Blogul intră în vacanță până pe 17 august. Promit să mă întorc cu chef de muncă și surprize. Toamna va aduce noutăți interesante, garantat. O vară lungă vă doresc.
Între timp aștept propunerile voastre pentru testele viitoare. Ce ați vrea să vedeți nou pe pe blog, ce ați vrea înnoit și îmbunătățit?
@Cristian … am spus de consum pt ca cristi spusese mai sus ca q7 consuma mult… era referire la comentul lui
As vrea sa vad un VW Passat pe benzina.
si eu as vrea sa vad un test la o masina diesel,alimentata cu benzina:D
Matei Cristian si Cristi. multumesc pentru toate detaliile. camd am fost in japonia, am fost la fabrica honda si bineinteles, m-am indragostit de honda. de cum se face si cata atentie i se da. in concluzie, sunt fan honda. passatul, o concura oarecum. ca mecanica, pot fi, fara sa fim carcotasi, comparabile, desi nu ar trebui comparate, pentru ca, fiecare iti ofera alceva, sau mai bine zis, ceva ce nu are cealalta masina. in acest duel, la mine, passatul a pierdut enorm prin noul model, din punct de vedere estetic. imi placea mai mult vechiul model cu masca pe verticala in acel trapez intors si rotunjit la colturi. noua grila orizuntala a pasatului i-a anulat din imaginea sportiva, l-a facut mai elegant, dar nu mai frumos. honda in schimb, isi pastraza forma agresiva generata de proportii, dar mai ales de relatia plin – gol, adica zone pline – tabla si zone goale – geamuri. am facut un drive test cu honda 2.4 benzina. am avut senzatia de mare, mare siguranta cu ea si in ea. ma simteam bine si ocrotit, si sportiv, si elegant. in doua cuvinte era OK! aveti dreptate amandoi: aprecierea care o dam masinilor europene si mai ales nemtesti, este generata de efectul reclamei din gura in gura. si de multe ori, ce este mult laudat, s-ar putea sa fie si eronat sau erodat. mondeo – proportii frumoase, fata extra, spate de restudiat. hyundai sonata – masina beton ca imagine dar si interior. din ea trebuie sa cobori numai in costum. toate masinile au o atractie proprie fiecareia. din comentariile voastre am retinut si bune dar si atentionari. este necesar sa analizez acum intre honda accord si vw tiguan. stiu, stiu, ca nu se pot compara. in acest caz sunt obligat sa-mi raspund la intrebarea: voi merge mai mult pe orizontala ascultand blues sau pe serpentine ascultand new age? voi ce parere aveti? interventia mea are mai putine elemente tehnice. asa am simtit eu ca e bine, sa mai vorbim si despre „cum arata”. toate cele bune tuturor care trec prin aceasta camera de lucru.
revin. scuzati greselile. ele se datoreaza grabei. dar cine nu se grabeste? intorcandu-ma acasa, a trecut pe langa mine un X3. bai ce masina! forma iti taie respiratia, ca si pretul. va salut inca odata.
@Nelu-cele mai multe modificari sunt la interior,in sfarsit s-a schimbat interiorul acela de la x3 care dupa parerea mea era urat si plictisitor (cum e totul in Germania dar ei fac printre cele mai bune masini… ),exteriorul nu este o mare modificare eu personal as prefera un q5 care dupa parerea mea este cel mai frumos Audi din lina aceasta noua (mai ales noaptea din spate este fabulos)
Pai vad ca esti nehotarat in privinta acestor 2 masini Accord si Tiguain,depinde de cati bani dispui daca iti poti configura un Tiguain cu ceva dotari,nu neaparat 4×4 (chiar daca ar fi indicat adica din punctul meu de vedere as vrea un Tiguain 4×4) si un motor care sa rivalizeze performantele Accord-ului ca altfel dupa poate o sa iti para rau de Accord…deci ar trebui sa alegi Tiguan GP Sport&Style 2.0 TDI/170 4M (4×4) M6 Motorina 2.0l / 125kW / 170CP Manuala – 6 viteze 4 Usi 31.305,04 E (informatii luate de pe site-ul oficial al vw) plus ceva dotari cred ca vei ajunge la 35.000 de E daca ai banii acestia o zic sa nu te mai gandesti si sa o alegi.Din cate vad Honda Accord in romania are doar o varianta ? asa am gasit pe site-ul oficial si anume 2.4 benzina 28,480 consum mediu 9 ceea ce dupa parerea mea este mare (defapt nu cred ca este doar parerea mea…).Daca ar fi doar asa nu alege aceasta masina dupa parerea mea…Ai putea sa te uiti si la Opel Insignia.Dar eu as alege Vw Tiguain
Scuze acum am vazut ca pretul Accord-ului era fara TVA deci pretul cu TVA este 35,315 destul de ridicat deci eu as alege Tiguain sigur pentru ca ofera mai multe.
