Vodafone te respectă pentru 39 de cenţi

Mă abţin cu greu zilele acestea să nu eman cuvinte cu p…, c… şi m… atunci când mă lovesc de nesţimţire, profitorie şi alte asemenea. Că oamenii de rând fac astea, mai înduri şi mergi mai departe. Când cel care te jigneşte este tocmai cel pe care îl plăteşti, te înfurii instantaneu.

De dimineaţă m-am dus la baie să mă spăl pe dinţi şi am apelat *222 ca să îi întreb unde mi-au dispărut nişte euro de pe cartelă. Am pus telefonul pe speaker şi mi-am văzut de treabă. Ştiam că va dura mult, că Vodafone nu prea pune preţ pe relaţiile cu clienţii, lucru ştiut de ani buni. Am butonat prin meniul vocal, de tip labirint făcut să te facă să cedezi şi să închizi, până când am găsit combinaţia care mă ducea către un reprezentant uman, viu, chiar plictisit, dar făcut din carne şi oase. Şi m-am pus pe aşteptat: „Vă mulţumim că aţi apelat… Vă rugăm să aşteptaţi pentru a vă păstra prioritatea în preluarea apelului…” Când….!!!! Bip… şi încă un mesaj promoţional. Ceva de genul „Vodafone a lansat serviciul de relaţii cu clienţii express. Apelaţi *555 şi veţi fi preluaţi cu prioritate. Taxa este de 39 de cenţi plus TVA pentru fiecare apel.” Marş, măi, de aici! Îmi explodează mintea. Adică tu, pe banii mei pe care mi i-ai furat mă pui să îţi mai dau încă nişte bani ca să îţi cer socoteală ? În ce ţară civilizată sau chiar din lumea a treia aţi mai auzit voi de aşa ceva?

Pun pariu că prin birourile companiilor de telefonie este oricum panică mare. Încasările au scăzut chiar şi cu 30%, iar managerii „de top” ar face orice ca să păstrezea marja de profit care le asigură şi lor primele anuale grase. Iar în România merge. Ei bine, de data asta fac eu ceva şi îi reclam la Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii.

Hopa…. În timp ce scriu vine un sms. Deschid… E de la 1853 – ceva cu o revistă de doi lei, publicitate nesolicitată. Parcă Vodafone şi-a luat deja o amendă pentru spam prin sms. Lasă că le mai fac încă o reclamaţie.

Şi încă o veste pentru Vodafone. În ritmul ăsta, v-o luaţi rău de tot nu doar de la Cosmote, ci şi de la RDS cu telefoanele lor foarte plasticoase. Tariful pentru apeluri în reţele naţionale e de numai 6 (şase) cenţi. Păi eu dau 9 în reţeaua voastră aglomerată, cu semnal prost şi apeluri care cad exagerat de des.

Ultimele articole

Articole recomandate

41 Comments

  1. Buna George, ce bine le zici! Eu am o mare problema pe langa cele enumerate de tine…Mai nou Vodafone a externalizat serviciile catre firma Qalta…mari tepari! Povestea este lunga…insa pot sa atrag atentia, nu va lasati impresionati de nicio firma care colaboreaza cu Vodafone. Toti sunt niste TEPARI… Sper sa reusesc sa reziliez contractul cat mai curand posibil. Voi reveni cu amanunte despre mare TEAPA romaneasca care se numeste VODAFONE.

  2. bai Buhnici, dak va venii in Rom o retea de tel mobila din China, Cuba sau Korea de Nord, na las prinu de Vodafone pentru una din Socialiste….

