Smecher de Constanta cu autorizatie de acces la… un ONG antidrog? Nu a avut bani sa isi cumpere anvelope de iarna asa cum ar fi trebuit si le-a refolosit pe cele din ultimii 3 ani, cu care a luat masina din Germania sau chiar le-a luat de la second hand. Poza e facuta in parcarea McD de la Otopeni si cocalarii din ea, imbracati de firma, s-au oprit pentru un hamburger inainte sa plece la munte unde se vor mira ca anvelopele tocite de iarna puse pe fata nu ii ajuta, in timp ce spatele, care propulseaza de fapt limuzina, e incaltat cu alte gume tocite de vara. Merita pus langa pitipoanca englezoaica din clipul de acum cateva postari. Cretinii de genul asta ma vor exaspera pe sperpentine cu frane din 20 in 20 de metri.
Are bani de A8 dar nu si de gume
Articole recomandate
Si de ce te miri? E normal si natural…Astia fac legile….
Dupa DOT par a fi din 2004, pariu ca nu prea fac plinul ci alimenteaza cu tiriita.
Iar in 2011 o sa injura statul ca a marit impozitele auto, asiguratorii ca au marit politele RCA si tot asa.
Dar ei au A8.
Iar legitimatia de access este un `must have` in Constanta.
A8 are tractiune spate ?
@Daniel – evident. Cele mai bune masini sunt propulsate.
Sincer nu cred ca nu are bani sa-si ia anvelope. Totusi, ca sa detii un A8 iti trebuie ceva cascaval, nu te mai uiti la 15 milioane cat ar costa 4 cauciucuri iefine. Eu cred ca nu l-a interesat, e mai degraba vorba de nesimtire si de nepasare, asa cum sunt mai toti soferii din RO.
De ce esti rau? Anvelopele din a treia poza sunt chiar de iarna. Nu prea-mi dau seama cat sunt de bune ca adancime a profilului, dar sunt de iarna. Are macar o pereche. :))
Dupa o iarna cocalarul trage concluzia: „cauciucurile dă iarnă e dăgeaba!” si protesteaza cu vehementa atunci cand se va impune legea cauciucurilor de iarna pe timp de iarna.
George, nu vreau sa fiu carcotas, dar din cate stiu, Audi nu are modele propulsate. Are FWD sau AWD
Ai dreptate. Amicul nostru e in cazul acesta doar pe jumatate cocalar. Franele pe fata vor tine asadar in acest caz ceva mai bine dar la viteze mici. Cand spatele« se face sanie», doar lanturile sau cuiele l-ar mai salva.
George, gumele de iarna trebuiau introduse ca obligatorii de anul asta!
pe 16 decembrie am plecat la targu jiu si pe dealul negru pe o ninsoare puternica si viscol, am mers cu a -1-a din cauza traficului infernal si a idiotilor care nu aveau gume de iarna dar aveau suv ca asa e la moda si musai Q7 sau Range Rover sau Touareg, din cauza astora nu mai suport masinile astea!
Dar sa spunem si celalalt aspect , in cele cinci ore cat am facut de la Bascov la Horezu, timp in care am injurat tot neamul alora de la Compania Nationala de Drumuri si pe sefii de consiliu judetean din arges si valcea, am putut remarca idioti cu X6(ca acum asta e noul Q7 in materie de golaneala la volan) care mergeau numai pe contrasens ca de aveai multi cai putere si gume de iarna! si de obligau sa franezi mai mereu sa aibe prostii loc sa se bage sa nu-i pupe tiru! Unii s-au mai rasturnat dar si eu m-am bucurat!
SI cu gume de iarna si tractiune integrala nu trebuie sa te pui cu natura si sa faci pe vreun mare pilot de raliu ca pe gheata cristal sau bucata de gheata acoperita cu zapada afanata mi-a plecat masina la Polovraci de ziceai ca nu se poate asa ceva cu TS830 noi, dar uite ca se poate!
@liviu – perfect adevarat
Salut,
Offtopic: cum decizi cand trebuie sa schimbi cauciucurile (de iarna in mod deosebit, dar si asa, in general).
Multam,
Bogdan
@bogdan – intrebarea ta merita un articol pe care il voi scrie in curand.
Astia inca mai au catva mm de profil si totusi au de iarna. Am vazut vara trecuta 2 ML-uri cu caucicuri asa de tocite incat aproape iesea sarma din ele. Iar de specimene cu A6, C-classe si seria 5 si 7 cu cauciucuri de vara ‘opinca’ ce circula cand zapada e pana la glezne e plina tara. Pun pariu ca in fiecare oras gasesti foarte rapid exemple.
Dupa cum arata mie-mi par Dunlop AllSeason SP Sport 01 A/S . Si sunt (Ultra High Performance All-Season) . Intradevar punctul tau de vedere e sanatos pentru ca sunt multi la noi cu masini „strong” dar cu anvelope neadecvate si cu multi bani ca deh asa e Romanica , o tara cu multi parveniti . O sa vedem dupa adaptarea taxelor poate poate mai revin si ei cu picioarele pe pamant.
Singurul motiv pentru care m-ar deranja ar fi ca poate sa omoare un om; dar a inceput sa nu imi mai pese de astfel de idioti, din moment ce politiei nu ii pasa, ia eu un om normal nu am ce face.
Are A8 e 15K Euro neinteresant … daca stai bine sa te gandesti e cat un renault megane (nou) un pic mai dotat. Nu trebuie sa ai bani ca sa ai masini scumpe … trebuie decat sa strangi destul din buci pentru a ti-o lua. Si a o repara cat mai pe ieftinache posibil.
Si stau sa ma intreb, oare legitimatia aia chiar asa arata? In word in 5 min o fac sa arate mai bine.
PS Nu am fost si nici nu voi fi vreodata de acord cu cauciucuri de iarna pe o singura punte
In ziua de azi, am observat ca achizitionarea, intretinerea si soferia de zi cu zi, ajung sa-ti scoata peri albi. Masina si soferia au devenit in Romania un lux, o vaca de muls efectiv.
In ce priveste materialul lui George, ideea e foarte simpla. Sunt unii oameni care obisnuiesc sa schimbe masina la cativa ani, sau cumpara una second, o plimba putin, apoi o marita. In aceste conditii, regula de baza este „sa tragi de masina pana la dezintegrare”, chit ca esti inconstient. Iar tipul asta cu Audi, cand va scoate recent la vanzare masina asta, ii va curata jentile si cauciucurile, apoi va pulveriza un silicon special ca sa le mascheze uzura. Daca o vedeti in targ la primavara cu niste cauciucuri brici, ati jura ca au fost montate pe ea de maxim o luna :P
hmmm!! poate exista o posibilitate ca sa fie A8 2.8fsi si sa aiba tractiune fata!!! dar oricum, la asa masina tre sa ai de toate!!
Cred ca proportia masinilor de teren echipate cu anvelope de iarna depaseste pe cea care nu sunt echipate, in fiecare zi mai vad cate un Q7, X5 si alte SUV-uri de „lux” sau limuzine de „lux” cu cauciucuri total neadecvate.
Cauciucurile de vara nu mai dau randament maxim de la temperaturi sub 7 grade, e vorba de compozitia acestuia, cauciucul se intareste la temperaturi scazute in timp ce cel pentru iarna isi pastreaza elasticitatea si aderenta in acelasi timp. De asemenea nu este indicat sa echipezi doar rotile motoare cu cauciucuri de iarna pentru ca franarea va fi total ineficienta. In fine, astea tin de ABC-ul soferului nu de „cum sa ma mai dau tare”, informatiile astea sunt redundante pentru specimenele in cauza.