Am facut acum o configurare la VW Tiguain,am ajuns la un pret de 37.000 de E (cu 2000 e de cat am zis dar mai se poate scoate anumite dotari) cu echiparea si motorul care am specificat-o mai sus plus dotarile:
-Culoare exterior
Maro (toffee braun metallic
-„Keyless Acces”- inclusiv buton
pornire motor
-Aer conditionat „Climatronic”
-Airbag lateral spate- inclusiv sistem
de pretensionare centuri de siguranta spate
-Faruri bi-xenon cu lumina de viraj
inclusa si lumini de drum permanente cu LED,cu reglare automata/dinamica a distantei de iluminare,inclusiv instalatie spalare faruri.
-Jante aliaj” Boston”6.5Jx17,anvelope all
season 215/60 R17,suruburi antifurt
-Pachet Iarna- duze instalatie parbriz
incalzite- scaune fata incazlite
-Park Assist- inclusiv pilot de
parcare cu senzori fata/spate
-Radio RCD 510 cu functie mp3 si
CD-changer pentru 6 CD-uri,8 incinte acustice,antena Diversity, conector multimedia pentru surse externe audio, priza 12 V in consola centrala
-Suspensie cu reglare adaptiva DCC
-Tempomat
-Volan multifunctional piele (3 spite)
levier schimbator de viteze imbracat in piele
Total: EUR 37.006,56
Stiu ca s-a mai discutat despre Octavia 1.2 FSI,,, George,,,, din cate imi aduc amunte ti-a placut destul de mult masina.
Dar, am citit pe diverse forumuri ca acest motor de VW are foarte multe probleme (la mai mult de 50% din masinile vandute in Romania s-au inlocuit pe garantie turbinele – la unele chiar de 2 ori, precum si lantul de distributie, dar si probleme de software).
Poate faci ceva „sapaturi” si ne dai si noua mai multe detalii.
Acest motor este foarte raspandit in toata gama Audi-VW (Skoda, VW, Audi si Seat) si se pare ca sunt probleme la toate aceste marci
multumesc
Matei Cristian – chiar azi, venind de la un santier, am zis: „tiguanul e de luat”!. cand am citit interventia ta, am zis OK! tu ai foarte mare dreptate, Q5 e de departe cel mai frumos, dar am vazut un test la norvegieni, unde a cam clacat in fata unui X3 la tema „rampe diverse inclinatii si obstacole pe ele”. e cam „adunat, strans” fata de un tiguan care, parca sta mai bine pe drum, dar Q5 place mai mult. diferenta o poate face pretul, care poate inclina balanta spre tiguan. imi place configuratia propusa. multumesc.
@Nelu-Nu ai pentru ce,am timp destul pentru docomentatie…
Treaba cu x3 si q5 fiecare are parti bune…Nu ca as vrea sa incep anumite discutii,doar atat vreau sa spun Audi nu stie ce vrea (in comparatie cu competitia din Germania a marcilor premium) ori mizeaza pe dinamism cum face BMW ori pe confort ca Mercedes…ei nu ei fac din cele doua cate putin pentru unii este foarte bine pentru altii nu.Daca ar trebui sa scriu ceva despre Audi ca marca as compara-o cu anvelopele mixte (din toate cate putin si nimic foarte bun in comparatie cu rivalele ei ) dar nu zice nimeni ca nu are un aspect foarte frumos doar ca e cu un pas in urma celor doua marci de mai sus.Deci in concluzie nu cred ca Audi q5 poate fi comparat (acum poate peste cativa ani vom zice invers) cu x3 la partea mecanica la aspect sigur da.
Vw Tiguain am IMPRESIA (deci nu stiu sigur) ca imparte platforma cu Audi q5 doar asa ca un plus…
Apropo sa tragi cu ochiul si la un Vw Passat cc (foarte frumos se cam incadreaza in aceeasi bani ca si Tiguain dar nu ai 4×4 si nu ai o garda de la sol mai ridicata) sau la Skoda Superb (dar se va deprecia repede ) dar costa mult mai putin … si poti alege 2.0 TDI DSG varianta Ambition (cea de varf am impresia) 170 cp 350 nm pret 24,677 deci ai putea undeva pe la 31.000 de e sa iti iei o limuzina frumoasa foarte bine dotata si cu un motor bun (poti renunta la cutia DSG si o vei lua si mai ieftina)
@ Radu:
1.2 fsi nu exista. exista doar 1.2 tsi. a existat mai demult la grupul vag 1.4 si 1.6fsi (85 sau 90 parca de cai la 1.4 si 115 la 1.6) care nu era supraalimentare ci o injectie multistratificata parca la o presiune marita…mai exista un 1.2htp (high torque power parca..) dar nu-i cazul..:)) are numai 70 de armasari.:)
bine ai venit pe taram romanesc
Salutare,
Eu sunt unul din nefericitii cu Octavii 1.2 TSI, si pot spune ca e ce mai proasta alegere pe care am putu sa o fac !
Problema nu ar fi asa mare, dar interesul dealerului sau Porsche RO de a rezolva problemele este egal cu ZERO. Asa ca bani stiu sa ceara, prost ala care da ( adika eu )
@luc – voi realiza cel puţin un material pe această temă
Ne intoarcem si noi cu ceva nou George ? Hai, gata cu leneveala :)
Azi băgăm marfă nouă la aprozar!