinata cocalarilor,manelistilor…etc.Eu m-am orientat asupra unui 316i kompact(an fabricatie ’95-’96).Iar acum vin si te intreb: crezi ca de suma sus mentionata as avea sansa sa imi gasesc o „pisicuta”
destul de buna?

„Spuneţi nu drogurilor, blocării interesecţiei şi maşinilor prea vechi.” Să mă fac înţeles. Maşina ieftină la care visezi este prima mare pacoste din viaţa ta. Fii genial şi evită o problemă, în loc să fii deştept şi să te chinui să o rezolvi. În primul rând ai şanse extrem de slabe să mai găseşti o maşină la banii ăştia în Germania. Statul dă acolo 2.500euro pentru fiecare rablă casată. Chiar dacă ai găsi-o, vei plăti aici o taxă pe poluare/auto la fel de scumpă pentru ca apoi să îţi pice la omologarea de la RAR. Şi chiar dacă o treci vei începe apoi să bagi bani în maşină pentru că vei avea cu siguranţă piese de schimbat. Sper că te-am lămurit.

Ultimele articole

Articolul precedent
Articolul următor

Articole recomandate

29 Comments

  1. Si eu sunt tot un student amarat, Doamne fereste sa fiu vreun manelist cocalar, dar imi place mult cum se aude house-ul dat la maxim intr-un BMW fara toba de esapament, sa se ude toate pasaricile de pe trotuar. La intersectii vreau sa plec cu cauciuc pe asfalt si sa dau praf in parbriz la fra’eri. Nu conteaza cat consuma ca doar nu ma duc zilnic la scoala cu ea, vreau doar sa-si faca treaba cand facem liniute la 2 noaptea pe bulevard. Ce zici, gasesc ceva la 1000-1500 de Eur max? Tata a spus ca pana ma fac mare poate sa-mi dea masina lui sa ma descurc aici in Bucuresti, dar el e un obosit, habar n-are ce-i aia pisicuta sau ursulet. Beemer rulz, bro! Word!

  2. Eu mi-am luat o astfel de masina, dar am cumparat-o prin septembrie si am platit taxa de 290 euro, masina fiind euro 2, iar la RAR nu am avut probleme cu franele/gazele. Acest lucru depinde si de starea masinii pe care o cumperi, dupa cum au spus multi, in Germania au mai ramas doar „cazaturile” la pret mic sau cele cu pretul destul de mare la care romanul nu prea se uita pt ca sunt scumpe. Eu consider ca am avut noroc si am prins masina intr-o stare destul de buna, singurul lucru care a fost nevoie sa-l revizuiesc a fost frana pe spate, dar nu toti sunt asa de norocosi sau mai bine zis multi trec cu vederea multe defecte pt ca „las dom’le ca e veche si asa face ele”. Cand am cumparat eu masina nu stiu daca era inca la ei acest program „Rabla” activ si poate de aceea am avut noroc.

  3. petrescs da-ti muzica tare la tine in logan si strange bani pentru inca o revista porno … ca pasarici … cam zboara de langa tine , dar pana te faci mare si iti mai trec cosurile nu e totul pierdut . Nu te impacienta , intr-o buna zi vei putea conduce logan-ul tatalui tau .Ai grija la acceleratie , s-ar putea sa iti ia mintile motorul 1.4 MPI . Iti recomand sa urmezi niste cursuri de pilotaj pentru a putea stapani puterea masinii . Si sa nu iti faci probleme , masina nu are 140-150 km/h viteza maxima , este limitata electronic . Dar mai este o problema … s-ar putea sa ramai fara permis . Au zis asita ca o sa le anuleze pe alea luate pe spaga la Pitesti :(( Sorry man .Vezi ca a aparut noul NFS dar n-au logan :(

  4. Petrescs, probabil in acceptiunea ta singrul element care identifica cu un cocalar sunt manelele…

    Dupa parerea mea si a unora(si cred ca aici vorbesc pentru toata lumea „normala”) cocalarul poate sa fie si student (ca pana la urma, in ziua de azi, chiar cine NU VREA nu face o facultate, doar cocalarul considera ca in ziua de azi se mai „uda vreo pasarica” care aude zgomote si baraituri din tabla unei masini care era la moda pe cand cocalarul stundent era (probabil) la gradinita si inca nu invatase sa-si scrie numele… si nu in ultimul rand cocalarul este acea persoana care cu masina lui nou nouta de aproape 20 de ani vrea „sa dea praf” (si probabil sa se opreasca ulterior intr-o persoana nevinoata sau in cel mai bun caz intr-un stalp) in parbriz celor mai fraieri care nu au stiut sa-si cumpere un bolid (adevarat) de 1000-1500 euro, fiind mai fraieri luandu-si masini noi incomparabile cu un BMW din 1900 toamna ( :( )

  5. petrescs: cocalarul nu esti definit doar prin ceea ce asculta. Un cocalar poate sa asculte si house, dar este caracterizat si de stilul vestimentar, de compoetament, de limbaj si de atitudine. In cazul tau, limbajul si atitudinea te cam dau de gol :)

  6. Jeez, people – unde va e simtul umorului?!?! Chiar trebuia sa pun ghilimele? :-)

    @Gore, Mihnea, Bobbi: suntem pe aceeasi lungime de unda dar probabil nu mi-ati inteles mesajul. Mi-ar place sa va stiu la fel de justitiari si cand vedeti vreun specimen de-ala descris de mine pe strada, ca eu unul sunt satul de cati vad pe strada.

