Care este cel mai important lucru când pleci în vacanță?

Euromaster_control_tehnic_auto_service_buhnici

Îți spun eu, nu e nici un secret: verificarea mașinii! Te salvează de multe bătăi de cap și pleci în siguranță. E valabil atât pentru una nouă cât și pentru una cu 200.000 de kilometri la bord. Știu, nu bate nimic la ea, nu ți se aprind beculețe necunoscute în bord însă, până la urmă e electronică și mecanică. Orice se poate strica pe drum, chiar dacă pleci doar până pe Valea Prahovei.

Acum, recunosc, nici eu nu am prea ridicat capota, mai ales la mașinile noi pe care le-am testat. Poate doar să completez lichidul de parbriz. Recunosc așadar, nu am procedat corect și ar trebui să înveți din greșelile mele.

Am luat așadar mașina înainte să plec la Brașov, și am dus-o la doctor. Acolo am aflat niște lucruri la care nici nu m-am gândit până acum. De exemplu, faptul că pot folosi aerul condiționat la nivel maxim de răcire, fără frica că vor îngheța țevile, și că pe gurile de aer de la mașina testată de mine iese o temperatură de chiar 3 grade. Sigur nu e sănător pentru tine să intri de la 35 de grade la 16 însă asta e altă poveste. Mai multe tips and tricks găsești în clipul de mai jos. Enjoy!

Mai urmează un clip în scurt timp din seria „nu fă ca mine„ un nou vlog :)

Pe doctor îl cheamă Euromaster și are 20 de service-uri în mai multe orașe din țară. În unele chiar mai multe de unul. Centrele de service și programările se fac pesite-ul lor: euromaster.ro/campanie-vara

Îți spun de ei pentru că și tu poți verifica gratuit următoarele:

1. Anvelope – Verificare vizuala uzuri neuniforme (galme, taieturi pe flanc)
2. Anvelope – Verificare adancime profil cu subler
3. Anvelope – Verificare presiune cu manometrul
4. Articulatii – Verificare jocuri articulatii
5. Stergatoare – Verificare vizuala lamela
6. Instalatie electrica – Verificare (faruri, pozitii, semnalizare)
7. Acumulator – Verificare nivel de incarcare
8. Lichid de parbriz – Verificare nivel pentru completare
9. Lichid de racire – Verificare densitate
10. Ulei – Verificare nivel
11. ITP – Verificare valabilitate

Ultimele articole

Articole recomandate

63 Comments

  1. am fost si eu la ei la centrul de la Pitesti. mi-au zis ca vin imediat si s-au dus in spate sa lucreze la o roata de camion. dupa 15 min am intrebat daca mai dureaza, au zis ca da, asa ca am plecat mai departe ….

    • Ei nu prea fac schimbări și operațiuni complexe de tinichigerie. Uită-te și tu ce se verifică. Doar lucruri de bun simț pe care sunt sigur că toți am uitat să le verificăm așa cum făceau părinții noștri.

  2. Nu recomand euromasters de pe Bld. Timisoara. Sector 6. Niste jepcari! Am dat comanda de 4 anvelope noi, am platit avans si cand le-au adus 2 dintre ele erau tinute prin depozite vreo doi ani. Am verificat anul de fabricatie de pe ele si dupa o cearta de jumatate de ora a trebuit sa vin in alta zi pt a ridica si celelalte 2 anvelope noi. Asta e, daca mergea, bine, daca nu, nu!

  3. Acelasi lucru il pot spune si eu despre cei de pe Bulevardul Timisoara. Am fost la ei si am facut reparatii in valoare de 1000 de lei la un Ford Ka si mecanicul care se ocupa de masina mea nici nu stia sa schimbe tamburii pe spate….nu mai zic ca mi-a lasat amortizorul de pe partea dreapta slabit, imi troncanea masina la franare si nu stiam ce are. Preturile sunt premium, vor numai lucrari de 2 lei pe bani multi si nici pe alea nu le fac cum trebuie. Concluzie? Mai bine mergeti la Nea Ion din coltul blocului ca face treaba mai buna si pe bani putini decat la EUROPRAFF.

  4. Respect pentru toata munca ta George! Iti urmaresc toate prezentarile, unele care poate nu prezinta interes pentru mine (foarte putine de altfel) dar le urmaresc pentru ca imi place modul cum o faci si modestia de care dai dovada. Esti un exemplu, un om de nota 10! Felicitari! :)

  5. George totusi sa nu uitam un lucru important: nu vad rostul unei astfel de verificari daca te ti de ce iti este dat in manualul producatorului si faci schimbarile necesare la timp. Cam in mai toate service-urile respectabile cand te duci la un interval de mentenata (fie el 15000 km sau 200000 km) aceasta verificare se face oblugatoriu si afli acolo daca trebuie ceva de schimbat sau nu.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.