Aceasta este noua aplicație My Vodafone

Mă știi deja, îmi plac telefoanele și mașinile, în fiecare zi într-o proporție egală în funcție de cum dorm în seara de dinainte. Serios, nu mă urc la volan obosit iar telefoanele le testez cât pot de mult, uneori chiar și la ore târzii din noapte. Ca pasionat de telefoane și tehnologie pentru mine este normal să am o aplicație instalată pe telefon, pentru fiecare gadget în parte.

Ți-aș da o listă cu toate aplicațiile pe care le-am instalat doar în ultima lună însă sunt sigur că te-ai plictisi la primele 10 titluri, probabil pentru că fiecare gadget testat de mine are nevoie de una.

În categoria aplicațiilor importante, lângă cea de online banking și cea de monitorizare a camerelor de la #casabuhnici intră și noua aplicație My Vodafone, despre care vorbim astăzi. Da, Vodafone are o nouă aplicație și ma-m mirat și eu când m-au rugat să o testez și să îți spun ce impresie mi-a lăsat.

Pe scurt, m-a impresionat. Dacă este să o compar cu vechea aplicație, aceasta funcționează. Și chiar bine. Se mișcă bine și chiar își face update rapid la informațiile despre minute, SMS-uri și traficul de date consumat. Și asta pe prima pagină, acolo unde trebuie să fie toate. În plus, meniul de setări și opțiuni este complex dar bine structurat și ai la dispoziție și cele mai frecvente întrebări și răspunsuri cu care te poți descurca la nevoie fără să mai suni la operator.

Nu ezita să îmi lași un comentariu aici, pe blog. Atenție, comentariile sunt moderate, de aceea nu apar imediat, iar asta tocmai ca să am timp să îți răspund pe îndelete.

Încă un lucru, am observat că unii se plâng că videoclipurile noastre se văd sacadat, mai ales de când am trecut la 4K 60fps. Ne pare rău, dar cel mai probabil este conexiunea de internet sau computerul de pe care vă uitați. Încercați să treceți clipul la 1080p 60fps și lăsați-mi un comentariu dacă se mai întâmplă acest lucru.

CAPTURI DE ECRAN DIN APLICAȚIA MY VODAFONE

Ultimele articole

Articole recomandate

32 Comments

  1. Salut George! Stiu ca foarte multi iti cer sfatul in legatura cu achizitionarea unui telefon, dar nu am ce sa fac si am sa intru si eu in aceeasi oala, mai ales acum cand se apropie Vinerea Neagra. Bugetul este de aproximativ 2000 lei (+/-), iar in banii astia m-am gandit la 3 telefoane: Huawei Mate 9, Huawei P9 Plus sau LG G6. Te rog foarte mult sa-ti faci timp sa-mi raspunzi, pentru ca nu as vrea sa arunc banii pe fereastra, mai ales ca si asa sunt putini. Totodata, as aprecia daca in acest buget ai avea cateva recomandari, altele decat cele 3, care sa aiba ecran mare si pe cat se poate un „screen to body ratio” cat mai generos. Daca as avea posibilitate mi-as lua Mate 10 Pro, care mi se pare extraordinar si nu te-as mai deranja, dar … nu am :) Nu te-as mai fi contactat daca Fortuna ar fi stat in preajma mea la giveaway-ul pentru Note 8, dar se pare ca avea alta treaba :)Toate cele bune! Te salut!

  2. Nu-ti face griji in legatura cu cei care spun ca iti vad videoclipurile sacadat. Eu ma uit la tine si de pe S8 si de pe laptop si de pe tv-ul 4k si merge brici. Cei care se plang o fac din cauza configuratiei 100%.

  3. Salut,am vazut ca ai o casa in constructie sunt designer si mi-a venit o ideie daca te ajuta,am vazut ca iti place natura asa ca ai putea intr-o camera cu pereti albi s-a iti umpli un perete cu lichieni naturali,este foarte verde si arata natural si frumos!!! Mersi te apreciez :)))

  4. Salut, George. Ai putea sa faci un videoclip despre incarcarea corecta a bateriei unui telefon ? Multi dintre utilizatori nu is incarca corect telefonul, poate pe unii chiar o sa ii ajute acest videoclip

  5. Salut, aplicatia e de ceva timp in uk dar are ceva probleme cu pin-ul ( sau pin-urile), sunt multe parole de tinut minte pentru vodafone iar pinul pentru aplicatie nu funcioneaza. Terebuie sa fac un pin nou de fiecare data ca si cum ar fi fost abia instalata aplicatia. In fine e ok pentru control. Daca tot vorbim de vodafone mai au ceva probleme, dupa un restart la telefon sau update de android primesc sms-uri cu config de net (50-60 pe zi) , reteaua cerede ca am schimbat telefonul, am s8+, dar pateam la fel si pe s7(un prieten pe note8 iar fratele neu pe iphone7), vorbesc de vodafone uk. Au si bune dar au si rele(foarte sacaitor sa primesti atatea sms-uri) la call center n-au reusit sa rezolve nimic asa ca m-am obisnuit si astept cateva zile pana trece problema de la sine.
    Numai bine!

  6. Momentan jalnică pentru persoane juridice,de 6 luni de cand au inceput „modernizarea” conturile business nu mai merg, iar cei de la serviciul clienti sunt penibili, nu mai stiu ce sa mintă

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.