  3. Hai sa fim seriosi.Ti-a furat cineva creditul de pe cartela…
    De parca Vodafone sau Orange sau Cosmote sau oricare alt operator ar avea nevoie de astfel de tehnici pentru a-si rotunji veniturile.
    Cat priveste mesajele SMS considerate SPAM de tine, ai optiunea de a alege sa le primesti sau nu. *567 si mai apesi 4 taste, dar deh… e usor sa arunci cu noroi atunci cand iti e lene sa te informezi.
    Pentru cei ca tine imi doresc sa avem si noi servicii de relatii cu clientii, contracost. Pentru ca iti este lene sa asculti ce iti spune ghidul si sa apesi tasta corespunzatoare.Tocmai de aceea exista si servicii cu plata, pentru lenesul din tine.

  4. @Alex
    Alex vorbesti kkturi, sincer.

    Pana sa bage serviciul express de relatii cu clientii, apelai frumos *222 si in meniul principal iti spunea „apasa tasta 0 pt a fi transferat…” acum nuuuu, nu mai gasesti serviciul cu cientii. Am cautat de mi-au sarit capacele si tot nu am gasit. In concluzie am incercat alte numere. *555 mi-a venit in minte pt k inainte era „Connex Play” pe el. Surpriza! Servicul express! ” […] Acest apel va fi taxat cu 39 eurocenti. Continuarea acestui…ma mai date tu-n pula mea!” shi inchid. caut IAR in meniul „stufos” de la *222 dar, crezi ca gasesc? Cu scrashnete din dinti sun la *555 k deh trecuse o ora shi nu binevoisera sa-mi trimita setarile pt internet pe telefon. Domnisoara/doamna dragutza ma asigura ca le voi primi in scurt timp, apoi o intreb unde mama masii e optiunea „gratuita” de a intra in legatura directa cu ei? la care ea: „nu stiu pe acolo pe undeva…nu stiu sa va spun exact”
    Concluzii: 1. Chiar e foame mare la ei.
    2. Intentionat e asha stufos meniul de la *222, sa te descurajeze, sa te faca sa suni la *555 :))

  5. @Alex
    Nu e lene! E plictiseala!!!! imagineaza-ti k ti se fura telefonul si vre sa sunu la ei sa ti-l blocheze. Pai nu te ia nebuneala pana gasesti meniul corect???

    „De parca Vodafone sau Orange sau Cosmote sau oricare alt operator ar avea nevoie de astfel de tehnici pentru a-si rotunji veniturile.” – :))) da sa stii ca apeleaza la astfel de metode..preturile au scazut asa de mult incat umfla facturi sau apeleaza la smecherii dinastea. Ia gandeste-te: 1euro de la fiecare client!

  6. Am avut si eu ceva probleme si am apelat serv.rel. clienti…pot sa va spun ca sunt enervanti, dar am trimis s.m.s. la ei si m-au contactat dupa ore bune .am aflat si de apelarea asta cu 39 centi si le inteleg disperarea de a obtine bani pe orice cale.Ca e nedrept fata de clienti conteaza prea putin.

  7. Este vorba aceea cu dai un ban dar stai in fata…asa si cu taxarea. Vrei sa intri mai repede in legatura cu ei, platesti… Am citit si niste comentarii cu ce fac cei din strainatate si daca este adevarat atunci inca este bine la noi… O lamurire pentru Alex parca: scria ca la Cosmote nu sunt puncte de loialitate…nu sunt scrise pe factura, dar la reinoirea abonamentului ai cel putin 50 de euro reducere la un telefon nou, cu alte cuvinte tot un fel de puncte de loialitate…

  8. am avut si eu abonament la vodafone aproximativ 7 ani,alte cunostinte de 10 si este cea mai prosta retea din romania, nu in materie de semnal, in materie de minute,respectul pt. client
    si in plus te fura si cand ramai fara minute si intri pe cost, costul este mai mare decat trebuie. m-am certat cu ei si acum am la orange,ab cu 250 min orange,125 nat si sunt extrem de multumit,nu am cost si min imi ajung, ca nu sun sa vb de plictiseala,vb cand am nevoie

