Toyota Aygo 2012 – LEGO portocala

O lecţie neînvăţată înseamnă un eşec total. Nu stiu ce să cred inca despre Toyota Aygo, aşa că-mi îndrept test-ul spre distribuitorii de gume şi prezervative. Eu, unul, nu ştiu dacă aş putea trăi zi de zi cu Aygo. E mai bine să aud taximetristul cum se scuză că n-are să-mi dea rest decât să aud vântul cum şuieră pe la uşi la 30 la oră. Senzaţie majoră.

Deşi e o maşină cât de cât fiabilă, folosită cu succes de câteva sute de micro-întreprinderi, ca maşină de persoană fizică devine plicticoasă.  Noroc cu portocaliul. Și motorul, care, deşi e mic, se aude tare când e forjat, mai ales când încurci treptele la cutia de viteză. E luată de la francezi.

E poate cea mai ieftină maşină de pe piaţă. Iar asta îşi spune cuvântul. Poate fi un cal de cursă lungă pentru cei care schimbă, accelerează și frânează ca la școală dar şi o mașină de tocat bani sub talpa cu toc a unei începătoare.

Ultimele articole

Articole recomandate

42 Comments

  1. Salut George! Ar fi o idee sa folosesti mai des camera aceea plasata in spatele tau in viitoarele teste, mai ales cand faci demaraje sau de ce nu cand prezinti bordul masinii.

  2. Cunosc foarte bine o domnisoara care peste 6 ani a avut un Aygo. Cumparat foarte repede dupa lansare, nici la toyota in showroom nu era. Comandat si primit prin 2006.
    Am mers destul de mult cu si comentarii.
    – in spate o persoana de 190cm sta okish. Nu se lafaie dar nici nu moare dupa un drum de 100-200km.
    – nu a facut pic de rugina in acel spatiu neprotejat de la rotile spate.
    – insonorizarea praf. parca era mereu cu geamurile deschise.
    – masina era sprintena, pina in 60-70KM/h e rachetuta pt ca motorul urca rapid in ture. a atins circa 160km/h pe gps pe autostrada. nu e un chin sa ajungi acolo dar nici lejer. din pacate nu stiu ce consum are la vitezele alea din cauza lipsei unui computer de bord.
    – dupa 6ani+ si circa 50.000km a avut zero probleme serioase. doar o pompa de apa care facea un zgomotor ciudat circa 2 minute dupa pornite. schimbata pe garantie.
    – suspensii cam dure. clar facuta pt oras. pe piatra cubica de pe prezan se simtea de parca se rupea. cum intra pe asfalat parca era alta masina.
    – in aceeasi 6ani nu a avut pic de zgomote datorate plasticelor din interior. din punctul asta e peste alte masini superioare ca clasa.
    – unele probleme de finisaj intern si extern. gen sticla care e hayonul era montata strimb, o deviatie vizibila. plasticul de pe montatul A pe interior parca umflat. apasai si flexa.
    – scaunele sint foarte ok. eu sint destul de mare si ma simteam bine pe ele la drumuri lungi.
    – pedalierul era dubios. parca avea valurele sub captuseala de sub presuri. nu stiu cauza dar se simtea ca la o masina care a fost mincata de rugina si cineva a tot sudat bucati de metal sa acopere gaura.
    – modelul initial desi aygo+ a venit cu doar 2 boxe. se aude radio si cam atit. calitatea era muci.

    Cineva mai sus a comentat de condens in faruri. Am vazut CX7 de 35k euro cu condesn in faruri. e perfect normal. Problema apare cind nu elimina condensul.

  3. Simplu desteptule, are 800 de kg. Asta inseamna raport de 11 kg si putin pe cal putere. Un passat de 140 de cai are 10 si ceva pe cal putere. Nu va mai uitati numai la putere. Cat despre cutie, 1 a 60, a 2a 110 a3a 150 ;). Documenteaza-te inainte sa vorbesti.

    • Detin o Aygo 2008 de 70.000 km, subscriu la cele de mai sus. Mai ales cu schimbarea vitezelor. Altfel pe gpl, inseamna un plin de 55 de lei, la 360 de km, prin bucuresti.

  4. Pocnitoare asata de masina e cea mai fiabila masina pe care am conduso
    Am primito de la firma de noua in 2008 cu 120 km in bord in 2016 masina are 567760 km in bord motorul mege ok ambreajul e cel original sa schimbat doar consumabile.
    Putine masini ajung sa aiba fiabilitatea asta.

Dă-i un răspuns lui JDM Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.