Care este cel mai important lucru când pleci în vacanță?

Euromaster_control_tehnic_auto_service_buhnici

Îți spun eu, nu e nici un secret: verificarea mașinii! Te salvează de multe bătăi de cap și pleci în siguranță. E valabil atât pentru una nouă cât și pentru una cu 200.000 de kilometri la bord. Știu, nu bate nimic la ea, nu ți se aprind beculețe necunoscute în bord însă, până la urmă e electronică și mecanică. Orice se poate strica pe drum, chiar dacă pleci doar până pe Valea Prahovei.

Acum, recunosc, nici eu nu am prea ridicat capota, mai ales la mașinile noi pe care le-am testat. Poate doar să completez lichidul de parbriz. Recunosc așadar, nu am procedat corect și ar trebui să înveți din greșelile mele.

Am luat așadar mașina înainte să plec la Brașov, și am dus-o la doctor. Acolo am aflat niște lucruri la care nici nu m-am gândit până acum. De exemplu, faptul că pot folosi aerul condiționat la nivel maxim de răcire, fără frica că vor îngheța țevile, și că pe gurile de aer de la mașina testată de mine iese o temperatură de chiar 3 grade. Sigur nu e sănător pentru tine să intri de la 35 de grade la 16 însă asta e altă poveste. Mai multe tips and tricks găsești în clipul de mai jos. Enjoy!

Mai urmează un clip în scurt timp din seria „nu fă ca mine„ un nou vlog :)

Pe doctor îl cheamă Euromaster și are 20 de service-uri în mai multe orașe din țară. În unele chiar mai multe de unul. Centrele de service și programările se fac pesite-ul lor: euromaster.ro/campanie-vara

Îți spun de ei pentru că și tu poți verifica gratuit următoarele:

1. Anvelope – Verificare vizuala uzuri neuniforme (galme, taieturi pe flanc)
2. Anvelope – Verificare adancime profil cu subler
3. Anvelope – Verificare presiune cu manometrul
4. Articulatii – Verificare jocuri articulatii
5. Stergatoare – Verificare vizuala lamela
6. Instalatie electrica – Verificare (faruri, pozitii, semnalizare)
7. Acumulator – Verificare nivel de incarcare
8. Lichid de parbriz – Verificare nivel pentru completare
9. Lichid de racire – Verificare densitate
10. Ulei – Verificare nivel
11. ITP – Verificare valabilitate

Ultimele articole

Articole recomandate

63 Comments

  1. Salut. Atât am de zis, dacă omul a scos toate roțile, la final e necesară realinierea direcției. Numai dacă le-a montat pe aceeași poziție se poate sări peste. Nu sunt mecanic auto, ok? :)

  2. am facut si eu pe pagina lor o programare si azi dupa aproximativ 4 saptamani mai tarziu nu m-a cautat nimeni; si am mai si selectat un test de frane la 50 lei, deci le iesea si lor ceva.. si pun pariu ca mai sunt multi in aceeasi ipostaza, dar dupa cum se zicea mai sus, cand te duci cu camera si mai esti si cunoscut altfel esti tratat. reclama ieftina!

  3. Treaba cu lasatul motorului pornit e cu dus si intors..
    Da, poti lasa motorul asa, dar mai nou, dupa cum stie toata lumea banuiesc, masinile vin cu un filtru nenorocit si anume, filtrul de particule, care este destul de sensibil daca stam mult cu motorul neturat… el face oricum probleme si turat asa ca nu prea pot fi de acord cu Alex (parca asa am auzit ca il cheama)

  4. Cat ar costa sa verifici masina amanuntit?Vreau sa stiu deoarece vreau sa imi cumpar o masina sh si vrau sa stiu cat o sa ma coste verificarea amanuntita.

  5. Nu are cum uzura pe margine anvelopei sa fie la fel ca cea de pe mijloc. Ale mele sunt asa de noi. Nici nu se compara „crampoanele” de pe margine cu alea de pe mijloc. Goodyear Duragrip sunt asa de noi. Astia baga motive sa iti ia banii…

Dă-i un răspuns lui George Buhnici Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.