    FYI – sunt deja la varsta cand stau cu ochii si cureaua pe fiu-meu ala mare, ca sa fiu sigur ca in 2-3 ani nu ajunge ca aia… In rest, fiti un pic mai relaxati. Peace.

  7. aici cred ca e vorba de un cocalaromanelistohauser care pe deasupra mai e si EMO.
    sa revenim la subiect!
    intr-adevar,in momentul de fata este foarte greu sa iti mai cumperi o masina de maxim 2000 de euro,care mearga bine,fara probleme si sa arate satisfacator,cum zice neamtul:”SEHR GUTER ZUSTAND”,eu nu prea cred ca gasesti.In principiu,la acest pret se gasesc msini foarte vechi,care sunt destul de depasite ca si tehnologie,nu mai zic,ca daca nu au fost vopsite,starea caroseriei si vopselei poate sa fie foarte precara.Cat despre partea tehnica,e greu de crezut ca o masina care are 14 ani,mai are motorul,directia si sistemul de franare la fel de bune,ca sa nu mai zic ca in 14 ani,masina trebuie sa fii parcurs cel putin 500.000 de km,avand in vedere autostrazile din germania si faptul ca nemtii calatoresc foarte mult.mie nu mi se pare o varianta buna,avand in vedere ca stiu de la inceput ca in aceasta masina,ca sa fiu sigur ca ma pot baza pe ea,ca voi mai baga inca 2000 de euro.am vazut invazia de ursuleti si de pisicute pe strada,dar am vazut si multe accidente in care erau implicate aceste masini,multi tineri considera ca daca au carnet de sofer inseamna ca si stiu sa conduca,iar pentru un amator in ale condusului,o masina cum este Bmw cu tractiune spate,chiar si cu un motor mai mic,unora le poate crea multe neplaceri si ii poate aduce sa faca adevarate catastrofe pe sosea.Daca mai e si veche…caroseria ruginita si slab ranforsata…
    cred ca am punctat sufiecient de mult ca va faceti o parere.

  8. O masina second-hand cu care sa nu ai probleme , costa peste 5 000 de euro .
    Este posibil ca masina sa fie impecabila in Germania , dar drumurile lor nu se compara cu ale noastre !
    Nici combustibilul si lubrifiantii nu sunt la fel , asta bineinteles ca depinde si de unde alimentezi .
    Un BMW de maxim 2 000 de euro este o belea pentru cineva fara surse stabile de venit !
    O masina BMW nu este o masina pentru angajatii cu minim pe economie , pentru ca are costurile de exploatare ceva mai mari decat alte masini !

  9. Sunt de acord cu „Prima companie auto care va da faliment”,o masina cu care sa nu ai probleme,costa peste 5000 de euro,la care se adauga,transportul,cazarea,drumul inca 700 de euro,dupa care intervine celebra taxa de poluare,care poate varia in functie de norma de poluare de la 400 de euro pana la 1500 sau chiar mai mult.Am efectuat o cautare pe celebrul mobile si cel mai ieftin Bmw,fabricat in 1995 cu 216.000 km la bord il detine un privat,dar sa nu uitam ca George,a atentionat printr-un articol despre vanzatorii privati.deci nu ai nici o garantie ca masina este cea descrisa in anunt sau ca ea ar corespunde tehnic.nu mai este nici o noutate ca si nemtii au invatat sa dea kilometrajele inapoi.

  10. O masina noua, decenta, cu ceva dotari fie ca e autohtona sau straina sub 8500 euro nu exista. Cu 2000-3000 euro poti cumpara un audi, opel, bmw care are 10 ani intr-o stare tehnica acceptabila. Pentru un roman care foloseste masina maxim 15000 km pe an, dintr-un oras mic al tarii, care e mai avantajoasa? In 12 ani decand am permis am avut numai masini seconhand cu care am parcus 400000 km in Romania, nu exista comparatie intre o masina moderna de 10000 de euro si o masina de 10 ani care a costat 25000 euro cand a fost noua.
    Noi romanii trebuie sa multumim statului bulgar pentru ca ne inmatriculam masinile ieftine la ei.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.