  9. Nu pot sa inteleg felul lor de a incerca sa insele oamenii
    Hotarat sa inchei contractul sun la *222 ptr a-l rezilia, persoana de la rezilieri negociaza cu mine si pana la urma ma convinge sa raman in retea oferidu-mi minutele nationale care a lasat fara obiectiv hotararea de a parasi reteaua.
    Toate bune si frumoase pana a 2-a zi cand ma uit pe cost control si vad ca minutele in cauza erau aproape consumate nevorbind in alta retea …. sun la informatii sa ma lamureasca , acolo un baiat de treaba incearca sa ma convinga ca de fapt minutele mele nationale SE CONSUMA PRIMELE INDIFERENT DE RETEA … cica si Vodafone e retea Nationala… ce sa zic avea dreptate ca e retea nationala dar pe mine nu m-a convins :) oricum oamenii sunt bine instruiti cred ca au raspuns la orice intrebare … dupa mai multe persoane cu care am vorbit la ei am gasit pana la urma o doamna/domnisoara amabila care a spus ca au sa corecteze greseala pe care au facut-o.

    Oameni buni cand aveti de comunicat ceva cu ei ar fi bine sa inregistrati apelul … eram prea suparat si am uitat … de atunci toate convorbile cu 222 le inregistrez.

    Cand iti faci/schimbi abonament e bine sa intrebi ORDINEA DE CONSUMARE A MINUTELEOR … altfel te trezesti cu x „minute nationale” care se consuma in Vodafone.
    sper sa nu mai treaca nimeni prin calvarul meu.

  10. ehehe…voi stati bine…eu am de plata 1870 euro (TVA inclus )pentru trafic de date in sistem roaming. Totul a inceput cand, din greseala ( cardul stand in geanta cu laptopul ), cardul meu a ajuns la o persoana din anturajul meu in afara tarii. Eu stau linistita….stiam ca nu am activat roamingul…ce se putea intampla?! Acolo, un coleg al persoanei din anturajul meu nefunctionandu-i aplicatia ii cere putin cardul sa vada daca functioneaza sau e al lui de vina. Intra pe net..descarca aplicatia Vodafone…pe la ora 21.00 ( eu fiind in tara ) si primesc telefon a doua zi la ora 12.00 cum ca s-a efectuat un trafic de 1542 euro fara TVA, ca un asemenea trafic nu a mai fost efectuat niciodata si ca sa platesc cat mai urgent pana la emiterea facturii suna de 2000 ron „ca avans”.
    Stupefiata…neintelegand de ce….nu spun nimic ajung acasa consult contractul. Se poate observa la Art. 1.2 „Servicii roaming – Clientul poate beneficia de serviciul Roaming la cere si cu plata in avans a unei garantii”.
    Bun zic…..citesc mai departe cum ca Vodafone poate cere sau nu acesta plata daca te verifica in sistemul Preventel si observa ca esti bun platnic. Ok zic si de data asta…..ajung la Art. 2.3 „Limita de credit”. Ups…aici devine interesant…..zice asa:” Serviciul prestat in avans reprezinta un credit acordat Clientului. In vederea garantarii platii obligatiilor contractuale, limita de credit acordata Clientului, se stabileste in functie de: VALOAREA SERVICIILOR CONSUMATE DE CLIENTIN ULTIMA LUNA; DE VALOAREA ABONAMENTULUI SI DE BONITATEA CLIENTULUI”.

    Si uite asa ma deplasez urgent urmatoarea zi la sediul din pta Charles de Gaulle. Acolo nu ma lasa nici de lifturi sa ma apropii comunicandu-mi ca pentru orice problema sa merg la o reprezenta ca la respectiva adresa nu au relatii cu publicul.

    Fug repede la o reprezenta….surpriza….Stau la rand vreo 20 min sa pot discuta cu Dra din spatele unui pupitru….Ii comunic ca :
    1. Nu am solicitat activarea serviciului roaming pe cardul de date.
    2. De ce nu am fost anuntata de activare
    3. Cum au putut sa lase cardul fara limita sau l-au lasat sa ajunga la acea suma.
    4. Si ca doresc anumite informatii si solutionarea acestui eveniment.

    Tinand cont de:
    1. Sunt persoana fizica
    2. Valoarea serviciilor din ultima luna a fost de 270ron cu tva ( cuprinde 2 abonamente voce si unul de date )
    3. Media facturilor mele nu depasind suma de 350 ron.
    In ce baza au lasat acel card sa ajunga la o suma care MA DEPASESTE.

    Raspuns:
    Da, aveti dreptate activarea acestui serviciu nu a fost facuta nici de Dvs ( adica eu ) nici de alta persoana, ci a fost activat automat datorita faptului ca:-sunteti client fidel-vechi in retea ( 6 ani ), s-a observat ca ati mai folosit acest serviciu ( da, voce ) cunoscand costurile si ca nu s-au gandit ca se poate intampla asa.

    Dupa o criza de isterie…nu va imaginati situatia….o intreb cum au putut sa nu mi se puna o limita de credit conform contractului unde eu platesc max 350 ron pe luna; cum au putut modifica un contract bilateral fara acordul celeilalte parti….pauza…pe principiul „ai luat mere?!”

    Desigur nu a fost in stare decat sa inregistreze contestatia mea scrisa.
    Eu client de buna credinta nu am stat sa verific facturi mai ales ca in ultima perioada nici nu mai trimit forma scrisa la client. Nu am constat nereguli si am platit.
    Atat timp cat nu mi s-a adus la cunostinta consider ca nu imi este opozabil si nici sa fiu invinovatita nici macar din culpa.

    Au trecut deja 15 zile de la depunere ( termenul max este de 30 zile )…niciun raspuns…am sunat la ei…nu se ocupase nimeni de contestatie.

    Bun zic….fac reclamatie online la OPC…primesc raspuns ” pentru cercetarea celor semnalate avem nevoie de documente probatorii”. Le raspund: ” va pun la dispozitie contractul si facturile”.
    Dupa care pauza…..nimic..nicio reactie…..

    Asta e Romania…cautand pe net gasesc un articol din data de 28.04.2009 in „Liderul de opinie” urmatoarele:
    „Contactat telefonic, şeful Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului, Bogdan Dima, a arătat că, până în prezent, niciun client al vreunei companii de telefonie mobilă nu s-a prezentat pentru a depune o reclamaţie. „Acţionăm doar în condiţiile în care există o sesizare, depusă neapărat din partea unei persoane fizice”, a arătat comisarul-şef Dima. Lipsa reclamaţiilor are, probabil, o justificare simplă: atâta vreme cât VODAFONE a pus capacul pe escrocherie, preferând să o trateze (dacă o tratează) în secret, utilizatorii nu ştiu că au fost prejudiciaţi. Şi, până nu vor primi facturile, la sfârşit de lună, nici nu-şi vor da seama că au suferit un prejudiciu şi care este valoarea acestuia.”

    Care lipsa?!…Aflandu-ma in aceasta situatie nu mai gasesc solutii….veniturile sunt aproape la limita supravieturii….iar penalizarea de intarziere a platii conform contractului este de 0.5%/zi, suma penalizarilor putand depasi suma asupra careia este calculata.

    Deci….se intampla in Romania unde abuzul, frauda sunt ca la ele acasa.

  11. faza ca te fura la abonament sau la cartele la vodafone e de mult timp si chiar si la orange, eu personal am orange si cosmote si am gasit locuri in tara unde DOAR cosmote-ul avea semnal va zic eu ca la acoperire cosmote ca lectii vodafone ofera servici foarte scumpe iar acoperirea e medie orange ofera servici bune daracoperirea e jalnica invechita aparatuta cosmote ogera si servici bune si acoperire foarte buna la metrou la orange si vodafone se duce semnalu intre statii la cosmote 1-2 liniute se mentine pana la unrmatoarea statie si nu ti se intrerupe convorbirea

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.